2010-08-31, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Det är steroider, inte snack om saken.

Härligt med en person med en normalt fungerande hjärna i en sån här tråd.
Dom brukar vara full med fjortisar som tror man kan ställa upp i mr O ren.
Citera
2010-08-31, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClaireRedfield
Härligt med en person med en normalt fungerande hjärna i en sån här tråd.
Dom brukar vara full med fjortisar som tror man kan ställa upp i mr O ren.

Håller med. Dessutom kan inte ens en bråkdel av flashback, oavsett peptider,steroider och insulin konkurrera mr olympia.
Citera
2010-08-31, 19:24
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Håller med. Dessutom kan inte ens en bråkdel av flashback, oavsett peptider,steroider och insulin konkurrera mr olympia.
Bråkdel? Tror inte det finns någon här som ens skulle kunna konkurrera inom +90 på SM.
Citera
2010-08-31, 19:37
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Bråkdel? Tror inte det finns någon här som ens skulle kunna konkurrera inom +90 på SM.
Vi hade ju inzane här på fb, vet visserligen inte i vilken klass han tävlade med av bilder att dömma var det nog +90 i alla fall. Men som sagt, hade.
Citera
2010-08-31, 19:49
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Vi hade ju inzane här på fb, vet visserligen inte i vilken klass han tävlade med av bilder att dömma var det nog +90 i alla fall. Men som sagt, hade.
Minns inte riktigt vem du syftar på men det är ju möjligt. Dock är det ju skillnad på att tävla och kunna konkurrera Vilket ju vissa bevisat.
Citera
2010-08-31, 20:10
Medlem
rebekks avatar
Nu kommer ett lite problem i eran mattematik ni "non-believers-torsk-pa-AAS", ni sitter ju och predikar om att steroider inte gör allt utan att man måste sköta kost och allt annat perfekt, samt ha bra gener.

Hur skulle denna kille sett ut vid ca 30, efter att ha skött både kosten och träningen i ca 15 år? (Såklart menar jag utan AAS)

http://3.bp.blogspot.com/_-0bww9UGVx4/StVpaJwzLuI/AAAAAAAACZw/6k4a_8pMHaU/s1600/alexey%2Blesukov301.jpg

Här är killen 17 bast. Visst, AAS bruk är ju ganska uppenbart här, men det är fan inte bara AAS+kost+träning som ligger bakom detta.

EDIT: Fel angående åldern, 20 skulle jag tippa på.
Citera
2010-08-31, 20:15
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Minns inte riktigt vem du syftar på men det är ju möjligt. Dock är det ju skillnad på att tävla och kunna konkurrera Vilket ju vissa bevisat.
Happ, han kanske var mer aktiv på andra forum. Han torskade vid den senaste razzian i alla fall. Någon speciell du tänker på? Att komma sist är ju alltid något..
Citera
2010-08-31, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Nu kommer ett lite problem i eran mattematik ni "non-believers-torsk-pa-AAS", ni sitter ju och predikar om att steroider inte gör allt utan att man måste sköta kost och allt annat perfekt, samt ha bra gener.

Hur skulle denna kille sett ut vid ca 30, efter att ha skött både kosten och träningen i ca 15 år? (Såklart menar jag utan AAS)

http://3.bp.blogspot.com/_-0bww9UGVx4/StVpaJwzLuI/AAAAAAAACZw/6k4a_8pMHaU/s1600/alexey%2Blesukov301.jpg

Här är killen 17 bast. Visst, AAS bruk är ju ganska uppenbart här, men det är fan inte bara AAS+kost+träning som ligger bakom detta.

EDIT: Fel angående åldern, 20 skulle jag tippa på.

Du kan inte trycka steroider och förvänta dig några bra resultat(förutom vatten) om du inte sköter kost,träning,sömn. Han hade inte varit närheten av den storleken utan, eftersom det är över hans genetiska max - ingen ren människa når dig. Han behöver artificiella hormoner för att bibehålla sin kropp.
Citera
2010-08-31, 21:32
Medlem
Citat:
Det är steroider, inte snack om saken.
Men menar du att hans storlek är är helt ouppnåeligt utan steroider, alltså en omöjlighet, eller vad är det som helt utesluter att ens fundera över möjligheten? Han väger nog 90kg och är lite mer än 175cm lång. Är detta med grymma gener, träning och kost verkligen en omöjlighet?

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/layne5.jpg
Citera
2010-08-31, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockmeister
Men menar du att hans storlek är är helt ouppnåeligt utan steroider, alltså en omöjlighet, eller vad är det som helt utesluter att ens fundera över möjligheten? Han väger nog 90kg och är lite mer än 175cm lång. Är detta med grymma gener, träning och kost verkligen en omöjlighet?

Vem fan vet? Ingen på det här forumet. Här sitter bara självutnämnda experter och tjabbar.
Det finns ingen som har forskat i ämnet, det går antagligen inte heller att veta hur stor man kan bli ren. Jag tror dock att det går att bli så stor som han ren. Jag tror även att t.ex Ronny Runesson är ren. Men det är bara vad jag tror.
Citera
2010-08-31, 21:43
Medlem
william123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockmeister

Inte så bra bild att se hur stor han verkligen är, men av bilden att dömma så tror jag inte det skulle vara alls omöjligt för många av oss att se ut sådär rena..
Citera
2010-08-31, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Vem fan vet? Ingen på det här forumet. Här sitter bara självutnämnda experter och tjabbar.
Det finns ingen som har forskat i ämnet, det går antagligen inte heller att veta hur stor man kan bli ren. Jag tror dock att det går att bli så stor som han ren. Jag tror även att t.ex Ronny Runesson är ren. Men det är bara vad jag tror.
Jag vet (alltså att ingen vet, inte att jag vet... ja ni fattar. Haha!), men man blir förbannad när folk skriker steroider så fort någon är stor. Egentligen skiter jag i vad folk använder, men att anklaga någon för att använda steroider bara för att han är stor eller t.o.m. lägga fram det som fakta, dopad, när man egentligen inte vet ett skit är löjligt. Nu snackar vi inte Olympia eller sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av william123
Inte så bra bild att se hur stor han verkligen är, men av bilden att dömma så tror jag inte det skulle vara alls omöjligt för många av oss att se ut sådär rena..
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/layne2.jpg är kanske bättre.
Senast redigerad av Cockmeister 2010-08-31 kl. 21:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in