Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Statistiken talar ju emot det i alla fall. Mänskligheten har alltid gått framåt om mätperioden varit tillräckligt lång, typ 100 år.
Men det senaste 100året hade bara 10 års perioder av mätningar behövts.
Ja, den som lever får se, men jag ser fan bara framtiden som dyster när jag spår...
Förhoppningsvis blir det någon form av revolution ifall den utvecklingen som håller på att ske nu fortsätter.
Kan ju förövrigt säga att det är intressant att läsa dina och t.ex. axons inlägg här. Jag är själv väldigt påläst om narkotika (inte doping). Kan inte speciellt mycket alls om doping så det är med ett öppet sinne jag skriver detta. Jag kan inte svara på om du har rätt eller fel men du ger 1000000 gånger mer seriöst intryck än axon och t.ex. arne. Axon verkar vara extremt avundsjuk på AAS-användare (vilket iofs jag också är, men jag sprider inte propaganda och skit för det).
Kommer ihåg ett inlägg som axon skrev i tråden att leg.läkare odyl inte kunde ha fel om AAS. Det påståendet är så naivt och korkat så jag vill skjuta mig själv i huvudet. Många läkare kan inte ett jävla skit. Många läkare och vilka andra personer som helst är dock jävligt bra på att snacka skit om saker som de har snappat upp (då från media, föräldrar, skola som självklart endast sprider skit om doping).
Hur kan man vara så naiv att man tror att korrekt fakta, om en sådan tabubelagd och oaccepterad grej som droger, lärs ut vid utbildningar? Vare sig det är till polis eller läkare så får de inte korrekt fakta.
Har ni läst valfri biologibok någon gång? Körkortsboken? Varit på en lektion om droger? Antingen är det fullkomliga lögner eller ifall det finns ett korn sanning i det så är det extremt vinklat.
Det finns ingen objektiv forskning i Sverige. Det existerar inte.