2009-08-02, 23:03
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
- vi fattar inte hur svrt det r att uttala "sju gungor i ladan"
Snackade med en rysk vn om detta igr. Enligt honom r det svrt att uttala U rtt, srskilt nr det r ett H innan. Underligt.
Hans morsa frsker fr vrigt fsa ihop mig med ryska flickor. Det r fina flickor, brukar hon sga. Kanske ker jag med dom dit ngon gng, men det blir inte fr att ragga brudar!

Klockren lista frresten. Srskilt: ...och efter ett tag inser de att... - delen.
Citera
2009-08-13, 14:42
Bannlyst
tycker att det finns fler ryskor som r finare n svenskor men det gr vl 1/100 ungefr medan i sverige s r det vl 1/10
Citera
2009-08-13, 17:04
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
tycker att det finns fler ryskor som r finare n svenskor men det gr vl 1/100 ungefr medan i sverige s r det vl 1/10

Ja det r vl inte s konstigt d det finns vldigt mnga fler ryskor n svenskor hr i vrlden.
Citera
2009-08-13, 17:09
Medlem
Ryska kvinnor r vackra. Kanske man ska satsa p en sdan :P
Citera
2009-08-13, 18:21
Medlem
KG_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Vad jag har lrt mig om de ryska damerna annars r att de vrderar ktenskapet hgt, speciellt med en vsterlnning. Att vara gift r hg status.
Mja, snarare anser vissa (framfrallt ldre, ven folk frn andra stder n de strsta om man generaliserar) att en kvinna ska vara gift, annars r det ngot fel. Mnga gifter sig i tonren eller tidig 20-rslder samt skaffar barn inte lngt senare. Bilden ser annorlunda ut i metropolerna dr det r vanligare att man vntar med barn och satsar p karriren istllet.

Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Snackade med en rysk vn om detta igr. Enligt honom r det svrt att uttala U rtt, srskilt nr det r ett H innan. Underligt.
Hans morsa frsker fr vrigt fsa ihop mig med ryska flickor. Det r fina flickor, brukar hon sga.
H finns inte i det ryska alfabetet, antingen r det g eller х (uttalas ungefr som kj i skjuta). Johan kan en ryss inte uttala riktigt.
Hans mamma r klok. Gratulera henne 8 mars, det uppskattar hon skert.
Citera
2009-08-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
- har god erfarenhet av lgar och isbjrnar

Citera
2009-08-13, 23:03
Medlem
Hellcats avatar
De ststatstjejer/kvinnor som jag knner har vart vldigt trevliga. Ett undantag r en kompis farbrors fru/exfru som r helt jvla puckad

Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Hans morsa frsker fr vrigt fsa ihop mig med ryska flickor. Det r fina flickor, brukar hon sga. Kanske ker jag med dom dit ngon gng, men det blir inte fr att ragga brudar!

Klockren lista frresten. Srskilt: ...och efter ett tag inser de att... - delen.
kan hon hooka up mig med lite fine russian babes?
Citera
2009-08-13, 23:25
Bannlyst
Okej...har ni varit i ryssland? Ngon lirare p frsta sidan skrev "att den vanliga familjen bestr av en mamma som frsrjer barnen och en pappa som super"? Frsker du framst som smart? Du r en IDIOT, man uttalar sig inte om man har ingen erfarenhet...

Ryska tjejer r som svenska... och ja tror att svenska "flickor" som suger av Arne
58 p stureplan r nog inte ute efter den "fina" kroppen...
Citera
2009-08-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
Det finns mrkbara demografiskillnader i Ryssland sen WW2, s kvinnorna tvingas slss om mnnen. Med andra ord kan du se ut som stryk och nd hitta en relativt snygg ryska.

Hm... WW2 tog slut 1945, dvs fr 64 r sedan. I s fall borde vl bara 64-plusare pverkas? Om ens det, fr de som deltog i krig var nog fdda fre 1930.
Men, syftar du p andra, senare, krig s kanske det du skriver hller.
Citera
2009-08-14, 08:54
Medlem
RTDs avatar
Helgrymma, en del har en jvla mycket personlighet...
Citera
2010-01-18, 13:03
Medlem
martenthes avatar
Bump lite hr..

Jag trffade en rysk tjej frra ret i Egypten, riktigt snygg ( sg inte alls ut som en ryska, mera som en vanlig blond svenska) Bra personlighet osv, 2 r ldre n mig, hngde med henne i 3 dagar och gjorde mycket

Nu snackar vi ver Skype osv med varandra och p "ryska facebook",

Hon frstr inte s mycket engelska och jag kan inte ett dugg ryska, men vi frstr varandra nd p ngot sett, knns inte som hon r ute fr att bara komma ifrn Ryssland heller nr hon jobbar p en bank. (bra jobb)

Iallafall, tror ni att det skulle vara vrt att ka och trffa henne i Ryssland?,

Eller hur skulle de bli om hon skulle komma hit?, skulle jag f en ryska p halsen, om ngon gr fel?

Eller r det bara att lgga ner allt?
Ngon som vet hur man ska gra?
Citera
2010-01-18, 16:54
Medlem
LordHamleighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martenthe
Bump lite hr..

Jag trffade en rysk tjej frra ret i Egypten, riktigt snygg ( sg inte alls ut som en ryska, mera som en vanlig blond svenska) Bra personlighet osv, 2 r ldre n mig, hngde med henne i 3 dagar och gjorde mycket

Nu snackar vi ver Skype osv med varandra och p "ryska facebook",

Hon frstr inte s mycket engelska och jag kan inte ett dugg ryska, men vi frstr varandra nd p ngot sett, knns inte som hon r ute fr att bara komma ifrn Ryssland heller nr hon jobbar p en bank. (bra jobb)

Iallafall, tror ni att det skulle vara vrt att ka och trffa henne i Ryssland?,

Eller hur skulle de bli om hon skulle komma hit?, skulle jag f en ryska p halsen, om ngon gr fel?

Eller r det bara att lgga ner allt?
Ngon som vet hur man ska gra?
k fr fan inte till Ryssland, det r ett jvla skitland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in