Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Totalrena byggare imponerar på mig.
http://tinypic.com/view.php?pic=3zapour&s=1&hid=1&tag=Ronnyrunessonle gsjg
Please, kom nu inte med något patetiskt paniksvammel om motsatsen bara din värld riskerar att falla samman.
Fullständigt otroligt att han är ren! Jag tar dig på orden och tror dig då du säger att han är ren samt har testats och varit villig till oanmälda test under alla dessa år.
Han måste vara ett genetiskt under. Kan dock förstå dom som tvekar när det gäller om han är ren eller inte. Han är rätt ådrig, kolla dom tjocka venerna över bröstet och över delar av magmusklerna;han verkar ha ett tryck som en dopad byggare Armarna ser massiva ut.
Men, han är ju bara 171 cm lång och då ser peroner mycket kompaktare ut, hans armar tex ser också rätt så korta ut, vilket bidrar till deras kompakta intryck. Sen har han en mycket smal midja, vilket gör att hans v-form förstärks. Han har inte heller dom där monstertrapzen, eller den där onaturliga formen på framsida axlar som jag inbillar mig att en del dopade bodybuilders verkar ha. Läste några artiklar om fördelning av androgenreceptorer och hur detta påverkas vid steroidbruk där faktiskt trapzen blir överutvecklade.
Att han lyckas vara så fruktansvärt stor vid så låg fettprocent (och vid 48 års ålder) gör i alla fall mig mäkta, mäkta imponerad!
Dom som är hjärntvättade av steroidopinionen och tror att det inte går att bli så stor borde definitivt tänka om. Problemet är nog att dom inte vill det.
Många som är rena vill hitta argument för varför dom inte är så stora och anklagar alla med lite mer muskler än ett genomsnitt för att vara dopade.
Många som dopar sig försöker hitta varje litet argument som försvarar sin doping samt att dom inte för sitt liv kan acceptera att andra kan vara väldigt mycket större än dom är (eller någonsin kan bli) helt rena! Dom har redan en "love affair" med AAS och vägrar att se skogen för alla träd.
Bara det att uttrycket "Drogfri bodybuilding" eller "Natural bodybuilding" finns säger ju egentligen allt om hur snett det hela har blivit. Det borde vara en självklarhet, då det från början fungerade som ett slags bevis på en kropp med perfekt hälsa. Hälsa är ju något som absolut inte har med allt bruk av steroider PLUS alla de andra droger som intas i samband med AAS-(miss)bruk.
Och, ja, det är droger vi talar om. Titta in i forumet för doping här så syns det klart och tydligt att många är väldigt beroende där de säger att de ska gå en kur,men sen gång efter gång upprepar nya kurer med högre och högre doser och i massor olika kombinationer av olika preparat. Väldigt vanligt är att man pratar om när dom får "kicken" av dom. Allt liknar väldigt mycket andra drogmissbruk, vilket gör att alla vandrande medicinskåp enbart är sorgliga losers (om jag får låna Arnes uttryck) i mina ögon.