2009-08-11, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Så det krävs bara lite vett så blir man expert på att kura och kan därefter ge råd på hur man skall kura till främmande (många gånger mycket unga) individer.... intressant.
Det har jag nog gjort eftersom jag nog disputerar i höst.... Hur så?

Bara allmänt intresse

Man får ju både en personlig uppfattning utav preparatet, samt att man oftast vet vad man trycker i sig. Vad som just händer på dig kan inte en människa i världen säga.
Citera
2009-08-11, 01:13
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffen
Bara allmänt intresse

Man får ju både en personlig uppfattning utav preparatet, samt att man oftast vet vad man trycker i sig. Vad som just händer på dig kan inte en människa i världen säga.

För det första är jag helt ointresserad av att ens testa. Risken som jag framför allt har sett genom åren på bekanta mm som "bara skulle testa en gång" är att de fått smak på skiten och sedan inte kunnat sluta utan är mentalt fast. Sedan kommer alla trevliga biverkningar som ett brev på posten.

Dessutom skulle jag ha kurat, och min lilla dotter hade drabbats av något som skulle kunna vara relaterat till dopingen så hade jag aldrig förlåtit mig själv.
Citera
2009-08-11, 01:15
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
För det första är jag helt ointresserad av att ens testa. Risken som jag framför allt har sett genom åren på bekanta mm som "bara skulle testa en gång" är att de fått smak på skiten och sedan inte kunnat sluta utan är mentalt fast. Sedan kommer alla trevliga biverkningar som ett brev på posten.

Dessutom skulle jag ha kurat, och min lilla dotter hade drabbats av något som skulle kunna vara relaterat till dopingen så hade jag aldrig förlåtit mig själv.
Hur skall din dotter drabbas utav det? Jag undrar nu helt logiskt, ser inget samband tyvärr.
Citera
2009-08-11, 01:36
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Du kanske börjar tänka om när och om du skulle få det.... förhoppningsvis.
Det gör jag nog, enbart för att det är olagligt, inte annars. För övrigt så vet varken du eller jag om jag kommer bo i Sverige när jag får barn. I majoriteten av EU länderna är AAS lagligt.

Citat:
Intressant att du jämför livsmedel och steroider mm som jämbördiga...
Dum jämförelse, jag vet. Sorry.
Citera
2009-08-11, 01:47
Medlem
Citat:
Du snackar som du har förstånd till. Har du själv några barn?

På vilket sätt skulle steroider skada ditt barn? Såvida du inte har extremt dåligt psyke eller lider av en psykisksjukdom? (vilket kan skada ditt barn oavsett om du tar steroider eller ej)
Citera
2009-08-11, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Precis som man tar tjack, heroin etc INTE skulle påverka ditt barn? Hör du inte hur dumt det låter?

Förklara för mig hur det påverkar dina spermier, så ditt barn blir skadat.
Citera
2009-08-11, 01:51
Medlem
Maristos avatar
Effe

Om man använt efedrin för att deffa, anses man vara "smutsig" eller kan man kalla sig för ren om man sedan bara tränat rent efter d.
Citera
2009-08-11, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maristo
Om man använt efedrin för att deffa, anses man vara "smutsig" eller kan man kalla sig för ren om man sedan bara tränat rent efter d.

Efedrin har ingenting med Anabola Androgena Steroider att göra
Citera
2009-08-11, 02:19
Medlem
Maristos avatar
Citat:
Efedrin har ingenting med Anabola Androgena Steroider att göra

Jojo men om ja tränar nu i 5 år, kan jag kalla mig för en ren gymmare?
Citera
2009-08-11, 02:33
Medlem
kmbalis avatar
Citat:
Bara allmänt intresse

Exakt.
Så varför sitter ni då och talar positivt om AAS?
När sanningen är att INGEN vet vad som händer just dig.
Det kan bli bra, det kan bli dåligt.

Bengt mår skitbra och har gått fram och snackat med flertalet tjejer på lokala pizzerian och Skuffen han blir inte mobbad för sina sugrörsben längre.
All thanks to AAS.

MEN för grabben som mördade sin styvdotter påverkad av roids och cannabis och alkohol gick det inte riktigt lika bra.

Nu kommer ni skrika MEN han blandade ju massa, mmmm, visst men det gör MÅNGA av er som kurar också.

Tänk också på att dom medicinska biverkningar som KAN uppkomma inte är så jävla roliga.
Kul att ha BT eller förkrymta testiklar? Kul att nästippen eller hakan växer?
Som ni säger det är kanske liten chans att sånt händer MEN OM det händer så kan det ju faktiskt påverka ens liv riktigt mycket.
Speciellt om man forfarande är ung och utvecklas (se Skuffen :P )

Att bruka AAS innebär att man tar en risk detta måste man förstå.
Man måste även förstå att det kan gå åt riktig åt helvete med både kropp och sinne.
Även om vi kan bråka om hur stor risken är, så finns den där, det kan INGEN motsätta sig.
Citera
2009-08-11, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kmbali
Exakt.
Så varför sitter ni då och talar positivt om AAS?
När sanningen är att INGEN vet vad som händer just dig.
Det kan bli bra, det kan bli dåligt.

Bengt mår skitbra och har gått fram och snackat med flertalet tjejer på lokala pizzerian och Skuffen han blir inte mobbad för sina sugrörsben längre.
All thanks to AAS.

MEN för grabben som mördade sin styvdotter påverkad av roids och cannabis och alkohol gick det inte riktigt lika bra.

Nu kommer ni skrika MEN han blandade ju massa, mmmm, visst men det gör MÅNGA av er som kurar också.

Tänk också på att dom medicinska biverkningar som KAN uppkomma inte är så jävla roliga.
Kul att ha BTeller förkrymta testiklar? Kul att nästippen eller hakan växer?
Som ni säger det är kanske liten chans att sånt händer MEN OM det händer så kan det ju faktiskt påverka ens liv riktigt mycket.

Man måste även förstå att det kan gå åt riktig åt helvete med både kropp och sinne.
Även om vi kan bråka om hur stor risken är, så finns den där, det kan INGEN motsätta sig.

Citat:
Kul att ha BT

Chansen är dock ganska liten, och man är riktigt oförsiktig ifall man får det. Det finns mycket bra preparat idag som hjälper emot detta.

Citat:
förkrymta testiklar

Dock så kommer kulorna tillbaka till sin normala form efter du har hoppat av en kur, hur lång tid det tar, beror på hur länge du kurar.

Citat:
Kul att nästippen eller hakan växer?

Görs dock ej utav AAS, utan utav tillväxthormon även kallad HGH (human growth hormone)

Citat:

Jag är grymt mycket yngre än många tror här inne, det kan jag garantera dig

Citat:

Självklart, det går absolut inte att neka att det inte finns en baksida på det. Dock är det inte när du tar preparatet utan när du har hoppat av det som brukar vara den värsta tiden, innan egen produktionen har kommit igång. Tittar man på Bigger, stronger and faster så förstår man lite mer utav vad det handlar om tycker jag. Att bruka en moderat dos AAS är mycket bättre än att göra som dom flesta tonåringar gör, dricker ett par öl varje helg, tro det eller ej, det är faktiskt sant. Du kan absolut inte jämför alla preparerande killar, då det har så grymt mycket skillnad beroende på dos. Jag tänker inte ta upp detta igen, då jag har redan har vunnit en diskussion emot Arne och Axon, men en lagom dos testo är faktiskt bra för en kropp.
Citera
2009-08-11, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maristo
Jojo men om ja tränar nu i 5 år, kan jag kalla mig för en ren gymmare?

Ja, du har inte tryckt i dig hormoner, så du är ren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in