• 3
  • 4
2009-08-03, 10:43
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Du har ingen fb-klitoris allts?

Spelar ingen roll enligt mig ser vl nstan hellre att den r lite mindre n om den vore enorm. Antar att det heller inte gr ngon skillnad nr du sexar?

Nej jag har vl inte det, kanske ska vara glad att jag inte r en kille, om jag inte direkt har anlagen fr att vara stor dr nere =S Nej, det gr ingen skillnad, r nog mer knslig dr n genomsnittet.
Citera
2009-08-03, 11:02
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasuko
Nej jag har vl inte det, kanske ska vara glad att jag inte r en kille, om jag inte direkt har anlagen fr att vara stor dr nere =S Nej, det gr ingen skillnad, r nog mer knslig dr n genomsnittet.

Om det inte pverkar dig negativt under sex/onani ser jag inte problemet. Jag skiter fullstndigt i hur stor/liten klitoris r p tjejerna, om den inte r megastor som sagt, och tror de flesta andra gr det cosk.
Citera
2009-08-03, 12:11
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Huh? Alla har vl liten klitoris? Den SKA ju typ inte synas
Citera
2009-08-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack BauerCTU
Huh? Alla har vl liten klitoris? Den SKA ju typ inte synas

Ja.. frsta gngen ngonsin jag hrt ngot ta upp det hr mnet.
Citera
2009-08-03, 15:53
Medlem
Tashokus avatar
Sm brst, liten klitta, det r bda sta ting.

Min tjej har liten klitta, kan va lite jobbigt ibland o slicka p den fr den glider undan tungan allt fr ltt. Bsta r att nr man vl fr ta i den lille rackarn s suger man p den.
Citera
2009-08-03, 16:22
Medlem
playmates avatar
Jag har ocks det, ngonting som jag verkligen aldrig tnkt p frrn jag fick det berttat fr mig. Vet inte riktigt om jag skulle ta det som ngot bra eller dligt, men sjlv har jag nog alltid gillat den lille plutten nd.
Citera
2009-08-03, 16:46
Medlem
Bttre liten n fr stor.

Men sen spelar det ju ingen roll egentligen.
Citera
2009-08-03, 16:51
Medlem
Krests avatar
Liten klitta r ju jttevackert.
Citera
2009-08-03, 18:31
Medlem
Wendigos avatar
Jag tror att jag fredrar ett kn dr alla delar liksom harmoniserar med varandra, s r blygdlppar och klitoris jmna i frhllande till varandra ser det bttre ut. Annars har jag inga preferenser: stor, liten eller mitt i mellan - bara den fungerar s r allt bra
Citera
2009-08-03, 21:35
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Det r ju helt omjligt fr oss att avgra om det ser konstigt ut om du inte lgger upp en bild...
Citera
2009-08-03, 22:32
Medlem
Mycket hellre liten n en stor.
Citera
2009-08-05, 10:10
Bannlyst
Jag gillar stora, helst ska den erigeras ordentligt nr tjejen blir riktigt kt. Det r ju en visuell grej
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in