2009-08-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Ha ha ha! Självklart vågar jag inte erkänna det!

Nej jag märker det. När ska du mogna till och ta ansvar för saker och ting? Jag menar, du svara såhär på youtube:

"Är du lite eller mycket avundsjuk på att alla inte har ditt patetiska loserpsyke?"

"Gäsp.... Stackars lille fjant. Drick nu din välling och gå och lägg dig."

"Ge dig nu din patetiske lille stackare! Dopad? Sorgliga "internetexperter" som du finns det gott om! Lär dig träna lite istället.
Synd att avundsjukan är så utbredd här.... ha ha ha!"

"Lägg ner nu din jävla pajas!
Rookie? Jag? Ha ha ha! Jag har nog tränat dubbelt så länge som du har existerat.
Stackars inskränkta jävel.
Förresten låter han sig testas när som helst, och har även testats flera gånger både flygande och på tävling."

Jag menar, hallå eller? Vafan är felet på dig?
Citera
2009-08-06, 19:45
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffen
Nej jag märker det. När ska du mogna till och ta ansvar för saker och ting? Jag menar, du svara såhär på youtube:

"Är du lite eller mycket avundsjuk på att alla inte har ditt patetiska loserpsyke?"

"Gäsp.... Stackars lille fjant. Drick nu din välling och gå och lägg dig."

"Ge dig nu din patetiske lille stackare! Dopad? Sorgliga "internetexperter" som du finns det gott om! Lär dig träna lite istället.
Synd att avundsjukan är så utbredd här.... ha ha ha!"

"Lägg ner nu din jävla pajas!
Rookie? Jag? Ha ha ha! Jag har nog tränat dubbelt så länge som du har existerat.
Stackars inskränkta jävel.
Förresten låter han sig testas när som helst, och har även testats flera gånger både flygande och på tävling."

Jag menar, hallå eller? Vafan är felet på dig?

Har du stora problem min vän?
Felet är väl alla fullkomliga "experter" på vårt kära internet...
Dom kommentarerna är nog välförtjänta med tanke på alla idiotpåståenden mm baserade på förutfattade meningar utan faktagrund...
Citera
2009-08-06, 19:58
Medlem
Citat:
Har du stora problem min vän?
Felet är väl alla fullkomliga "experter" på vårt kära internet...
Dom kommentarerna är nog välförtjänta med tanke på alla idiotpåståenden mm baserade på förutfattade meningar utan faktagrund...

Men varför blir du så jävla arg om man anklagar dig eller dina klienter för doping? Jag hade själv tagit det som en komplimang och blivit skitglad, men du blir sur som ett jävla soll. Är det kanske för att sanningen kommer fram?
Citera
2009-08-06, 20:06
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Men varför blir du så jävla arg om man anklagar dig eller dina klienter för doping? Jag hade själv tagit det som en komplimang och blivit skitglad, men du blir sur som ett jävla soll. Är det kanske för att sanningen kommer fram?

Den enda sanningen som kommer fram är ju bara hur patetiska du och dina "kollegor" är. Jo, jag håller med dig att det är trevligt att knäcka stackars dopade losers på gymen. Det är sant...
Citera
2009-08-06, 20:11
Medlem
Citat:
Den enda sanningen som kommer fram är ju bara hur patetiska du och dina "kollegor" är. Jo, jag håller med dig att det är trevligt att knäcka stackars dopade losers på gymen. Det är sant...

Alltså titta bara på hur du reagerar och uttrycker dig. Du skulle garanterat behöver lite mer testo i kroppen så du inte är så jävla bitter hela tiden. Du är ju som en stor jävla citron.
Citera
2009-08-06, 20:25
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Alltså titta bara på hur du reagerar och uttrycker dig. Du skulle garanterat behöver lite mer testo i kroppen så du inte är så jävla bitter hela tiden. Du är ju som en stor jävla citron.

Jag mår, till skillnad mot dig, alldeles ypperligt, både PSYKISKT och FYSISKT.
Har du tänkt på hur du skall hantera den dagen då verkligheten börjar komma ifatt dig och det inte är så behagligt längre...
Jag tror att du nog skall börja fundera på det....
Citera
2009-08-06, 20:28
Medlem
Citat:

Nu tycker jag du stänger av datorskärmen och går en promenad så du får lite frisk luft.
Citera
2009-08-06, 20:43
Bannlyst
steroider är inte så jävla farligt som folk påstår att det är. tobak och alkohol skadar kroppen betydligt mer i längden.. sen att bruka en normal dos av aas eller att missbruka de är ju lite skillnad. men att ta en liten del av det till hjälp är egentligen inget fel. varenda jävla builder gör ju det.. vill man paja sin kropp är det väll upp till en själv enligt mig...
Citera
2009-08-06, 20:52
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Personligen så har jag fått intrycket att Arne är en ganska sympatisk person. Dock så var det ett tag sedan jag lämnade tonåren bakom mig, kanske har något med saken att göra.
Citera
2009-08-06, 21:25
Bannlyst
Citat:
Kan mycket väl stämma att Herr Coleman inte tar STEROIDER, däremot kan han ju istället inta en massa andra saker.... tex. tillväxt mm...

Ditt anseende har dalat linjärt med antalet poster du har gjort i den här tråden, men här sjönk det fan till botten direkt. Har aldrig sett maken till en sådan naiv människa som du.
Citera
2009-08-06, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiepinto
steroider är inte så jävla farligt som folk påstår att det är. tobak och alkohol skadar kroppen betydligt mer i längden.. sen att bruka en normal dos av aas eller att missbruka de är ju lite skillnad. men att ta en liten del av det till hjälp är egentligen inget fel. varenda jävla builder gör ju det.. vill man paja sin kropp är det väll upp till en själv enligt mig...

Att ta till en annan drogs skadlighet som argument för en drogs ofarlighet är verkligen att skjuta sig själv i foten. På detta vis kan du försvara vad som helst med att ange något annat som ger mer dödlighet. Bilkörning dödar nog fler pesoner per år än AAS tex..

Sen är det just det här med att bruka eller missbruka steroider. Ta en titt i forumet för doping och se att det gång på gång finns folk som prövar på en gång och som sedan blir fast och gör kur efter kur. Oftast högre doser varje gång och nästan alltid tillsammans med andra droger, tex anit aromitisers, clomid etc. Dom som inte gör så kallade PCT (där dom ska få kroppen att återgå till sin normala hormonnivå) kan råka ut för rejäla krascher. Dom som gör det, utsätter kroppen för ytterligare belasting. Kolla tex in Dr X erfarenheter. Det var ändå en läkare som hade fulla möjligheter till att perfekt monitora sin kropp. Han verkade få störst problem med dessa "andra" ämnen.
Bruk leder förmodligen väldigt, väldigt ofta till mer eller mindre missbruk, då framförallt dom psykiska effekterna för dom att inte vara på kurer leder till återkommande (miss)bruk.

Sen leder det också in på det tredje, som är typiskt för tryckande dopingnissar. Nämligen att automatiskt tro att alla byggare dopar sig. Dom är så fullständigt insnöade så att dom inte ens överväger möjligheten att det faktiskt finns personer som :

a) Har ett fantastiskt järnpsyke och kan köra multipla set med extremt jobbiga basrörelser. Eller tex 20 reps breathsquats.
b) Har gener utöver det vanliga.
c) Har tränat i mer än 20 år.
d) Hela tiden varierar sin träning utifrån olika parametrar.
e) Har en kropp som tål tung träning utan att bli skadad (Mycket viktigt!!!)
f) Är överjävligt metodiska och redo att ändra upplägg och inställning till träningsprogram och kostupplägg om så krävs
g) Har en bakgrund i träning sen tidig barndom.

och att allt detta kan leda till att dom når en potential som går långt, långt bortom den dopade gymråttan.
Observera att jag ändå inte utesluter att en individ också skulle kunna ha dessa anlag och beteende/psyke och dessutom dopa sig, men då hamnar vi på dom fullständigt vidrigt freakiga proffsen som 99.99% av befolkningen tycker ser helt groteska ut.
En person som uppfyller a till g uppfattas av de allra flesta också som "alldeles för stor", så frågan är väl egentligen vad syftet med att bruka AAS är för motionärer?
Senast redigerad av intheloop 2009-08-06 kl. 21:39.
Citera
2009-08-06, 21:34
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Ditt anseende har dalat linjärt med antalet poster du har gjort i den här tråden, men här sjönk det fan till botten direkt. Har aldrig sett maken till en sådan naiv människa som du.

Tack men smicker biter inte på mig...
Det var med stor ironi jag skrev det. Jag skrattade nästan på mig när jag mig när en svensk byggare hävdade detta om sig själv som jag skrev om Coleman. Dessutom så har vissa, speciellt i USA, en lite lustig syn på att vara "ren".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in