2009-08-02, 00:37
Bannlyst
Det funkar det med, jag har trasiga skor men det gr nd
Citera
2009-08-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Med all respekt fr TS mste jag sga att det hr med storlekar har gtt till extrem verdrift. Tro mig, kra TS. Vldigt f killar kommer att jmfra din klitorisstorlek med tidigare ervringars. Om ngon ens kommer att lgga mrke till det s kommer ingen vrdering att lggas i alla fall.

Exakt - i den situationen nr du har fittan uppplockad, s r killens enda intresse att f stoppa in kuken och f komma. S stark r i allafall min lust. Hur rynkiga lppar du har eller stor klitta kommer aldrig att vara intressant.
Citera
2009-08-02, 00:39
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Exakt - i den situationen nr du har fittan uppplockad, s r killens enda intresse att f stoppa in kuken och f komma. S stark r i allafall min lust. Hur rynkiga lppar du har eller stor klitta kommer aldrig att vara intressant.

Kul dock att killar inte verkar bry sig om storleken p blygdlppar eller klitoris men om tjejen har knshr blir mnga helt avtnda =P
Citera
2009-08-02, 00:41
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasuko
Kul dock att killar inte verkar bry sig om storleken p blygdlppar eller klitoris men om tjejen har knshr blir mnga helt avtnda =P
Ja. knshr och streckfittor gr fetbort.
Citera
2009-08-02, 00:42
Bannlyst
Citat:

Ska man knulla eller virka matta
Citera
2009-08-02, 00:43
Medlem
Citat:

Men r det verkligen s? De flesta ansar vl s det inte r 70-tals krull.

Jag skulle S grna vilja g in i ett omkldningsrum fr tjejer och se hur frdelningen ser ut, av rakade/ansade/friserade ser ut.

Hur ser du ut, TS?
Citera
2009-08-02, 00:48
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:

Jag bryr mig om blygdlppar, streckfitta r jkligt avtndande... knns som man lapar en tioring Lpparna r dock betydligt viktigare n klitt-fliken rent kosmetiskt
Citera
2009-08-02, 00:57
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Men r det verkligen s? De flesta ansar vl s det inte r 70-tals krull.

Jag skulle S grna vilja g in i ett omkldningsrum fr tjejer och se hur frdelningen ser ut, av rakade/ansade/friserade ser ut.

Hur ser du ut, TS?

Jag r inte helrakad men har inte 70talskrull heller. Har inte ftt ngra klagoml av personer som sett mej/haft sex med mej och alla vill mycket grna gra om det s jag antar att det r okej =P Verkar dock som att det finns personer som spyr om det inte r 100% helrakat.

Har inte streckfitta heller om jag frsttt definitionen rtt p vad det r.

Av vad jag har sett i omkldningsrum s r det bara typ 10% eller ngot som r helrakade (och jag r bi s jag tittar grna =P) s det knns lite mysko att 90% av alla killar p internet verkar avsky allt vad knshr heter.
Citera
2009-08-02, 01:00
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Jag r inte helrakad men har inte 70talskrull heller. Har inte ftt ngra klagoml av personer som sett mej/haft sex med mej och alla vill mycket grna gra om det s jag antar att det r okej =P Verkar dock som att det finns personer som spyr om det inte r 100% helrakat.

Av vad jag har sett i omkldningsrum s r det bara typ 10% eller ngot som r helrakade (och jag r bi s jag tittar grna =P) s det knns lite mysko att 90% av alla killar p internet verkar avsky allt vad knshr heter.

Landningsbana r snyggare n helrakat, det enda som egentligen gr bor r total regnskog. Att ansa r ett mste, rakat r inget krav.
Citera
2009-08-02, 01:03
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:

S lnge det hller sig ovanfr och inte r runt sjlva fittan d r det helt ok.
Citera
2009-08-02, 01:04
Medlem
Sasukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Landningsbana r snyggare n helrakat, det enda som egentligen gr bor r total regnskog. Att ansa r ett mste, rakat r inget krav.

De som sger att de vill ha helrakat verkar i mnga fall tycka att det r fr att de vill slicka verallt under oralsex och inte vill slicka p hr. Men jag vill inte att ngon slickar p blygdbenet hursomhelst fr det kittlas jttemycket =P S man kan ju se att det r lite hr dr som ett tecken p att man inte ska slicka dr kanske? =S
Citera
2009-08-02, 01:09
Medlem
Citat:
De som sger att de vill ha helrakat verkar i mnga fall tycka att det r fr att de vill slicka verallt under oralsex och inte vill slicka p hr. Men jag vill inte att ngon slickar p blygdbenet hursomhelst fr det kittlas jttemycket =P S man kan ju se att det r lite hr dr som ett tecken p att man inte ska slicka dr kanske? =S

Haha, ja det r kanske s man ska definiera "slickomrdet". Jag har iofs lite hr kring sjlva anus, men det vore helt okej om nn slickade mig dr. Provade fr mnga herrans r sen att raka bort det. Rekommenderar alla att prova det - kittlar jttesknt nr det vxer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in