2009-08-05, 15:09
  #25
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ja det tycker jag. :/
Hmm, hur tycker du att det ska se ut (bild gärna)?
Citera
2009-08-05, 15:14
  #26
Medlem
tallmisters avatar
iversson hade ju asfula vader Typiska negervader dock, eller det finns rätt många som har så. Själva vadmuskeln långt upp på smalbenet, man blir grym på att hoppa men stora vader får man aldrig.

Vader växer nog av både explosiv och lågintensiv träning.

Gastronemius är ganska explosiv medan soleus är rätt slö av sig

Denna artikel tycker jag är vettig
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/training-the-calves.html
Citera
2009-08-05, 15:24
  #27
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
iversson hade ju asfula vader Typiska negervader dock, eller det finns rätt många som har så. Själva vadmuskeln långt upp på smalbenet, man blir grym på att hoppa men stora vader får man aldrig
lol, det är såna vader som är grymma ju!
Citera
2009-08-05, 15:29
  #28
Medlem
tallmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
lol, det är såna vader som är grymma ju!
asså, njä, inte som hans såg ut, lite grövre
Citera
2009-08-05, 15:33
  #29
Medlem
Gippans avatar
Bär betonghinkar i trappor med mig en dag
Citera
2009-08-05, 15:35
  #30
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
asså, njä, inte som hans såg ut, lite grövre
Nee, för stora vader ser groteskt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Gippan
Bär betonghinkar i trappor med mig en dag
J jag e på
Citera
2009-08-05, 17:00
  #31
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
lol, råkar bara vara så att mitt photobucket konto URL är namngivet efter mitt namn. Bryr mig ärligt talat inte om folk vet mitt namn.
Typ som nar jag lankar playlists till Spotify om nagon fin bejb fragar efter latar.. sa star det "spotify:user:ballesnopp"

OnT: Som jag skrev tidigare tror jag nog i slutandan pa att forst bygga upp ett par rediga vader for att sen deffa och bli av med fettet pa benen. Da kommer vristen se mycket mindre ut. Blir ju precis som nagon fragade har om dagen varfor bodybuilders har sma nipples.. och det ar antagligen bara for att deras brostmuskler ar sa sjukt stora. Teorin gar val hand i hand med nagonting man skulle kunna kora in har -->

Citera
2009-08-05, 19:01
  #32
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Typ som nar jag lankar playlists till Spotify om nagon fin bejb fragar efter latar.. sa star det "spotify:user:ballesnopp"
Hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
OnT: Som jag skrev tidigare tror jag nog i slutandan pa att forst bygga upp ett par rediga vader for att sen deffa och bli av med fettet pa benen. Da kommer vristen se mycket mindre ut. Blir ju precis som nagon fragade har om dagen varfor bodybuilders har sma nipples.. och det ar antagligen bara for att deras brostmuskler ar sa sjukt stora. Teorin gar val hand i hand med nagonting man skulle kunna kora in har -->

mm, låter logiskt.
Citera
2009-08-05, 19:37
  #33
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Hmm, hur tycker du att det ska se ut (bild gärna)?
http://i27.tinypic.com/k0rp7a.jpg

Såhär tycker jag. Enda kroppsdelen på mig själv jag är verkligen nöjd med är mina underben. Resten behöver bli större.
Citera
2009-08-05, 19:53
  #34
Medlem
ajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
Denna artikel tycker jag är vettig
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/training-the-calves.html

intressant läsning! ska definitivt prova detta för att vidareutveckla mina vader

edit: Fin vad BengtZz. något jag eftersträvar
__________________
Senast redigerad av ajsen 2009-08-05 kl. 19:56.
Citera
2009-08-05, 19:54
  #35
Medlem
rebekks avatar
Är inte vader en sådan muskel som man har genetiskt stor eller liten?

Alltså, för dem med smala vader är det oerhört svårt att få stora, och andra har mega vader utan att egentligen ligga i stenhårt på dem.
Citera
2009-08-05, 19:57
  #36
Medlem
aazes avatar
har också pinsamt smala handleder och vadben, men är glad åt att jag är frisk. jobbar hårt åt att bygga på den massa som går - det lär bara se bättre och bättre ut i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in