2010-04-07, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Då efterlyser jag ett svenskt skaka-och-baka-recept på metamfetamin.

http://www.soonerfans.com/forums/sho...d.php?t=130631

Det skulle vara kalas med ett svenskt recept, i stil med SWi's VICK'S-recept.
T.ex. köp produkterna x, x, x, x och x. Krossa efedrintabletterna, blanda allt i en 2 l petflaska, skaka om väl. Ska regelbundet. Efter två timmar kan du hälla av restprodukterna, färdig.
Shake n bake vore super!
Citera
2010-04-11, 20:06
Medlem
mummas avatar
Citat:
Då efterlyser jag ett svenskt skaka-och-baka-recept på metamfetamin.

http://www.soonerfans.com/forums/sho...d.php?t=130631

Det skulle vara kalas med ett svenskt recept, i stil med SWi's VICK'S-recept.
T.ex. köp produkterna x, x, x, x och x. Krossa efedrintabletterna, blanda allt i en 2 l petflaska, skaka om väl. Ska regelbundet. Efter två timmar kan du hälla av restprodukterna, färdig.

Det är tämligen enkelt att få tag i effe i mindre mängder då det är endast läkemedelsklassat. Nej, jag uppmanar inte till något brott.

Ponera att jag har 100g tekniskt efedrin hur gör jag det för att reducera eller oxidera det?
Man kan ju både få methamfetamin eller methcathoine beroende på hur man gör och bägge är tämligen enkla saker.
Citera
2010-05-09, 21:53
Medlem
Va inget
Senast redigerad av smolk 2010-05-09 kl. 22:49.
Citera
2010-05-16, 02:36
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Va inget

Du undanhåller väl inte vital information?

Tänk dig ett Sverige med hundratusentals blomstrande knarklabb...den kemiska revolutionens öde vilar i våra händer!
Citera
2010-05-17, 19:56
Medlem
Citat:
Du undanhåller väl inte vital information?

Tänk dig ett Sverige med hundratusentals blomstrande knarklabb...den kemiska revolutionens öde vilar i våra händer!

Nej. Tänkte att man borde kunna syntisera från bensaldehyd men efter lite undersökning såg jag att det troligen krävs kemikalier som endast företag kan få tag på.

Det finns många olika startmaterial som är relativt enkla att få tag i men kemikalierna som behövs för fortsättning går ej att få tag i som privatperson. Endast företag har den här lyxen :/
Citera
2010-08-22, 21:15
Medlem
Dannyboyas avatar
Här har ni en jävligt nice bild guide på engelska!!
http://netload.in/dateit1q0sdju8F/am...nthese.rar.htm

pass: tjack
Citera
2010-09-19, 03:24
Medlem
Dannyboyas avatar
Var det ingen som blev glad av mitt förra inlägg i denna tråd?
Citera
2010-09-19, 04:56
Medlem
TrollkarlenLurifixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboya
Var det ingen som blev glad av mitt förra inlägg i denna tråd?
Jag och mina vänner uppskattade ditt inlägg mycket! Ser gärna mer sånt här!

Här är lite mer godsaker, 2 PDF filer.

hXXp://data.fuskbugg.se/skogsturken/s.rar
Senast redigerad av TrollkarlenLurifix 2010-09-19 kl. 05:29.
Citera
2010-09-19, 16:32
Medlem
Dannyboyas avatar
Nice!!

Jag har faktiskt impulsköpt en bok av UncleFester...

http://www.imagebam.com/image/1f058e98384327

Har haft den ett år snart, har ej läst den än..
Citera
2010-10-15, 22:31
Medlem
likeithards avatar
Inget nytt?
Citera
2010-10-17, 11:37
Medlem
Tjackies avatar
Det är sånt man inte delar med sig av, plus att man inte ska bidra till att fler tjänar pengar på skiten i Sverige, samt för att det kan gå snett för tillverkaren (har en kompis som blev brännskadad och idag är vit/rosa fläckig, han hade tur som bara blev rosa och inte blev skadad värre, och han är ändå bra på att koka), dels för att det är olagligt.

Men ni som tänker testa ändå och har fått reda på hur man gör på riktigt, jag vill bara tala om för er att var beredda på följande: tjacket blir gult och fult om man inte använder "kemist renade" ingredienser, men det betyder inte att det är dåligt eller fel på något sätt. Och innan ni sätter igång bör alla nybörjare vara beredda på att era kläder och lägenhet kommer STINKA ett bra tag, det är inte lätt att vädra ut skiten hahahaha Så ska ni ha besök, ställ in det, och era grannar kommer kanske känna av lukten också, så se upp. Eller nej, åk fast för fan.

JAG SYSSLAR INTE MED TILLVERKNING AV SKITEN!!! JAG KOMMER INTE SVARA PÅ ERA PM!!!!!

PS: Det är dyrt att få tag på ingredienserna om man inte köper iaf häften av dem från utlandet.
Senast redigerad av Tjackie 2010-10-17 kl. 11:44. Anledning: Tillägg om vinst
Citera
2010-11-02, 01:03
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackie
Det är sånt man inte delar med sig av, plus att man inte ska bidra till att fler tjänar pengar på skiten i Sverige, samt för att det kan gå snett för tillverkaren (har en kompis som blev brännskadad och idag är vit/rosa fläckig, han hade tur som bara blev rosa och inte blev skadad värre, och han är ändå bra på att koka), dels för att det är olagligt.

Men ni som tänker testa ändå och har fått reda på hur man gör på riktigt, jag vill bara tala om för er att var beredda på följande: tjacket blir gult och fult om man inte använder "kemist renade" ingredienser, men det betyder inte att det är dåligt eller fel på något sätt. Och innan ni sätter igång bör alla nybörjare vara beredda på att era kläder och lägenhet kommer STINKA ett bra tag, det är inte lätt att vädra ut skiten hahahaha Så ska ni ha besök, ställ in det, och era grannar kommer kanske känna av lukten också, så se upp. Eller nej, åk fast för fan.

JAG SYSSLAR INTE MED TILLVERKNING AV SKITEN!!! JAG KOMMER INTE SVARA PÅ ERA PM!!!!!

PS: Det är dyrt att få tag på ingredienserna om man inte köper iaf häften av dem från utlandet.

Du syftar på meta nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in