2009-08-09, 16:45
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acidflower
Precis som du säger skillnad på att bruka och missbruka, då innebär ju att även steroider går att använda säkert.

Bruka steroider är för mig att behandla sjukdomstillstånd med läkarkåren inblandad... alltså inget huggande för att få en panikstrandraggarkropp e. dyl för att tex ev. få pippa muskelbimbos...
Citera
2009-08-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Bruka steroider är för mig att behandla sjukdomstillstånd med läkarkåren inblandad... alltså inget huggande för att få en panikstrandraggarkropp e. dyl för att tex ev. få pippa muskelbimbos...
Så ser du det ja. Betyder inte att man kan använda det själv säkert.
Citera
2009-08-09, 18:29
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Det är ju lagligt i UK, då kan det inte vara farligt.
Samt Danmark, Finland, Estland, Lettland, Polen, Litauen, Belgien, Kroatien, Grekland, Serbien, Tjeckien, Slovakien, Slovenien, Kosovo(lol), Montenegro, Kanada, Ryssland, Ukraina, Vitryssland, Bulgarien.

I vissa av dessa länder kan du köpa AAS receptfritt på apoteket. Speciellt de länder som är mindre utvecklade.

Vissa tycker dock det är väldigt konstigt att AAS är lagligt i UK, Danmark, Finland och Kanada, som är trots allt top 10 inom Human Development Index.
Citera
2009-08-09, 18:29
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ha ha ha! Varför emmigrerar inte våra kära förespråkare här till deras himmelrike UK? Vad väntar ni på??? Det är säkert både billigare där samt som sagt heeeeelt ofarligt!
Eller varför inte Danmark.
Citera
2009-08-09, 18:30
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Med andra ord ett subjektivt argument. Det väger ju tungt bland objektiva bevis.
Citera
2009-08-09, 18:47
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ha ha ha! Varför emmigrerar inte våra kära förespråkare här till deras himmelrike UK? Vad väntar ni på??? Det är säkert både billigare där samt som sagt heeeeelt ofarligt!
Någon har tittat på lite för många "after school specials".
Senast redigerad av Lewis-Black 2009-08-09 kl. 18:50.
Citera
2009-08-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Samt Danmark, Finland, Estland, Lettland, Polen, Litauen, Belgien, Kroatien, Grekland, Serbien, Tjeckien, Slovakien, Slovenien, Kosovo(lol), Montenegro, Kanada, Ryssland, Ukraina, Vitryssland, Bulgarien.

I vissa av dessa länder kan du köpa AAS receptfritt på apoteket. Speciellt de länder som är mindre utvecklade.

Vissa tycker dock det är väldigt konstigt att AAS är lagligt i UK, Danmark, Finland och Kanada, som är trots allt top 10 inom Human Development Index.
Whaat:O seriöst? OM så är fallet ska jag fan ta och flytta hem till min morfar
Citera
2009-08-09, 21:33
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Whaat:O seriöst? OM så är fallet ska jag fan ta och flytta hem till min morfar
Ja såklart. I Danmark är man inte lika nojjigt naiva.

Tänk på att lagligheten endast sträcker sig till eget användande. Med andra ord som det var i Sverige fram tills 1 juli 1992.
Citera
2009-08-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ja såklart. I Danmark är man inte lika nojjigt naiva.

Tänk på att lagligheten endast sträcker sig till eget användande. Med andra ord som det var i Sverige fram tills 1 juli 1992.
Intressant. Betyder det då att man kan köpa det på apotek eller dylikt?
Citera
2009-08-09, 21:52
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Någon har tittat på lite för många "after school specials".

Eller sett lite av dess baksidor genom åren... Speciellt vad gäller det mentala mm
Citera
2009-08-09, 22:14
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Intressant. Betyder det då att man kan köpa det på apotek eller dylikt?
Nej. Endast användning är lagligt. Nålar och pumpar kan man dock köpa på apoteken i Danmark.
Citera
2009-08-09, 22:23
Medlem
Citat:
Nej. Endast användning är lagligt. Nålar och pumpar kan man dock köpa på apoteken i Danmark.
Aha okej men är det då olagligt att köra det från diverse online kranar då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in