2009-08-04, 22:24
Medlem
Vidfamnes avatar
När jag var 10-11 nånting var vi på semster i sydeuropa.
När vi är ute och promenerar går vi förbi ett gaytåg där alla äcklar runt.
Precis som tidigare skribent råkade utför fick jag också mig en kindpuss av en man i långt hår och med bröst.
Det var väldigt traumatisk efteråt då jag inte förstod vuxenvärldens sexualitet överhuvudtaget. Det hade inte spelat någon roll om det var en riktig kvinna då jag visste att tjejer tycker om att pussa på killar men jag blev riktigt fundersam när en bög springer fram och pussar ett barn på kinden.
Citera
2009-08-04, 22:27
Medlem
Det roligaste är att ni är emot "sexuella perversioner" samtidigt som ni varje dag sitter framför datorn och runkar till "underage girl takes a big black cock in her ass".
Citera
2009-08-04, 22:31
Medlem
HigherGrounds avatar
Alltså, om barnen vill gå på parad låt ungarna gå på parad. Hela paraden är ju inte en bögorgie som mer än hälften av tråden verkar tro. Barn gillar ju färger och saker som händer. Om det är för mycket naket eller vulgärt kan man ju ta se till att barnet inte tittar, men det går ju även vanliga människor i paraden.

Bara man är beredd att förklara varför människorna gör som dom gör, och att det är okej att vara som man vill.

Och hur kul är det att växa upp med föräldrar som lärt barnen att homosexualitet är det naturvidrigaste man kan hitta på, och så kommer de på att de gillar samma kön. Där har vi en lagom kul sits. Onödigt att lära sina barn hata främmande saker i onödan.
Citera
2009-08-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HigherGround
Hela paraden är ju inte en bögorgie som mer än hälften av tråden verkar tro.
Men det är ju det de vill tro, så låt dem tro det bäst de vill.

Grunden i deras hat ligger ju i att de känner sig hotade av att vissa människor sticker ut från normen.
De är rädda att förlora makten, att de patriarkala samhällsstrukturerna ska förgås.

Hur som helst finns det ingen chans att Pride och paraden kommer att läggas ned inom en snar framtid, så jag är ledsen alla små troll; ni får sitta där hemma i en mörk vrå med dörren låst och persiennerna neddragna typ tre timmar per år.
Citera
2009-08-04, 22:48
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Men det är ju det de vill tro, så låt dem tro det bäst de vill.

Grunden i deras hat ligger ju i att de känner sig hotade av att vissa människor sticker ut från normen.
De är rädda att förlora makten, att de patriarkala samhällsstrukturerna ska förgås.

Hur som helst finns det ingen chans att Pride och paraden kommer att läggas ned inom en snar framtid, så jag är ledsen alla små troll; ni får sitta där hemma i en mörk vrå med dörren låst och persiennerna neddragna typ tre timmar per år.
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
Är det där inte bara en offentlig bögorgie?
VARNING, STARKA BILDER!!!!
Citera
2009-08-04, 23:01
Medlem
lteshs avatar
Oj, hade ingen aning om att Flashback var så fyllt av frikyrklighet!

Till er som för allt i världen inte skulle visa era barn Pride-festivalen: skulle ni ta med er era barn på ett kårspex? Skulle ni visa era barn en Monty Python-film? I båda fallen förekommer att män är utklädda till kvinnor, samt att många inblandade ofta beter sig på märkliga sätt.
Citera
2009-08-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
Är det där inte bara en offentlig bögorgie?
VARNING, STARKA BILDER!!!!
Tänker inte klicka.
Citera
2009-08-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
Oj, hade ingen aning om att Flashback var så fyllt av frikyrklighet!

Till er som för allt i världen inte skulle visa era barn Pride-festivalen: skulle ni ta med er era barn på ett kårspex? Skulle ni visa era barn en Monty Python-film? I båda fallen förekommer att män är utklädda till kvinnor, samt att många inblandade ofta beter sig på märkliga sätt.
Tell 'em Glenn!
Citera
2009-08-04, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livsverket
Någon frågade när Pride-paraden är och fick veta att den redan varit. Hela familjen med barn skulle dit så det får vänta ett år, vi började diskutera igen om det är lämpligt för barn som tar intryck och vill göra likadant som vuxna. Bebisar kan följa med och ha hörselskydd, sedan bör det vänta tills dom är vuxna att förstå det är roliga men på distans?
Pride är olämpligt per se.
Citera
2009-08-04, 23:46
Bannlyst
Citat:
Det roligaste är att ni är emot "sexuella perversioner" samtidigt som ni varje dag sitter framför datorn och runkar till "underage girl takes a big black cock in her ass".
Pratar du om dig själv? It takes one to know one.
Citera
2009-08-05, 00:04
Bannlyst
Citat:

OnT: Jag har inga barn, men jag skulle inte ta med en unge till paraden. Jag skulle hellre vilja att barnet lär sig att homos är som andra, vilket de flesta (som jag har träffat i alla fall) är. Pride är för mycket cirkus och ger ingen positiv eller bra bild. Med detta sagt så har jag aldrig varit där, bara sett bilder, men det räcker
Citera
2009-08-05, 00:13
Medlem
Ja, det är lämpligt i det avseendet att barnen kan bli avskräckta. Finns ingen annan anledning att besöka pride enligt mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in