2014-10-05, 16:28
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Nog tagit 200mg idag + alkohol och benso, alla biverkningar är borta nästan fast tagit det alldeles för ofta nu så byggt upp tolerans, får nog gå och ta 75 mg till så kanske man kan sova...

Ibland hemska bieffekter av detta och ta inte mer än 50mg om ni inte testat detta innan... Kan va hur pigg som helst för att plötsligt däcka 5min efter liksom...

Eller hur, stör mig oxå på det där. Att man antingen blir pigg som fan eller håller på att däcka.
Speciellt på doser över 50mg. Då blir man antingen speedad och på topphumör eller som en björn som vill gå i ide.
Citera
2014-10-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Eller hur, stör mig oxå på det där. Att man antingen blir pigg som fan eller håller på att däcka.
Speciellt på doser över 50mg. Då blir man antingen speedad och på topphumör eller som en björn som vill gå i ide.

Jag tar bara baclo på kvällen numera pga detta, hjälper bra för sömnen. Under dagen vill jag vara pigg och då föredrar jag lyrica istället.
Citera
2014-10-06, 16:45
Medlem
Psychoramas avatar
Har någon provat kombinera baclofen med hallucinogener? verkar va en spännande kombo

Mvh
Citera
2014-10-06, 19:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Mjo därav jag sagt ifrån början utav denna tråd att inte gå över 50 mg, till slut kan man inte sova mer än 2 timmar i taget o måste fylla på baklo hela tiden, blir nästan som GHB.

Baklofen har också insomnia som en vanlig biverkning.

Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jag tar bara baclo på kvällen numera pga detta, hjälper bra för sömnen. Under dagen vill jag vara pigg och då föredrar jag lyrica istället.

Kombinera annars baklofen med koffeintabletter om du nu inte dricker kaffe/red bull eller liknande, 300 mg om dagen brukar räcka hyfsat.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har någon provat kombinera baclofen med hallucinogener? verkar va en spännande kombo

Mvh

Nej aldrig ens haft tanken, återkom du med en recension om du vågar dig på det.
Citera
2014-10-07, 06:57
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mjo därav jag sagt ifrån början utav denna tråd att inte gå över 50 mg, till slut kan man inte sova mer än 2 timmar i taget o måste fylla på baklo hela tiden, blir nästan som GHB.

Baklofen har också insomnia som en vanlig biverkning.

Kombinera annars baklofen med koffeintabletter om du nu inte dricker kaffe/red bull eller liknande, 300 mg om dagen brukar räcka hyfsat.

Nej aldrig ens haft tanken, återkom du med en recension om du vågar dig på det.

Har en fråga till dig som verkar såpass erfaren med baclo..
Jag tar 50mg 3 gånger om dagen och har gjort det i 3 veckor nu. Med 3 uppehåll på 3-4 dagar vardera.

Hur lång tid tar det för baclofen att gå ur kroppen helt? Alltså när märker jag om jag börjar få abstinenssymptom?
Behöver veta det så jag inte lurar mig själv att ta det för länge så jag åker på en riktig gaba-b abs.
Citera
2014-10-07, 15:12
Medlem
Psychoramas avatar
Slingan, hur funkar voxra ihop med baklofen? Tagit 25mg baklofen nu för att se hur jag reagerar.. Käkar även gabapentin idag och det vet jag är en fin kombo Lite benzo i bakgrunden.
Citera
2014-10-07, 16:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Har en fråga till dig som verkar såpass erfaren med baclo..
Jag tar 50mg 3 gånger om dagen och har gjort det i 3 veckor nu. Med 3 uppehåll på 3-4 dagar vardera.

Hur lång tid tar det för baclofen att gå ur kroppen helt? Alltså när märker jag om jag börjar få abstinenssymptom?
Behöver veta det så jag inte lurar mig själv att ta det för länge så jag åker på en riktig gaba-b abs.

At:n på baklofen börjar efter 2-3 dagar, har du tagit höga doser i mer än några veckor får du paranoid psykos om du slutar CT.

GABA-B receptorn är inte som A receptorn.

Som sagt baklofen är inte så oskyldigt som det verkar vara, ger värre at än benso, trust me.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Slingan, hur funkar voxra ihop med baklofen? Tagit 25mg baklofen nu för att se hur jag reagerar.. Käkar även gabapentin idag och det vet jag är en fin kombo Lite benzo i bakgrunden.

Dom funkar utmärkt ihop, inga interaktioner alls mellan dom.
Senast redigerad av Slingshot 2014-10-07 kl. 16:40.
Citera
2014-10-07, 17:36
Medlem
Är jag i nån risk för AT? tar ca 1 till 2 gånger i veckan (oftast 1 gång) mellan 50-100mg per tillfälle, eller måste man käka flera dagar/veckor i sträck?

Känner mig iaf rätt låg/trög dagarna efter, och har lite svårt att somna in.
Citera
2014-10-08, 09:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Är jag i nån risk för AT? tar ca 1 till 2 gånger i veckan (oftast 1 gång) mellan 50-100mg per tillfälle, eller måste man käka flera dagar/veckor i sträck?

Känner mig iaf rätt låg/trög dagarna efter, och har lite svårt att somna in.

Du måste gå på det dagligen några veckor för att få någon direkt at.

Att du känner dig låg dom dagarna du inte tar det beror ju på att baklofen höjer dopamin o serotonin o när du då är utan så blir du lite deppig o motivationslös.
Senast redigerad av Slingshot 2014-10-08 kl. 09:48.
Citera
2014-10-08, 12:19
Medlem
Citat:
Du måste gå på det dagligen några veckor för att få någon direkt at.

Att du känner dig låg dom dagarna du inte tar det beror ju på att baklofen höjer dopamin o serotonin o när du då är utan så blir du lite deppig o motivationslös.

Ok tack för svar!

Har verkligen börjat gilla denna substans. Tänker inte bli beroende, kan också vara gabapentin som gör att jag inte känner mig helt hundra, brukar köra 3600 ..1 gång i veckan ungefär.
Citera
2014-10-09, 09:29
Medlem
PonPows avatar
Citat:
At:n på baklofen börjar efter 2-3 dagar, har du tagit höga doser i mer än några veckor får du paranoid psykos om du slutar CT.

GABA-B receptorn är inte som A receptorn.

Som sagt baklofen är inte så oskyldigt som det verkar vara, ger värre at än benso, trust me.

Dom funkar utmärkt ihop, inga interaktioner alls mellan dom.

Har dom senaste 2-3 dagarna märkt att jag börjar närma mig ett beroende. Har börjat vakna en massa på nätterna, och gått upp tidigare på morgonen. Samt känt mig lite halvdålig på morgonen tills jag fått i mig mitt baclofen.

Doserna verkar ha blivit större oxå, det är så svårt för mig att hålla koll på det när jag har pulver.
Men idag så får jag benzo och Diphenidine. Ska köra Det i 4 dagar så är min tolerans förhoppningsvis på 0 sen.
Citera
2014-10-09, 10:42
Medlem
Citat:
Har dom senaste 2-3 dagarna märkt att jag börjar närma mig ett beroende. Har börjat vakna en massa på nätterna, och gått upp tidigare på morgonen. Samt känt mig lite halvdålig på morgonen tills jag fått i mig mitt baclofen.

Doserna verkar ha blivit större oxå, det är så svårt för mig att hålla koll på det när jag har pulver.
Men idag så får jag benzo och Diphenidine. Ska köra Det i 4 dagar så är min tolerans förhoppningsvis på 0 sen.

Hur ofta och hur mycket har du tagit på senaste tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in