Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Personligen är jag inte avundsjuk.
Jag vill inte väga 138kg.
Jag vill inte väga 138kg.
Varför skulle du vilja väga 138 kg? Vad försöker du säga?
Citat:
Kul att se vilken fin sammanhållning alla gulliga preppare har. DEN är man nästan avundsjuk på......
Har ni även "Anonyma kurare"-föreningar mm för de som MOT FÖRMODAN skulle drabbas av lite biverkningar och dyl?
Ursprungligen postat av Arne Persson
Kul att se vilken fin sammanhållning alla gulliga preppare har. DEN är man nästan avundsjuk på......

Har ni även "Anonyma kurare"-föreningar mm för de som MOT FÖRMODAN skulle drabbas av lite biverkningar och dyl?

Det glädjer mig att du är glad för vår gemenskap. Vi har dock ingen "anonyma kurare-föreningar" men om man har fått ett problem så går det bra att läsa på eller fråga någon kunnig hur man ska gå tillväga för att lösa situationen. Oftast så uppstår biverkningar pga okunnighet, alltså, blame yourself som inte var tillräckligt kunnig innan kur.
Citat:
Verkar mer vara steroidkillarna som fyller denna tråden med offtopic.
Men visst är jag avundsjuk på acne, ökad kroppsbehåring, testikelatrofi, sömnstörning och bara tanken på att trycka massa nålar i mig av ren fåfänga. Väldigt.
Så... hur stor kan man bli utan steroider?
Ursprungligen postat av Droom
Verkar mer vara steroidkillarna som fyller denna tråden med offtopic.
Men visst är jag avundsjuk på acne, ökad kroppsbehåring, testikelatrofi, sömnstörning och bara tanken på att trycka massa nålar i mig av ren fåfänga. Väldigt.
Så... hur stor kan man bli utan steroider?
Varför skulle du bli avundsjuk på acne och saker som sömnstörning? Du verkar väldigt konstig, totalt ologiskt resonemang..
Om det är något du borde bli avundsjuk på så är det styrke- och muskelökningarna. Förhoppningsvis är du mer open minded än så och inte blir avundsjuk överhuvudtaget, sköt ditt så sköter andra sitt ska du se.

Man kan bli väldigt stor utan steroider. All you need is time, alot of time.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Preppskallar som sitter och fånar sig i grupp mot Arne Persson, vad har hänt med dagens ungdomar? Respekt saknar de i alla fall.
Jag tycker också disskusionen är alldeles på för låg nivå. Men om du inte vore så otroligt partisk och så skulle du se hur Arne Persson himself är på samma nivå som dom personer du inte kan respektera.
Du saknar också respekt, något som är väldigt ironiskt då du klankar ner på andra med motivering av att dom är respektlösa.
"He without sin cast the first stone." Ett välbekant uttryck bland dom flesta men tydligen någonting du borde läsa på.