2009-08-05, 13:50
  #13
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Aah, så det är lågintensiv träning som gäller då också. Cyklar en hel del för tilllfället. Det kanske hjälper lite.
Kanske, man använder ju dock inte vaderna så mycket om du cyklar. Även om mina vader växte väldigt fint de åren jag cyklade till skolan. Cyklade 2 mil, 5 dagar i veckan i 2 år. Andra året började jag även springa, tredje året började jag styrketräna och slutade cykla.

Cykling använder främst framsida lår och rumpan.
Citera
2009-08-05, 13:51
  #14
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Kanske, man använder ju dock inte vaderna så mycket om du cyklar. Även om mina vader växte väldigt fint de åren jag cyklade till skolan. Cyklade 2 mil, 5 dagar i veckan i 2 år. Andra året började jag även springa, tredje året började jag styrketräna och slutade cykla.

Cykling använder främst framsida lår och rumpan.
Ah okej, tack för infon
Citera
2009-08-05, 13:53
  #15
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Ah okej, tack för infon
Ut och spring med dig pojk.
Tror väldigt få har större vader än mig, så du gör dig vis om du följer mina råd att gå ut och springa i alla fall. ;]
Citera
2009-08-05, 13:56
  #16
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ut och spring med dig pojk.
Tror väldigt få har större vader än mig, så du gör dig vis om du följer mina råd att gå ut och springa i alla fall. ;]
Haha, få väl fan ta och lägg in ett jogging schema i veckan också då.
Citera
2009-08-05, 14:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Eller jag kanske missade natt?

Ja och nej

Citat:
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet

Anonymiteten garanteras på Flashback. Den som publicerar personuppgifter, IP-nummer, eller inlägg med tydligt uppsåt att avslöja en annan användare riskerar avstängning. Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, är också förbjudet, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.
Citera
2009-08-05, 14:32
  #18
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Ja och nej
Ah jag missade det dara med lanken. Tycker fortfarande inte att man behover poangtera det rakt ut i en post.

Men vad vet vi, Elspermelino kanske bara spelar med och sager att det ar hans namn.. fast han kanske heter nagonting annat. Kanske Hans Scheike...
Citera
2009-08-05, 14:36
  #19
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Ah jag missade det dara med lanken. Tycker fortfarande inte att man behover poangtera det rakt ut i en post.

Men vad vet vi, Elspermelino kanske bara spelar med och sager att det ar hans namn.. fast han kanske heter nagonting annat. Kanske Hans Scheike...
lol, råkar bara vara så att mitt photobucket konto URL är namngivet efter mitt namn. Bryr mig ärligt talat inte om folk vet mitt namn.
Citera
2009-08-05, 14:49
  #20
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Jag har tjocka smalben utan synliga vadmuskler. Ser för jävligt ut.
Bild-> http://i111.photobucket.com/albums/n141/filiphermelin/56565.jpg

Är det bara att fortsätta att köra stenhårt med vadpressen eller?
Du ska vara glad! Jag föddes med klumpfötter och har opererat mig 3 ggr för det. Dom operationerna gjorde så jag kommer aldrig kunna få någe speciellt mkt muskler i fotlederna. Jag når med fingrarna runt fotlederna och mina handleder är snart större än fotlederna. Jag har också stora problem med att få upp vadmuskler och lårmusklerna pga av detta. Inte alls roligt
Citera
2009-08-05, 14:55
  #21
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sothis
Du ska vara glad! Jag föddes med klumpfötter och har opererat mig 3 ggr för det. Dom operationerna gjorde så jag kommer aldrig kunna få någe speciellt mkt muskler i fotlederna. Jag når med fingrarna runt fotlederna och mina handleder är snart större än fotlederna. Jag har också stora problem med att få upp vadmuskler och lårmusklerna pga av detta. Inte alls roligt
Det är just smala fotleder som jag vill ha och som jag tycker ser snyggt ut. Om du kollar på basketspelare i NBA så har dem alla smala fotleder och en väldefinerar vad, ser starkt och bra ut.

Kolla, t,ex Allen Iversons ben på den här bilden. Skitsmal runt fotlederna.http://imgsrv.971theticket.com/image/wxyt/UserFiles/Image/iverson.jpg
Citera
2009-08-05, 14:57
  #22
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Det är just smala fotleder som jag vill ha och som jag tycker ser snyggt ut. Om du kollar på basketspelare i NBA så har dem alla smala fotleder och en väldefinerar vad, ser starkt och bra ut.

Kolla, t,ex Allen Iversons ben på den här bilden. Skitsmal runt fotlederna.http://imgsrv.971theticket.com/image/wxyt/UserFiles/Image/iverson.jpg
Riktigt jävla fula ben har han.
Citera
2009-08-05, 15:00
  #23
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Riktigt jävla fula ben har han.
Tycker du? Jag tycker dem där ser perfekta ut.
Citera
2009-08-05, 15:07
  #24
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Tycker du? Jag tycker dem där ser perfekta ut.
Ja det tycker jag. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in