2010-05-09, 16:35
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Ja tyvärr verkar det så det närmaste som kommer är i höst tror jag och det är prequelen

Förhoppningsvis. Gissningsvis byter dom ju ut skådisen ifall det ter sig riktigt jäkligt men det hoppas vi ju självfallet inte ska behövas.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Spartacus:_Blood_and_Sand_episodes#Season_ 2
Filming for the second season has been postponed due to the star Andy Whitfield (Spartacus) being diagnosed with non-hodgkins lymphoma.
Citera
2010-05-09, 18:50
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av despot
Yes indees, kul att det varvas med "Jupiters cock!" osv
japp men dock vet jag inte om de hunnit upptäcka jupiter vid den tidpunkten men Jupiter härstamar väl ifrån något som jag glömnt?
Citera
2010-05-09, 18:56
Medlem
Knarkgeniets avatar
Grymmaste serien , man fastnade direkt , hoppas s2 blir likabra!
Citera
2010-05-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
japp men dock vet jag inte om de hunnit upptäcka jupiter vid den tidpunkten men Jupiter härstamar väl ifrån något som jag glömnt?
Du tror väl inte att dom pratar om planeten?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jupiter_%28mytologi%29
Citera
2010-05-09, 19:38
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isso
Du tror väl inte att dom pratar om planeten?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jupiter_%28mytologi%29
Var ironi.

Jaså det var han det namnet kom ifrån
Citera
2010-05-09, 21:52
Medlem
Sickboys avatar
Har just sträcksett hela serien. Första avsnittet var inte så bra men det blev bara bättre och bättre. Riktigt underhållande var det.
Gillade övervåldet, dialogen och allt naket. Kul att den inte var alltför förutsägbar och att den bjöd på några överraskningar.
Rekommenderar denna till alla som inte sett den!
Citera
2010-05-10, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Har just sträcksett hela serien. Första avsnittet var inte så bra men det blev bara bättre och bättre. Riktigt underhållande var det.
Gillade övervåldet, dialogen och allt naket. Kul att den inte var alltför förutsägbar och att den bjöd på några överraskningar.
Rekommenderar denna till alla som inte sett den!

Bra smak.
Citera
2010-05-11, 19:54
Medlem
Serien var helt fantastisk. Den hade sin egen stil, en skönt ärlig stil. Där sexet inte doldes, mord, blod, död, betrayal.

Skådespeleriet var något av de bästa jag har sett i en serie, storyn var också väldigt bra skriven och det var massor av twists som man inte kunde förutsäga. Kan inte vänta på säsong 2.

Sista avsnittet var också det bästa i serien, där allt knöts ihop så jävla snyggt!
Citera
2010-05-11, 23:11
Medlem
aurelia101s avatar
Jag beundrar verkligen skådespelarna för hur fantastiskt bra de gjorde alla sexscener. Det kan inte vara lätt att spela in och få det att se så verklighetstroget ut som möjligt, det krävs nog en hel del av en att skärma av sig i en sådan scen och bara go with it. Det närmaste tv kan komma porr och fortfarande komma undan med det
Hoppas också på en andra säsong!
Citera
2010-05-11, 23:26
Medlem
NirvanAs avatar
Då har man betat av säsong 1 och halva säsong 2 av Rome, och måste säga att dom båda (Rome&Spartacus) är riktigt riktigt bra men på olika sätt, Rome känns mer seriös o skarp på något sätt men absolut inte mer underhållande än Spartacus... och det är ju trots underhållningsvärdet som är A-O när man ska titta på serier. Rome har vissa delar som är bättre medan Spartacus har andra delar som är bättre, en mix av dessa serier hade varit något att Onanera över

Något man lätt kan konstatera är att filmer&serier om livet under romarrepbuliken/riket är oerhört bra och fascinerande för min egen del och det är en tid man själv skulle vilja levt i om man filosoferar lite vilt
Senast redigerad av NirvanA 2010-05-11 kl. 23:28.
Citera
2010-05-12, 05:24
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Då har man betat av säsong 1 och halva säsong 2 av Rome, och måste säga att dom båda (Rome&Spartacus) är riktigt riktigt bra men på olika sätt, Rome känns mer seriös o skarp på något sätt men absolut inte mer underhållande än Spartacus... och det är ju trots underhållningsvärdet som är A-O när man ska titta på serier. Rome har vissa delar som är bättre medan Spartacus har andra delar som är bättre, en mix av dessa serier hade varit något att Onanera över

Något man lätt kan konstatera är att filmer&serier om livet under romarrepbuliken/riket är oerhört bra och fascinerande för min egen del och det är en tid man själv skulle vilja levt i om man filosoferar lite vilt

Kan inte mer än hålla med dig. Rome var jäkligt bra, mer verklighetstrogen. Men Sparactus var bättre med andra saker.... Men personligen gillade jag "rome" bättre, men var ändå i extas med sparactus.
Helst med mjukporren
Citera
2010-05-13, 10:58
Medlem
Har aldrig sett Rome ska ladda ner den idag o se snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in