2010-03-27, 23:38
Bannlyst
för oss som gärna vill ha swesub ,, varför finns bara till och med 8 när det finns 9 sedan en vecka tillbaka och 10 ute,,,,,,,,,,,
Citera
2010-03-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrönRos66
för oss som gärna vill ha swesub ,, varför finns bara till och med 8 när det finns 9 sedan en vecka tillbaka och 10 ute,,,,,,,,,,,

För att ingen skrivit dem, kan ta ett bra tag om det ens kommer. Gratisarbete är inget man kan ha så mycket krav på.
Citera
2010-03-28, 01:16
Medlem
Jag lär erkänna att jag bara började titta på den här serien för att få se "Xena" naken, det tror jag inte jag är ensam om heller.
Dock har den tagit sig och blivit riktigt intressant. De senare avsnitten, speciellt det senaste var ju riktigt bra. Storyn börjar ta över från sexet och action nu.

Tråkigt slut på det senaste avsnittet dock, det var tungt. Fan vad Illithyia har visat sig vara ond de senaste två avsnitten. Men hon är fortfarande väldigt vacker!
Citera
2010-03-28, 03:28
Medlem
Sufferstreams avatar
Hoppas den jävla snorungen och hans äckliga 90 åriga pappa blir torterade och slaktade i nästa avsnitt.
Senast redigerad av Sufferstream 2010-03-28 kl. 03:33.
Citera
2010-03-28, 03:39
Medlem
MrJackssons avatar
AVSNITT SÄNT. SPOILER FRÅN S01E10 NEDAN.

Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Hoppas den jävla snorungen och hans äckliga 90 åriga pappa blir torterade och slaktade i nästa avsnitt.
Jag antar att du menar ungen som avgudar gladiatorerna osv? Du hade också gjort en "tumme ner" ifall du hade fått smaka på den där fittan som 15-åring eller hur gammal han nu är.

För övrigt så börjar serien gå neråt för mycket nu.
Citera
2010-03-28, 14:36
Medlem
Satt o tänkte lite på senaste avsnittet så som jag brukar tänka på LOST ibland och fick en idé om hur Spartacus får reda på att Gladiatorägarn dödade hans fru.

I slutet av senaste avsnittet säger ju gladiatorägarn att gubben som nekade han en politisk karriär skulle få betala med blod.

Kan tänka mig att Gladiatorägarn tar med sig Spartacus till gubbens hem för att döda honom (ungefär som den där böggladiatorn) och för att rädda sig själv säger gubben till Spartacus att han vet vem som dödade hans fru(tar för givet att rika män hörde många "rykten" på den tiden) och gubben avslöjar att Gladiatorägern beställde mordet.

Självklart kommer ägarn att neka allt och övertyga Spartacus att döda gubben vilket han antagligen kommer göra i alla fall som hämnd för att de tvingade han att döda sin bästa vän.

Men detta kommer göra att Spartacus börjar nysta upp hur hans fru verkligen dog och detta kommer vara starten på upproret som namnet Spartacus är synonymt med i princip.

Vad tror ni, känns för mig som en mycket trolig utveckling?
Citera
2010-03-28, 15:59
Medlem
zorb89s avatar
MEEN SLUTA DÅ! Mina jävla torrent laddar ju inte ens
Citera
2010-03-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Vad tror ni, känns för mig som en mycket trolig utveckling?

jag tror naevia kommer ha stor roll. naevia vet ju hur spartacus fru dog och ashur är ute efter henne vilket kommer få krixus galen.
Citera
2010-03-28, 17:53
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Eftersom serien heter Spartacus drar man ju slutsatsen att han kommer bli bra vän med de flesta för att tills slut leda en revot.

Serie följer ju också historien EXTREMT BRA eller?
Citera
2010-03-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän

jämför själv:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartacus#Origins
Citera
2010-03-28, 18:31
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän

Ja det gör den, nästan. Bara att dom har dragit ut på hela historien, men det är förståeligt då den ska passa i tv-serie format
Citera
2010-03-28, 21:07
Medlem
yxskafts avatar
Den här serien blir bara bättre och bättre. Tråkigt att snubben som spelar Spartacus har fått cancer. Den här typen av tv-serier växer ju inte på träd direkt.
Vart sugen att kolla på Spartacus från 1960, har någon sett den? är den bra/värd att kolla på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in