2009-08-02, 01:13
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasuko
De som sger att de vill ha helrakat verkar i mnga fall tycka att det r fr att de vill slicka verallt under oralsex och inte vill slicka p hr. Men jag vill inte att ngon slickar p blygdbenet hursomhelst fr det kittlas jttemycket =P S man kan ju se att det r lite hr dr som ett tecken p att man inte ska slicka dr kanske? =S

Jag slickar aldrig dr hret sitter normalt, har inte ens haft den tanken, brukar dock slicka/pussas p insidan av lren. Lter faktiskt lite konstigt att slicka ovanfr musen
Citera
2009-08-02, 01:17
Medlem
Sasukos avatar
juha,

jag tyckte det kndes jttemysko att bli slickad dr. Inte direkt upphetsade men vldigt vlbekant, som att jag hade upplevt det tidigare, fast det har jag inte >_>

jomenvisst84,

det r tur att man inte har hr p insidan av lren =P =D Jag brukar inte heller slicka ovanp blygdbenet p folk vanligtvis, skulle vl vara vid hftbenen i s fall och d r det nog snarare en del av smekande/slickande p verkroppen n som en del av direkt oralsex =P Fast det kittlas grymt mycket vid hftbenen ocks =)
Citera
2009-08-02, 01:23
Medlem
Akademikerns avatar
Det spelar ingen roll hur stor/liten den r... vi killar kan inte hitta den nd... god natt tack!
Citera
2009-08-02, 01:25
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Det spelar ingen roll hur stor/liten den r... vi killar kan inte hitta den nd... god natt tack!

Lika bra det, killar har en tendens att ta fr hrt p den nr de tror att de har hittat rtt =P D r det bttre om man bara gnider sig lite mot medan man har sex s blir det precis rtt =)
Citera
2009-08-02, 01:40
Medlem
Det viktiga r vl att den gr sitt jobb.
Har aldrig haft en diskussion om (eller ens hrt talas om en)storleken p klitoris.
Citera
2009-08-02, 01:42
Medlem
Du gr bort! Du r ju vanskapt fr fan!
Citera
2009-08-02, 05:19
Medlem
jimimarus avatar
bryr mig heller inte s mkt men jag mste medge att vldigt liten klitoris knns ganska konstigt. Nu jmfr jag inte med en stor heller utan en lagom som kan se o knna. Knns s konstigt p nt stt att onanera en tjej med mikroklitta
Citera
2009-08-02, 07:18
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimimaru
bryr mig heller inte s mkt men jag mste medge att vldigt liten klitoris knns ganska konstigt. Nu jmfr jag inte med en stor heller utan en lagom som kan se o knna. Knns s konstigt p nt stt att onanera en tjej med mikroklitta

=o ven om hon verkar tycka det r lika sknt som vem som helst?
Citera
2009-08-02, 08:04
Medlem
jimimarus avatar
Citat:
=o ven om hon verkar tycka det r lika sknt som vem som helst?

allts det r ju ingen big deal p s stt. Knns bara konstigt fr min del att onanera en tjej som man knappt knner klitoris p.
Det kompinerat med helrakad venusberg r inte s nice

men tror faktiskt inte de flesta killar bryr sig s mycket s inget du br oroa dig fr.
Citera
2009-08-02, 09:23
Medlem
Gubbskems avatar
Tycker helt rligt att liten klitoris r oerhrt sexigt. Skulle inte ha ngra som helst problem med en tjej som har det. Snarare skulle det bli lite av en turn on. Fr jag gillar kroppar som inte ser ut som "alla" andra. Finns inget sexigare n att upptcka kroppen p personen man tycker om. Och srskillt om den som du sger r oerhrt knslig s finns det ju inget som helst problem.

Finns inget trkigare n en perfekt porrfilmsfitta rligt talat ven om det ser rtt fint ut. Dock mste jag erknna att en stor klitoris inte r det som tnder mig mest s att sga. Nr den nstan ser ut som en liten micropenis vill jag helst inte vara dr och pilla. Fast man vet ju aldrig om jag skulle omvrdera denna sikt om jag trffar den perfekta tjejen som rkar ha det.

Vad jag vill komma fram till med min utlggning r att TS br vara njd som hon r fr jag r sker p att mnga mn med mig tnder hrt p hennes lilla klitta.
Citera
2009-08-02, 11:52
Medlem
Ipwns avatar
Du har ingen fb-klitoris allts?

Spelar ingen roll enligt mig ser vl nstan hellre att den r lite mindre n om den vore enorm. Antar att det heller inte gr ngon skillnad nr du sexar?
Citera
2009-08-02, 23:14
Medlem
Citat:
Har jag, den syns verkligen knappt, om den syns verhuvudtaget. Vad tycker ni om tjejer som har s? r det fult/fint? Tycker det r en massa debatt om stora/sm inre blygdlppar men inte mycket om stor/liten klitoris frutom en trd dr en tjej som hade ovanligt stor klitoris hade skrivit och en massa sade att det var jttesexigt. r det trkigt med liten klitoris? Den r dock superknslig =S

Dligt sjlvfrtroende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in