Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-02, 18:02
  #1
Medlem
SkinnyBitchs avatar
Min pojkvän sedan 7 månader tillbaka har flörtat med andra. I maj kom jag på honom första gången med en av mina f.d vänner. Han har alltid hållt sin dator väldigt hemlig, jag gav honom ett ultimatum och till slut fick jag lösenordet.

Jag hittade massor av msn-loggar där han flörtat med tjejer på nätet, försökt bjudit hem dom samt att dom ska visa sig i webcam osv. Han erkännde då allt och berättade att han har hållt på så i nästan 10 år, han har lågt självförtroende och låg självkänsla. Jag har varit väldigt misstänksam, men han har alltid förnekat allt tills jag såg det. Han sa själv att han blev lättad, för att han inte vill hålla på så, det är som ett beroende.

Men nu, efter allt som hänt och vi bestämde oss för att han ska vara helt ärlig och aldrig mer ljuga om någonting, så visar det sig att han ljugit om lösenordet på en sida jag väldigt gärna ville kolla. Han ändrade lösenordet där, jag kom på att han ljugit igår, orkar inte förklara hur. Sedan har han raderat en tjej han blivit vän med på facebook, för hon accepterade nyss och dt var länge sedan han skickade vänförfrågan. Han tyckte det var onödigt att jag skulle se, jag skulle bara bli ledsen,

Jag är orolig för minsta lilla just nu, vem han säger hej till, vem han mötte i hissen, allt, vilket han tar illa upp för. Hur ska vi kunna gå vidare? Jag litar inte på något han gör just nu men vill verkligen försöka.

Juste! Han lovar att han aldrig gjort ngt i verkligheten, vilket jag till stor del tror på.
Citera
2009-08-02, 18:04
  #2
Medlem
KB886511Bs avatar
Jadu, du väljer själv om du tycker det är värt. Jag tror att du kommer bli väldigt svartsjuk och känslig att du i långa loppet mest kommer bli lidande av er relation. Sen kanske han gör om samma grej igen och då kommer smällen bli 10ggr tyngre än första gånge..
Citera
2009-08-02, 18:05
  #3
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyBitch
Min pojkvän sedan 7 månader tillbaka har flörtat med andra. I maj kom jag på honom första gången med en av mina f.d vänner. Han har alltid hållt sin dator väldigt hemlig, jag gav honom ett ultimatum och till slut fick jag lösenordet.

Jag hittade massor av msn-loggar där han flörtat med tjejer på nätet, försökt bjudit hem dom samt att dom ska visa sig i webcam osv. Han erkännde då allt och berättade att han har hållt på så i nästan 10 år, han har lågt självförtroende och låg självkänsla. Jag har varit väldigt misstänksam, men han har alltid förnekat allt tills jag såg det. Han sa själv att han blev lättad, för att han inte vill hålla på så, det är som ett beroende.

Men nu, efter allt som hänt och vi bestämde oss för att han ska vara helt ärlig och aldrig mer ljuga om någonting, så visar det sig att han ljugit om lösenordet på en sida jag väldigt gärna ville kolla. Han ändrade lösenordet där, jag kom på att han ljugit igår, orkar inte förklara hur. Sedan har han raderat en tjej han blivit vän med på facebook, för hon accepterade nyss och dt var länge sedan han skickade vänförfrågan. Han tyckte det var onödigt att jag skulle se, jag skulle bara bli ledsen,

Jag är orolig för minsta lilla just nu, vem han säger hej till, vem han mötte i hissen, allt, vilket han tar illa upp för. Hur ska vi kunna gå vidare? Jag litar inte på något han gör just nu men vill verkligen försöka.

Juste! Han lovar att han aldrig gjort ngt i verkligheten, vilket jag till stor del tror på.

Jag har alltid flörtat under tiden jag haft flickvän. Både i verkliga livet och på nätet. Har aldrig varit otrogen. Att man flörtar är helt naturligt, man får en självförtroendekick. Samtidigt, om man är ärlig med det och förklarar varför, blir ju tjejen man är ihop med bara glad. Hur mycket man än flörtar med andra, så väljer man ändå sin egen tjej.
Citera
2009-08-02, 18:06
  #4
Medlem
SkinnyBitchs avatar
Jag förstår inte varför han genomlider allt tjaffs vi har just nu och fortfarande vill vara med mig, om han gör sånt där.
Citera
2009-08-02, 18:12
  #5
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyBitch
Jag förstår inte varför han genomlider allt tjaffs vi har just nu och fortfarande vill vara med mig, om han gör sånt där.

Han verkar ha ett enormt bekräftelsebehov.
Har ett Ex som betedde sig som din pojkvän stundtals, men jag störde mig inte på det förrens hon gick ifrån flört till handlande.....
Citera
2009-08-02, 18:20
  #6
Medlem
Ramaskriets avatar
Var inte naïv och gå på allt snack om "lågt självförtroende/låg självkänsla" - för det är bara skitsnack. Han intresserar sig av andra tjejer helt enkelt. The hard truth.
Citera
2009-08-02, 18:25
  #7
Medlem
Fysmans avatar
Det här var väl inte så farligt. Om du i grunden litar på honom att han inte sätter det i handling vill säga. Utan tillit = bound to fail.
Citera
2009-08-02, 18:26
  #8
Medlem
SkinnyBitchs avatar
Jo, men jag vet att han har ett riktigt dåligt självförtroende. Han kan fan gråta över det.
Citera
2009-08-02, 18:30
  #9
Medlem
läs denna tråden:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=929041

Verkar va ett liknande problem.
Citera
2009-08-02, 18:35
  #10
Medlem
Caties avatar
"han lovar att han inte gjort något i verkligheten", skriver du, men om han försökt bjuda hem dem vad är då det? Webcam är väl inte fiktion det heller?

Det är ju solklart att du ska göra slut med din kille, han kanske kan bli tillsammans med dig igen när det gått ett tag och ni båda fått litet distans till varandra... just nu så väljer du tryggheten över allt annat, men det blir aldrig bra i det långa loppet. Tillit och lojalitet är jätteviktiga grundpelare i ett förhållande, ni har ingetdera..
Citera
2009-08-02, 18:51
  #11
Medlem
Vaddå det är ju bara fint med lite fantasier! Känn dig stolt över hur många tjejer som velat visa fittan för honom - du lär ju ha värsta kapet ju!
Citera
2009-08-02, 19:05
  #12
Medlem
SkinnyBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetälske leif
Vaddå det är ju bara fint med lite fantasier! Känn dig stolt över hur många tjejer som velat visa fittan för honom - du lär ju ha värsta kapet ju!

haha saken är den att han blir för det mesta dissad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback