Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-02, 18:15
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommas222
Några tips på hur man ska göra för att få dem att komma (både oralsex och penetration)?

Fem små enkla tips:

A. Smek henne inte bara på fittan utan på låren, ljumskarna, skinkorna och runt analen. Stimulera både klitoris och G-punkten. Visa tydligt att du tänder på att röra henne och att du tänder på att hon blir upphetsad. Både genom att visa det och genom att säga det.
Se till att ha rikligt med saliv på två fingrar innan du rör klitoris.
Var uppmärksam, noggrann och uthållig. Fukta/spotta på fingrarna så du har saliv på dem hela tiden.
Strunta i att försöka få henne att komma samtidigt som du penetrerar/knullar henne första gångerna. Koncentrera dig på att lära vad hon gillar och inte gillar genom att använda händerna.

B. När du ligger med henne så vänder du henne på mage efter en stund.
Dra upp henne på knä, men så hon fortfarande ligger kvar med axlar och huvud mot sängen.
Ta henne bakifrån och dra upp hennes högerhand mot hennes underliv så hon kan stimulera sig själv samtidigt.

C. När du har knullat henne och du har kommit men inte hon så ligger du kvar bredvid henne och ber henne visa dig hur hon själv gör för att komma. (Fråga efter och be henne ta fram sin "svarta låda", som "alla" tjejer har gömd bakom några skor på översta hyllan i någon garderob.)

Lyssna, titta och lär känna hennes tankar och kropp.

D. När du ger oralsex så testar du att exempelvis skriva alfabetet med tungan.
Ta det lugnt. Kom ihåg vad hon reagerar mest på.
Sen improviserar du fram en skön stund för henne där du när hon börjar bli riktigt upphetsad kan plocka fram de rörelser hon gillar bäst varierat med det du tror hon kan gilla.

E. Bli aldrig mekanisk och tappa inte bort improvisationen. Visa att hon gör dig kåt.

(Eller så kan du förstås binda fast henne och använda en Magic Wand. Har aldrig slagit fel.)
Citera
2009-08-02, 18:30
Medlem
Floatingflutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av th3vil
Fem små enkla tips:

Sen improviserar du fram en skön stund för henne där du när hon börjar bli riktigt upphetsad kan plocka fram de rörelser hon gillar bäst varierat med det du tror hon kan gilla.
[/i]

Fan, verkar vara ett bra tips, skall testas nästa gång Stora eller små bokstäver ?
Citera
2009-08-02, 20:08
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Fem små enkla tips:

A. Smek henne inte bara på fittan utan på låren, ljumskarna, skinkorna och runt analen. Stimulera både klitoris och G-punkten. Visa tydligt att du tänder på att röra henne och att du tänder på att hon blir upphetsad. Både genom att visa det och genom att säga det.
Var uppmärksam, noggrann och uthållig. Fukta/spotta på fingrarna så du har saliv på dem hela tiden.
Strunta i att försöka få henne att komma samtidigt som du penetrerar/knullar henne första gångerna. Koncentrera dig på att lära vad hon gillar och inte gillar genom att använda händerna.

Dra upp henne på knä, men så hon fortfarande ligger kvar med axlar och huvud mot sängen.
Ta henne bakifrån och dra upp hennes högerhand mot hennes underliv så hon kan stimulera sig själv samtidigt.

C. När du har knullat henne och du har kommit men inte hon så ligger du kvar bredvid henne och ber henne visa dig hur hon själv gör för att komma. (Fråga efter och be henne ta fram sin "svarta låda", som "alla" tjejer har gömd bakom några skor på översta hyllan i någon garderob.)

E. Bli aldrig mekanisk och tappa inte bort improvisationen. Visa att hon gör dig kåt.

(Eller så kan du förstås binda fast henne och använda en Magic Wand. Har aldrig slagit fel.)

Bra förklarat!!! Hade jag inte haft man hade jag bjudit ut dig
Citera
2010-11-20, 21:57
Medlem
Testa att kittla henne lite på klittan samtidigt som du sätter på henne
Citera
2010-11-21, 21:30
Medlem
Laertess avatar
Om jag visste att en tjej var enbart ute efter en orgasm-jakt så hade det försvårat för mig väldigt mycket. Det sätter krav och press på en och jag vågar påstå att kvinnor säkerligen fungerar på samma sätt. Det fungerar alltså inte enligt mig om man gör på det här viset.

Jag tror att mycket av det sitter i huvudet, särskilt för kvinnor, alltså förespråkar jag att man skapar en mycket avslappnad miljö. Det kan man åstadkomma genom att instruera henne att andas, synkronisera handling med ord och helt enkelt prata till henne. Tala med en lugn och långsam röst utan att för den sakens skull viska. När hon lyssnar på din röst på det sättet så sugs hon in i din verklighet som du skapar åt henne.

Det finns en särskild metod som kallas för White Tiger Tantra som är bra om man vill lära sig rent tekniska verktyg, det inriktar sig dock på fontänorgasm. Du behöver dock ta dig en hel del tid till att massera bort alla knutar och spasmer som hakat fast sig med åren. I stort sätt går det ut på att massera och sedan ett fåtal olika fingertekniker som man använder sig för att stimulera G-punkten.

Man kan dock passa på att nämna att om hon inte har erfarenhet av att få G-punkten kraftigt stimulerad så kan hon känna en stark känsla av att behöva gå på toaletten. Om hon inte vet vad detta handlar om så kommer hon spänna sig av oro och blockera möjligheten till orgasm. Du som kille kommer känna att det fylls upp en liten ballong inuti henne kring G-punktsområdet. Det är viktigt för henne att få veta att det inte ens är fysiologiskt möjligt att kissa när man får en orgasm då kroppen har en funktion som stänger av den funktionen helt och hållet, även för män.

Så någon kombination av ovanstående tycker jag fungerar väl!
Citera
2010-11-22, 15:21
Medlem
Benzolinas avatar
Köp en vibrator till henne som hon kan använda samtidigt, bakifrån är ju i så fall bästa ställningen, blir lite trångt därnere annars vid själv akten...
Citera
2010-11-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laertes
Jag tror att mycket av det sitter i huvudet, särskilt för kvinnor, alltså förespråkar jag att man skapar en mycket avslappnad miljö. Det kan man åstadkomma genom att instruera henne att andas, synkronisera handling med ord och helt enkelt prata till henne. Tala med en lugn och långsam röst utan att för den sakens skull viska. När hon lyssnar på din röst på det sättet så sugs hon in i din verklighet som du skapar åt henne.

Detta tycker jag är något viktigt. Speciellt om du lärt känna tjejen lite bättre så du vet vad hon tycker om. Att ha någon form av rollspel eller på annat sätt bygga up "en annan värklighet" kan skapa en helt annan typ av njutning. Endast fysik stimulans räcker inte till för många kvinnor så du kan gnugga bort huden av både dig själv och henne utan att något sker om du inte lyckas göra henne psykiskt kåt på dig.
Citera
2010-11-23, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Ge tjejen en ordentlig omgång med tungan... jag slickar alltid tjejen tills hon kommer en eller två gånger innan jag kör in den. Tröttnar du under lapandet funkar det bra att massera med fingrar medans du vilar... Efter tjejen kommit undviker du att slicka/smeka klittan en stund innan du kör igång igen, dom brukar bara rätt känsliga på klittan direkt efter orgasm.

Japp. Få henne att komma en eller två gånger innan penetration sen försök få henne komma ett par gånger till innan du sätter satsen i henne. Brukar dom gilla.
Citera
2010-11-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag tror att orgasm uppnås genom sexuell stimulering av de känsliga könsdelarna på könsorganet, men rätta mig om jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Du har fel.
It's all in the hips. It's all in the hips....

Ni har båda fel. It´s all in the brain. It´s all in the brain.
Citera
2010-12-01, 18:26
Bannlyst
Det gar aldrig att veta om dom "kommer" eller fejkar.
Citera
2010-12-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommas222
Jag har haft sex kanske ett 50-tal gånger med cirka 10 olika tjejer (och är 21), men vad jag har märkt så har ingen av de tjejerna jag har haft sex med kommit (de småstönar ju lite och så, men inte mer, dvs de kommer inte). Är det normalt? Eller är jag rätt kass i sängen helt enkelt? (jag är normal osv, kukstorlek på runt 16 cm osv)

Jag gör mitt bästa - ger oralsex, kör på så mycket jag orkar under själva sex-akten, kysser/suger henne på halsen, tar på brösten osv osv. Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel och tycker inte heller att jag får så mycket "vibbar" om att tjejerna vill ha det annurlunda (eller om jag får någon vibb så försöker jag väl lösa det).

Jag är medveten om att alla tjejer inte kan komma. Men jag tycker att åtminstone någon/några borde ha kommit. Hur gör man bäst för att få tjejer att komma? När man penetrerar en tjej, hur länge ska man köra på egentligen? Jag funderar ibland på om jag kör för kort, ibland kanske bara 10 minuter penetration (sexet blir ju dock mycket längre med för- och efterspel). Några tips på hur man ska göra för att få dem att komma (både oralsex och penetration)?

Wall of text.

Men, hur vet du att de inte har kommit bara för att de stönar "lite"? Jag menar, det ser väl olika ut när de kommer beroende på person och hur intens en orgasm är.
Citera
2012-08-02, 09:41
Medlem
Veritas.s avatar
Citat:
Fem små enkla tips:

Word!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in