Citat:
Ursprungligen postat av Milkmaster
Min chansning är att du tror dig vara större och se ut som biffen nr:1, Anledning varför jag tror det är för att du ens inte är medveten om att du äter protein utan verkar tro det är något särskilt man lägger till i sin kost,plus att alla får en free ride när dom börjar gymma. Dags och läsa på lite om kost och träning grabbhalva! Sen finns det så mycket dumt i ditt inlägg jag inte ens orkar påpeka.
Nej, jag tror mig inte vara större. Jag vet att jag är större än den absoluta majoriteten. Och tro mig, jag kan massor om kosttillskott, proteiner och sånt. Självklart vet jag att man får proteiner genom vanlig mat också, men du, det finns en anledning till varför EEA, Whey 100 och dylikt finns.
Liksom min arm mäter 50 cm i omkrets och första gången jag började träna så tog jag mycket mer vikt än någon annan jag känner som börjat träna. När jag gick i sjuan så kunde jag slå de starkaste niorna i armbrutning. Nu när jag har börjat träna så blir jag bara större o större, så jag har ändrat träningsmetod och satsar inte på volym. Främst pågrund av att jag inte tycker att det är särskilt snyggt. Kör mycket mer repetioner nu per set. För er så gäller det bara att acceptera att några fåtal har välsignats med grymma gener.