• 3
  • 4
2012-08-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Det gar aldrig att veta om dom "kommer" eller fejkar.

Då har du aldrig gett en tjej en riktigt härlig orgasm medan du varit i henne för, tro mig, så som det spänns åt där nere då visar starkt på en orgasm (givetvis i samband med andra spänningar i kroppen, ändrad andning osv).
Citera
2012-08-02, 11:59
Medlem
Mutchofs avatar
Jag tycker att ett stort ansvar ligger på tjejen om hon ska komma. Jag förväntar mig inte att killen ska ha den otroliga förmågan att kunna läsa mina tankar. Men ibland kommer jag inte men har det otroligt skönt, ibland har jag det inte alls lika skönt med kommer ändå. För mig är inte målet att komma utan att ha det så skönt som möjligt. Jag gillar inte när killen fokuserar på att jag ska komma och knappt stönar för att han är så koncentrerad på att läsa av mig.
Citera
2012-08-02, 13:08
Medlem
GoFuckADucks avatar
Träffa lite äldre tjejer på 30+ så ser dom garanterat till att få orgasm med din hjälp eller utan.

I många fall är dom yngre tjejerna är så blyga och kan inte slappna av riktig, därför är det svårare för dom att få orgasm.
Citera
2012-08-02, 13:22
Medlem
Bra fråga från frågeställaren!

Här kommer några nyttiga tips:
  • Man kan ha långt förspel så ens partner blir ordentligt upphetsad!
  • Man kan ge oralsex genom att skriva alfabetet med tungan!
  • Man kan samtala om saken efteråt för att förstå varandra bättre!
Citera
2012-08-04, 05:00
Medlem
Baileys86s avatar
Ett klipp som alla killar borde se med olika tekniker.

http://xhamster.com/movies/1112909/h...ike_a_pro.html
Citera
2012-08-04, 10:05
Medlem
Dreamzers avatar
Svar till tommas222 + fler
Kanske du skall hålla dig till en tjej som du lär känna ordentligt .. som du vågar prata med i stället för att gå omvägen via flashback.
Det är en villfarelse att det är så mycket bättre att hela tiden byta mus. Fokuserar man på ombytet så blir ju det huvudsaken men jag tror inte att det är sunt. De flesta av oss mognar och hamnar i en ålder där man längtar efter stadighet och stabilitet.. om man då har matat sig med ombyte så kan detta ställa till problem. Jag har många vänner som sliter ont med detta ...
Porrmatande kan också vara substitut för detta ombyte och effekten kan bli lik.

Leta efter en stadig romans att växa i. Finns inget bättre!

Jag är medveten om att det i mångas öron låter URtråkigt. Fundera då på varför det egentligen är tråkigt att lära känna en person och den personens sexualitet.. fundera på vad som INTE är spännande med att hitta de där personliga punkterna och samtidigt vara helt avslappnad.. GALET FRÄCKT!!

Vänd på eländet, från porr och ombytes-sex till ett avslappnat utforskande av en person du inte bara är attraherad av utan dessutom känner all-truistisk kärlek till!
Senast redigerad av Dreamzer 2012-08-04 kl. 10:33.
Citera
2012-08-04, 10:23
Medlem
.-.-.s avatar
Man tror på det.
Jag vet att jag är bäst så jag behöver aldrig fundera på om hon ska få orgasm eller inte.
Citera
2012-08-04, 14:01
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-08-05, 01:49
Medlem
Nicke08s avatar
1. Lär känna henne.
Tekniker i all ära, men alla är vi olika.............
Citera
2012-08-05, 15:09
Medlem
Lunaticxs avatar
Jobba med klittan
Själv försöker jag låta bli att slicka på den då det i själva verket är en outvecklad snopp
Citera
2012-08-05, 15:15
Medlem
skrudiss avatar
Yngre tjejer kan ju ofta själva vara osäkra på hur de kommer. Det är därför bra att lära känna en tjej, där båda blir bekväma och vågar vara öppna inför varandra. Det mesta tar ju övning, samt att det kräver uthållighet (både just för stunden men även i ett längre perspektiv), fantasi (inte bara ett gnuggande, en sorts penetrering eller en sorts slickning – exempelvis) och variation.
Citera
2012-08-08, 12:48
Medlem
Många killar kan ofta tro att de är bra för att de gör så "mycket".
Det viktigaste är att inte köra "in-ut" utan mer mjuka rörelser så klitoris stimuleras av din undre del av magen. Tänk att du ska göra vågen eller masken men kroppen om du förstår vad jag menar :P
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in