• 1
  • 2
2009-08-01, 22:15
Medlem
Jag har haft sex kanske ett 50-tal gånger med cirka 10 olika tjejer (och är 21), men vad jag har märkt så har ingen av de tjejerna jag har haft sex med kommit (de småstönar ju lite och så, men inte mer, dvs de kommer inte). Är det normalt? Eller är jag rätt kass i sängen helt enkelt? (jag är normal osv, kukstorlek på runt 16 cm osv)

Jag gör mitt bästa - ger oralsex, kör på så mycket jag orkar under själva sex-akten, kysser/suger henne på halsen, tar på brösten osv osv. Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel och tycker inte heller att jag får så mycket "vibbar" om att tjejerna vill ha det annurlunda (eller om jag får någon vibb så försöker jag väl lösa det).

Jag är medveten om att alla tjejer inte kan komma. Men jag tycker att åtminstone någon/några borde ha kommit. Hur gör man bäst för att få tjejer att komma? När man penetrerar en tjej, hur länge ska man köra på egentligen? Jag funderar ibland på om jag kör för kort, ibland kanske bara 10 minuter penetration (sexet blir ju dock mycket längre med för- och efterspel). Några tips på hur man ska göra för att få dem att komma (både oralsex och penetration)?
Citera
2009-08-01, 22:17
Medlem
Enzymes avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Klitoris

Citera
2009-08-01, 22:19
Medlem
svampdamps avatar
Varför frågar du inte tjejen ifråga?
Citera
2009-08-01, 22:21
Medlem
Jag tror att orgasm uppnås genom sexuell stimulering av de känsliga könsdelarna på könsorganet, men rätta mig om jag har fel.
Citera
2009-08-01, 22:22
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag tror att orgasm uppnås genom sexuell stimulering av de känsliga könsdelarna på könsorganet, men rätta mig om jag har fel.

Du har fel.
It's all in the hips. It's all in the hips....
Citera
2009-08-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommas222
Jag har haft sex kanske ett 50-tal gånger med cirka 10 olika tjejer (och är 21), men vad jag har märkt så har ingen av de tjejerna jag har haft sex med kommit (de småstönar ju lite och så, men inte mer, dvs de kommer inte). Är det normalt? Eller är jag rätt kass i sängen helt enkelt? (jag är normal osv, kukstorlek på runt 16 cm osv)

Jag gör mitt bästa - ger oralsex, kör på så mycket jag orkar under själva sex-akten, kysser/suger henne på halsen, tar på brösten osv osv. Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel och tycker inte heller att jag får så mycket "vibbar" om att tjejerna vill ha det annurlunda (eller om jag får någon vibb så försöker jag väl lösa det).

Jag är medveten om att alla tjejer inte kan komma. Men jag tycker att åtminstone någon/några borde ha kommit. Hur gör man bäst för att få tjejer att komma? När man penetrerar en tjej, hur länge ska man köra på egentligen? Jag funderar ibland på om jag kör för kort, ibland kanske bara 10 minuter penetration (sexet blir ju dock mycket längre med för- och efterspel). Några tips på hur man ska göra för att få dem att komma (både oralsex och penetration)?

1. Fråga
2. Alla är olika
3. Stimulering of ze klitoriz, använd blygdbenet(den platta ovanför kuken) att gnugga lite med medans du åker in och ut.
4. Fråga
Citera
2009-08-01, 23:32
Medlem
førsøk att stimulera deras G-punkt innuti pussy'n, genom att trycka in 2 fingrar och førsøk att kænna en liten knøl som du ska førsøka stimulera genom att pulla upp och ner, fall du fattar.... E lite lullig så vet inte om du fattar va jag skrivit, men men.
Citera
2009-08-01, 23:36
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Devils Hand eller fan det heter, finns länkar på forumet...
Citera
2009-08-02, 00:01
Medlem
Sasukos avatar
Låt henne gnida klitoris mot något samtidigt som ni har sex, typ din hand, ett ben osv. Jättemånga tjejer som inte kan komma utan klitorisstimulans ^^
Citera
2009-08-02, 00:19
Medlem
Alla kommer inte alltid, det är nog så att många tjejer kommer inte om dom inte stimulerar sig själv.
Det bästa sättet att få din tjej att komma är att fråga lite försiktigt om vad hon tycker om istället för att bara tuta o köra.

Sen får jag känslan av att du har får bråttom, stanna upp, se hur tjejen reagerar på olika beröring på olika ställen.
Alla e olika, det e inte bara att slicka fitta, vissa gillar mer stimulans på olika delar vagina, det kan bero hur snabbt du slickar, om du kanske pullar ssamtidigt...

Viktigast: Lyssna på vad hon reagerar på, stönar hon o vill mer eller verkar det som det kvittar....
Du kanske har så bråttom att göra rätt att du glömmer att hon också ska tillföra samlaget nåt, inte bara ligga där o ta emot...
För det kan döda lusten ganska bra..
Citera
2009-08-02, 00:53
Medlem
jomenvisst84s avatar
Ge tjejen en ordentlig omgång med tungan... jag slickar alltid tjejen tills hon kommer en eller två gånger innan jag kör in den. Tröttnar du under lapandet funkar det bra att massera med fingrar medans du vilar... Efter tjejen kommit undviker du att slicka/smeka klittan en stund innan du kör igång igen, dom brukar bara rätt känsliga på klittan direkt efter orgasm.
Citera
2009-08-02, 00:59
Medlem
SoftisSoffans avatar
För det första ha inte så jäkla bråttom! Största misstaget killar gör. Sex är inte samma sak som att hinna först i mål på 100 meter häck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in