Citat:
Ursprungligen postat av Tommas222
Jag har haft sex kanske ett 50-tal gånger med cirka 10 olika tjejer (och är 21), men vad jag har märkt så har ingen av de tjejerna jag har haft sex med kommit (de småstönar ju lite och så, men inte mer, dvs de kommer inte). Är det normalt? Eller är jag rätt kass i sängen helt enkelt? (jag är normal osv, kukstorlek på runt 16 cm osv)
Jag gör mitt bästa - ger oralsex, kör på så mycket jag orkar under själva sex-akten, kysser/suger henne på halsen, tar på brösten osv osv. Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel och tycker inte heller att jag får så mycket "vibbar" om att tjejerna vill ha det annurlunda (eller om jag får någon vibb så försöker jag väl lösa det).
Jag är medveten om att alla tjejer inte kan komma. Men jag tycker att åtminstone någon/några borde ha kommit. Hur gör man bäst för att få tjejer att komma? När man penetrerar en tjej, hur länge ska man köra på egentligen? Jag funderar ibland på om jag kör för kort, ibland kanske bara 10 minuter penetration (sexet blir ju dock mycket längre med för- och efterspel). Några tips på hur man ska göra för att få dem att komma (både oralsex och penetration)?
1. Fråga
2. Alla är olika
3. Stimulering of ze klitoriz, använd blygdbenet(den platta ovanför kuken) att gnugga lite med medans du åker in och ut.
4. Fråga