2009-08-12, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idalicious
Oj, redan hittat var jag stjälde nicket ifrån? Säger så här, jag tog Idalicious nick för att vilseleda folk, att dom skulle tro att det var hon.. men det gick inte så bra då.. Förresten, Lee_Rimes
känner du den här Idalicious?

Den riktiga Idalicious inte den som är här inne?
Citera
2009-08-12, 02:08
Medlem
Samma sak hände igår vid ungefär samma tidpunkt. Fast då var det Graphics som var i farten och lade ut en mejladress som sedan "inte var hennes" OSV. Nya användare som sitter och trollar tillsammans.... som sagt, är ingen raketforskare direkt men dum njaeee...
Citera
2009-08-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee_Rimes
Den riktiga Idalicious inte den som är här inne?

Men vilket sammanträffande, just när DU är inloggad här av alla så kommer någon in här med samma nick som en du känner på facebook. TROLIGT!!
Citera
2009-08-12, 02:11
Medlem
LittleWings avatar
Tidigt i denna tråd var det någon som postade om skjutande och att Lottie blivit skjuten. Deta verkar stämma eller....?
Citera
2009-08-12, 02:15
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysror
Kan vi avskriva även detta med skotten? En ovan skytt träffer inte med två skott mot huvudet.En van skytt skjuter bara ett. En kille som David skulle inte ens träffa dörröppningen. Antar att detta är samma trams som handskerna och röret?

Hur tänkte du nu? Det finns nog inte många i Sverige som är vana att skjuta folk i huvudet. Antingen är man så störd så man iskallt sätter två kulor för att vara säker eller så skjuter man av vad man förmår i förtvivlan. Det lär antagligen skilja lite på hur pass väl skotten tagit.
Ännu mer spekulation!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggehitz
Men vilket sammanträffande, just när DU är inloggad här av alla så kommer någon in här med samma nick som en du känner på facebook. TROLIGT!!

Vad jag vet har jag varit här inne hela kvällen, skulle gått och lagt mig. Men sen kom det upp och jag vet att hon har skivigt på sin fb att hon inte alls gillar denna sida, så tycket jag det var konstigt att hon var här då. Men det var inte hon. Skulle det vara konstigt att hon är inne på fb nu? Det är många som inte jobbar som sitter uppe hela natten. Konstigt att människan har slutat att skriva här inne nu.. Men fråga H.E.L sen om man kan lite på mig eller inte...
Citera
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Men jösses vilken jävla trådhelvete. Finns det något här som stämmer?
Det verkar vara en jävla massa spekulationer och resten påhitt.

Ojdå. Jag menade Borås-tråden. Inte denna tråd.
Citera
2009-08-12, 02:20
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Hur tänkte du nu? Det finns nog inte många i Sverige som är vana att skjuta folk i huvudet. Antingen är man så störd så man iskallt sätter två kulor för att vara säker eller så skjuter man av vad man förmår i förtvivlan. Det lär antagligen skilja lite på hur pass väl skotten tagit.
Ännu mer spekulation!

Jo men VAR det frågan om skott ?? Eller anses det vara ett påhitt ?
Citera
2009-08-12, 02:23
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysror
Jo men VAR det frågan om skott ?? Eller anses det vara ett påhitt ?

Det är ju inte bekräftat att det handlar om skjutning.
Jongari hävdar att det rör sig om två skott mot huvudet.
Senast redigerad av SoTired 2009-08-12 kl. 02:25.
Citera
2009-08-12, 02:25
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Ojdå. Jag menade Borås-tråden. Inte denna tråd.

Nej, jag menar förresten denna tråd också.
Citera
2009-08-12, 02:26
Medlem
LittleWings avatar
Lee Rimes och So Tired... Vad är era avsikter? Ni balanserar...
Citera
2009-08-12, 02:28
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleWing
Lee Rimes och So Tired... Vad är era avsikter? Ni balanserar...

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in