2010-04-30, 15:36
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay-jay89
Det beror på vem du är, hur länge du tränat och hur effektivt du tränat. Det är ju väldigt svårt att veta vilka välkända namn som tagit respektive inte tagit. Men jag skulle tro att Magnus Samuelsson är roidfri. Sen är jag inte 100. Men jag tror det.

Men du kan nog bli väldigt stor. Personligen vet jag en 19 årig kille på 100 kilo (90% muskler) som inte har kurat över huvud taget. Men alla som såg honom skulle tro att han gjort det.

Du som ändå hänger något i aas forumet borde veta bättre. Magnus Samuelsson är lika ren som Kai Greene.

Jag vet också en 19 årig kille som väger 115kg+ och ligger på under 18%bf. Han är lika ren som Kai Greene. Tvivlar på att din vän är ärlig.

Mvh
Citera
2010-04-30, 20:47
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Scooby's kropp är äcklig, det ser hemskt ut . Big noob!

Hans bröst ser väldigt stora och bra ut, resten är inte lika vackert

Citat:
Ursprungligen postat av febersjuk
Tror inte Scooby är ren. Kolla utvecklingen på hans bröstvårtor

Sett hans ben? Tror nog han är ren. Discodisco
Citera
2010-04-30, 20:50
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Du som ändå hänger något i aas forumet borde veta bättre. Magnus Samuelsson är lika ren som Kai Greene.

Jag vet också en 19 årig kille som väger 115kg+ och ligger på under 18%bf. Han är lika ren som Kai Greene. Tvivlar på att din vän är ärlig.

Mvh

Är det inte möjligt att magnus har tagit steroider och vuxit till sig på det, och om det är så och han inte tar nu. Så kan han väll bokstavligen säga att han är ren? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2010-04-30, 21:09
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Är det inte möjligt att magnus har tagit steroider och vuxit till sig på det, och om det är så och han inte tar nu. Så kan han väll bokstavligen säga att han är ren? Eller är jag ute och cyklar?

Jo, men om en människa dricker varje fredag & lördag men inte under veckorna. Är han nykterist då?

Mvh
Citera
2010-04-30, 21:23
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Jo, men om en människa dricker varje fredag & lördag men inte under veckorna. Är han nykterist då?

Mvh

Hehe jo, men bokstavligen är han väll ren. Vi borde kidnappa han och kolla på hans bollar. Behöver dock sånt som man söver björnar med
Citera
2010-04-30, 21:35
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Hehe jo, men bokstavligen är han väll ren. Vi borde kidnappa han och kolla på hans bollar. Behöver dock sånt som man söver björnar med

hehe =) Tror han fortfarande preppar, once you pop you cant stop.

Mvh
Citera
2010-05-01, 02:43
Medlem
Optimus-Qs avatar
Redan när jag var 17 år så vägde jag 92 kg när jag bara var 182 cm lång, och kallades för den "kralliga" och den "biffiga" killen i skolan. Fet är jag inte heller. Inte ett dugg. Det finns vissa av oss som är naturliga. Idag är jag 22 år och har tränat i ca 8 månader. Man ser utvecklingen RIKTIGT snabbt på mig. Liksom jag känner personer i gymmet som har tränat i flera år och ändå ser jag ut att vara mycket mer vältränad med mina ynkiga 8 månader. Har flera gånger fått frågan ifall jag tar sterioder ... Jag tar inte ens kosttillskott eller proteiner. Käkar bara vanlig mat. Det jag tycker om.
Jag tror att jag kan bli riktigt stor om jag fortsätter träna hårt, men jag ska inte göra det. Tycker inte att det är särskilt snyggt.
Citera
2010-05-01, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
Redan när jag var 17 år så vägde jag 92 kg när jag bara var 182 cm lång, och kallades för den "kralliga" och den "biffiga" killen i skolan. Fet är jag inte heller. Inte ett dugg. Det finns vissa av oss som är naturliga. Idag är jag 22 år och har tränat i ca 8 månader. Man ser utvecklingen RIKTIGT snabbt på mig. Liksom jag känner personer i gymmet som har tränat i flera år och ändå ser jag ut att vara mycket mer vältränad med mina ynkiga 8 månader. Har flera gånger fått frågan ifall jag tar sterioder ... Jag tar inte ens kosttillskott eller proteiner. Käkar bara vanlig mat. Det jag tycker om.
Jag tror att jag kan bli riktigt stor om jag fortsätter träna hårt, men jag ska inte göra det. Tycker inte att det är särskilt snyggt.

Min chansning är att du tror dig vara större och se ut som biffen nr:1, Anledning varför jag tror det är för att du ens inte är medveten om att du äter protein utan verkar tro det är något särskilt man lägger till i sin kost,plus att alla får en free ride när dom börjar gymma. Dags och läsa på lite om kost och träning grabbhalva! Sen finns det så mycket dumt i ditt inlägg jag inte ens orkar påpeka.
Citera
2010-05-01, 08:23
Medlem
Citat:

Detta påminde mig om min gamle arbetskamrat, en tanig jävel överlag fast med lågt bf% och lite bänkpressar muskler. Han påstod att han växer för snabbt så fort han börjar gymträna, så han la ner det eftersom han inte vill bli för stor
Citera
2010-05-01, 13:03
Medlem
Optimus-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkmaster
Min chansning är att du tror dig vara större och se ut som biffen nr:1, Anledning varför jag tror det är för att du ens inte är medveten om att du äter protein utan verkar tro det är något särskilt man lägger till i sin kost,plus att alla får en free ride när dom börjar gymma. Dags och läsa på lite om kost och träning grabbhalva! Sen finns det så mycket dumt i ditt inlägg jag inte ens orkar påpeka.

Nej, jag tror mig inte vara större. Jag vet att jag är större än den absoluta majoriteten. Och tro mig, jag kan massor om kosttillskott, proteiner och sånt. Självklart vet jag att man får proteiner genom vanlig mat också, men du, det finns en anledning till varför EEA, Whey 100 och dylikt finns.
Liksom min arm mäter 50 cm i omkrets och första gången jag började träna så tog jag mycket mer vikt än någon annan jag känner som börjat träna. När jag gick i sjuan så kunde jag slå de starkaste niorna i armbrutning. Nu när jag har börjat träna så blir jag bara större o större, så jag har ändrat träningsmetod och satsar inte på volym. Främst pågrund av att jag inte tycker att det är särskilt snyggt. Kör mycket mer repetioner nu per set. För er så gäller det bara att acceptera att några fåtal har välsignats med grymma gener.
Citera
2010-05-01, 13:08
Medlem
Googlas avatar
Citat:

Tror jag knappast på, Pic or it didnt happen. Känns mera som du söker någon slags bekräftelse
Citera
2010-05-01, 14:22
Medlem
Quixotes avatar
Citat:

Låter som du har ungefär samma uppsättning gener som Magnus Samuelsson. Jag hoppas att du förstår att du har haft tur i det "lotteriet" och ger järnet i gymet så vi får se ordentliga resultat. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in