2010-08-08, 10:06
Medlem
Citera
2010-08-08, 10:39
Medlem
teh old!
Citera
2010-08-08, 11:59
Medlem
Inhales avatar
Oj, denna serien har jag glömt av.

Kollade på de 4 första avsnitten, sedan har jag inte sett mer.
Det är alltså hela säsong 1 som visats?
Citera
2010-08-08, 12:45
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Oj, denna serien har jag glömt av.

Kollade på de 4 första avsnitten, sedan har jag inte sett mer.
Det är alltså hela säsong 1 som visats?
Japp. En otroligt bra TV-serie med mästerligt skådespeleri.
Citera
2010-08-31, 08:30
Medlem
MrJackssons avatar
http://www.youtube.com/watch?v=KB_H3HyosCA

TEASER FOR GODS OF THE ARENA.

Kanske postad, men fan, jag har kollat på den om och om igen, så den förtjänar en re-post. I alla fall så ser det här underbart ut, håller ni inte med? Andy, som spelar Spartacus, är ju varken en speciellt bra skådespelare än en speciellt dålig sådan, men John Hannah fullkomligt ägde S01, och att han får återspela sin roll är någonting jag finner stor tröst i.
Citera
2010-08-31, 09:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson

Kanske postad, men fan, jag har kollat på den om och om igen, så den förtjänar en re-post. I alla fall så ser det här underbart ut, håller ni inte med? Andy, som spelar Spartacus, är ju varken en speciellt bra skådespelare än en speciellt dålig sådan, men John Hannah fullkomligt ägde S01, och att han får återspela sin roll är någonting jag finner stor tröst i.
Jag säger som senaste kommentaren på youtube

This new trailer brings rise to my COCK!!!!!
Citera
2010-08-31, 11:57
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag säger som senaste kommentaren på youtube

This new trailer brings rise to my COCK!!!!!
Den är helt sjuk!

En av de saker som jag alltid lägger märke till och betygsätter i allting som jag ser i filmer och TV-serier, är retoriken, dialogerna och tonsättningen på rösten. Jag älskar språket i denna TV-serie; poetisk, på något sätt. I trailern där vi får höra Batiatus prata i bakgrunden till grym musik, så får jag rysningar genom hela kroppen.

"I am a lanista, as my father before me."

"... and only legends remain. I shall have mine etched in blood -- never forgotten!"
Citera
2010-08-31, 12:00
Medlem
Friendslayers avatar
Citat:

Ahh längtar som fan.
Något som står högt upp på min önskelista hade varit att se Doctore i full fight på arenan innan han "pensioneras" för att bara träna andra gladiatorer. Plus att det är samma team som skapade första säsongen av Spartacus och de har lärt sig vad som funkar och vilka effekter som går hem.
Första avsnitten var inte så bra i säsong ett när vi snackar kvalite men i slutet av säsongen var de mästerliga.

Gillar att en person gjorde tummen ner för trailern och någon skrev:
"Who is the one person who thumbed this down? May Jupiter insert cock into his ass!"
Citera
2010-08-31, 12:06
Medlem
MrJackssons avatar
Jag måste bara säga det igen: FYFAN VAD FETT.

John Hannah är så otroligt jävla grym som Batiatus. Att få se honom igen är som en skänk från ovan. Tack icke-existerande-Gud för att du gav Andy cancer - tack!
Citera
2010-08-31, 12:09
Medlem
Citat:

Holy shit, wow tackar för trailern!
Citera
2010-08-31, 13:18
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
Han som spelar Spartacus håller ju precis på att återhämta sig ifrån sin cancer och är uppe i sin träning för att få tillbaka formen så att dom kan börja spela in säsong 2

åh men vad nice! Trodde de inte skulle ha med han i nästkommande säsonger!
Citera
2010-08-31, 13:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
åh men vad nice! Trodde de inte skulle ha med han i nästkommande säsonger!
Kärv man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in