Nej men nyheten om att han inte kommer tillbaka alls är ju rätt ny, han fick ju återfall av cancern men trodde han skulle komma tillbaka men meddelade senare att så är inte fallet.
Vad tycker ni, ska man recasta spartacus eller skita i en ytterligare säsong?
Mja, synd som fan... Gods of arena är väl bra några avsnitt också?
Det är väl sex avsnitt om jag inte minns fel.
Indeed - det är väldigt synd. Jag kan inte riktigt se någon annan i rollen som Spartacus efter den här säsongen. S02 med en annan Spartacus skulle således troligen bli en flopp.
Finns väl redan? Eller har jag helt inbillat mig att jag sett den?
japp den finns redan, så den behöver man inte vänta på... Var meningen säsong 2 skulle delas upp i två säsonger(2 o 3) men avstyrdes på grund av kostnader
japp den finns redan, så den behöver man inte vänta på... Var meningen säsong 2 skulle delas upp i två säsonger(2 o 3) men avstyrdes på grund av kostnader
Jag menar en Ny Rome inte 2 säsonger av Rome som ni räknar som en 2a, jag ser det som samma serie.
Så vem fan kan göra denna roll lika bra och som inte är upptagen med andra projekt?
De borde ha lagt ned den. Fan vad ångest man får av det här. Jag klarar inte av att få re-castade skådisar i filmer, så hur in i helvete ska jag klara av att få det i en TV-serie?
Nej - det här bådar inte gott. Vi är vana med Andy, så vem som än tar över efter honom måste slå ett otroligt starkt intryck på oss, och det kräver långt mer än bra skådespeleri.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!