Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Aah, så det är lågintensiv träning som gäller då också. Cyklar en hel del för tilllfället. Det kanske hjälper lite.
Kanske, man använder ju dock inte vaderna så mycket om du cyklar. Även om mina vader växte väldigt fint de åren jag cyklade till skolan. Cyklade 2 mil, 5 dagar i veckan i 2 år. Andra året började jag även springa, tredje året började jag styrketräna och slutade cykla.
Cykling använder främst framsida lår och rumpan.