2010-01-18, 17:05
Medlem
De ser vl svenska mn som nyktra, pengar och visum till ett "fritt" land.

Allt r juh relativt.

I TS situation tycker jag att han skall trffa henne. Men ngot serist kommer bli svrt pga uppenbara skl.
Citera
2010-01-18, 19:16
Medlem
martenthes avatar
Ja, de blir svrt att f ngot serist frhllande knns de som, Lngdistansfrhllande skulle fan inte funka,

Men man lever bara engng s de knns som man vill ka dit och sga hej igen. men om hon vill att man ska stanna eller flja med hem, ja d kanske man gjort bort sig lite. eller inte...

Sen att Ryssland r ett skitland de finns de vll delade meningar om
Citera
2010-01-18, 20:14
Bannlyst
Ryska kvinnor r helt ok...

Den hr mannen tog en kula i huvudet fr att frhindra att vrt land ockuperades av vodkasurplande kommunistkossacker.... http://www.svd.se/nyheter/inrikes/halla-dar_764741.svd
och hur tackar ni honom? Genom att idka tidelag!
Ryskor faller bara fr en man, Grobianus Babianus heter han:http://americanspankingsociety.com/p...ir%20putin.jpg
O han sysslar med homoerotik.

Fr vrigt anser jag att Moskva br frgras.
Citera
2010-01-19, 09:42
Medlem
Ucklo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101

Den hr mannen tog en kula i huvudet fr att frhindra att vrt land ockuperades av vodkasurplande kommunistkossacker.... http://www.svd.se/nyheter/inrikes/halla-dar_764741.svd
Ryskor faller bara fr en man, Grobianus Babianus heter han:http://americanspankingsociety.com/p...ir%20putin.jpg

Bestod Norge verkligen av det du beskriver? Var kommunismen ens uppfunnen? Dessutom r ju uppfattningen att kulan kom frn svenskt hll.

Och fr att terg till mnet s finns det gott om snygga ryska tjejer, det r bara att surfa in p vilken sida som helst som frmedlar kontakter till giftaslystna ryskor.
Senast redigerad av Ucklo666 2010-01-19 kl. 09:49.
Citera
2010-01-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101

Ok, fram med bakgrunden till ditt fanatiska rysshat. Jag r nyfiken!
Citera
2011-05-12, 19:25
Medlem
DebraRoms avatar
Allt fler kvinnor frn Ryssland & Ukraina sker efter en partner utomlands & under de senaste 3 ren har intresset fr Skandinaviska & Svenska mn kat dramatiskt. Kanske beror det p den bild ryska kvinnor har av svenska mn. Att vi r rliga, serisa och vill bygga en trygg milj fr vra familjer
Citera
2011-05-12, 22:18
Medlem
Jag pratade med en ryska frn Moskva nstan varje dag p Skype frra sommaren.

Hon var helt besatt av svenska "vikingar" s det var vl bara att spela med s gott man kunde. Hon gjorde eget mjd i kket.

En gng satt jag och skalade potatis och d sa hon: "Det dr du gr nu, det kommer jag aldrig gra bara s du vet det!"

Annars har jag ftt uppfattningen att ryska kvinnor inte arbetar och det r drfr arbetslsheten i Ryssland r s lg. Du fr allts st fr finansieringen. En del r tokiga golddiggers ocks s se upp.

Jag skulle helt klart ha tagit henne om hon inte varit som besatt av att brja avla sm vikingar med omedelbar verkan.

Fr vrigt kunde hon lsa "den kaxiga myran" bttre n mnga rinkebysvenskar skulle klara av och hon kunde spela p tv fljter samtidigt med nsan.

Dock den enda ryskan jag ftt kontakt med som inte varit en scammer frn Ghana. Det kryllar av sdana!

EDIT: Var det ngon som hade Ryska Facebook? (vKontakte.ru) Kan jag f en invite? PM:a i s fall. Jag kanske inte kommer tillbaka till trden.
Citera
2011-05-12, 22:30
Medlem
Ryska tjejer som knullar med vem som helst r frfan det smutsigaste som finns. Tycker ni inte (killar/mn/pojkar) att det r ckligt att ha sex med ngon rysk hora som satt p femtio elva andra? Det hr r en helt seris frga och jag vill grna ha serisa svar.
Citera
2011-05-12, 22:35
Medlem
Nu r det ju iofs. inte ryska horor vi pratar om. Dessa finns vl p Malmis fr ngra hundringar, eller?

Jag tycker inte det r ngot att haka upp sig p. Det finns vl ingen garanti fr att en Svensk tjej inte gjort samma sak med femtio afrikaner? Tvrt om s r det vl bra att hon har ngot att jmfra med s hon frstr vilken hingst du r.
Citera
2011-05-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Into-Eternity
Nu r det ju iofs. inte ryska horor vi pratar om. Dessa finns vl p Malmis fr ngra hundringar, eller?

Jag tycker inte det r ngot att haka upp sig p. Det finns vl ingen garanti fr att en Svensk tjej inte gjort samma sak med femtio afrikaner? Tvrt om s r det vl bra att hon har ngot att jmfra med s hon frstr vilken hingst du r.
Jag pratade om ryska horor som jag sett x antal gnagr hrinne nu, vad du vill prata om vet jag inte.
Usch, dr blev jag besviken. Inte fan kan man vl acceptera en uttjd fitta som varit lite verallt
Citera
2011-05-12, 22:52
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Jag pratade om ryska horor som jag sett x antal gnagr hrinne nu, vad du vill prata om vet jag inte.
Usch, dr blev jag besviken. Inte fan kan man vl acceptera en uttjd fitta som varit lite verallt

Genomsnittligt r ryska tjejer betydligt mindre slampiga n svenska.
Citera
2011-05-12, 22:54
Medlem
Aha, det var dr skon klmde. Jag tnkte mer p att vissa kanske har mer n krlek att ge.

Men, jo, det vore ju coolt att f vara etta p bollen verallt men tnker man s blir det ju inte mycket hanky-panky. Bst att inte tnka p det fr mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in