2010-09-01, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
mycket bra skrivet. dessutom, om man kollar på de som kurar här på fb och lägger ut bilder på sig själva...i många fall är det en pinsam syn.

Då har du ju inte sett mig, heavyassloaded eller thunder. De är hårdhet och fysiker man bara kan drömma om ren. Vi seriösaste på flashback, som kurar året runt - för ingen kurrapport eller lägger upp bilder på sig själva här.
Citera
2010-09-01, 16:12
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Då har du ju inte sett mig, heavyassloaded eller thunder. De är hårdhet och fysiker man bara kan drömma om ren. Vi seriösaste på flashback, som kurar året runt - för ingen kurrapport eller lägger upp bilder på sig själva här.

Men vikt, längd och styrkestatistik kan väl "Vi seriösaste på flashback, som kurar året runt" lägga upp ändå...? Eller?
Citera
2010-09-01, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Men vikt, längd och styrkestatistik kan väl "Vi seriösaste på flashback, som kurar året runt" lägga upp ändå...? Eller?

PMar dig om ett par minuter.
Citera
2010-09-01, 16:36
Medlem
Citat:
Arne, vad har styrkestats med en bodybuilder att göra? :/ Väldigt få framgångsrika BB's som ligger o pressar på sitt max för att öka det hela tiden...
Citera
2010-09-01, 16:41
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shirt
För mig är matematiken enkel...
Det går att bli mycket större än vad jag tycker är snyggt UTAN att kura och det räcker för att jag aldrig ska fundera på att röra det.
Ja man kan bli tillräckligt snygg för de flesta utan att kura, helt klart. Men det beror ju också på, ser man ut som en stolpe i ansiktet så kanske man får satsa på lite mer massa istället.
Citera
2010-09-01, 17:17
Medlem
Arne Perssons avatar
Bump
Citera
2010-09-01, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tungvikt
Arne, vad har styrkestats med en bodybuilder att göra? :/ Väldigt få framgångsrika BB's som ligger o pressar på sitt max för att öka det hela tiden...

Citat:
Bump

Svara på den relevanta frågan istället för att bumpa Arne.
Citera
2010-09-01, 17:23
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Svara på den relevanta frågan istället för att bumpa Arne.

Jag bumpade eftersom jag såg att jag fick ett PM av Flashycrash. Är det ett problem?
Citera
2010-09-01, 17:24
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungvikt

För mig är styrka minst lika intressant/relevant som massa.
Citera
2010-09-01, 17:29
Bannlyst
Citat:
För mig är styrka minst lika intressant/relevant som massa.

Även för mig. trots att styrka inte har mycket med massa att göra, dock ser jag det som att: när styrkan ökar kommer massan på köpet.
Citera
2010-09-01, 17:36
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Även för mig. trots att styrka inte har mycket med massa att göra, dock ser jag det som att: när styrkan ökar kommer massan på köpet.

Om man kollar på en tynglyftares ben så är dom tämligen oslagbara, speciellt vad det gäller svepet, dessutom har dom en hypertrofi som motsvarar deras styrka.
Citera
2010-09-01, 17:44
Bannlyst
Citat:
Om man kollar på en tynglyftares ben så är dom tämligen oslagbara, speciellt vad det gäller svepet, dessutom har dom en hypertrofi som motsvarar deras styrka.

Då ska vi inte heller glömma vilken bodyfat tyngdlyftare ligger på eftersom de kör på råstyrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in