2014-09-25, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ok det kan vara smart jag kör 1 gång i veckan ibland 2 med minst 4 dagars mellanrum har aldrig upplevt AT på baclo hittills.

Hur mycket brukar du ta? Jag har hittills aldrig tagit över 50mg.
Citera
2014-09-25, 12:00
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Är det farligt att dricka alkohol? Har precis tagit 50mg baclofen och ca 1g lyrica.

Nej i måttliga mängder är det lugnt, alkohol ihop med rätt dos baklofen ger ett gobbe-liknande rus förövrigt.
Citera
2014-09-27, 08:38
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Är det farligt att dricka alkohol? Har precis tagit 50mg baclofen och ca 1g lyrica.

Jag drack alkohol efter 100mg baklofen och ett par mg xanor. Kunde knappt stå upp efter ett par 4.5%er.
Dock så hade jag tolerans mot benzon.
Citera
2014-09-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Jag drack alkohol efter 100mg baklofen och ett par mg xanor. Kunde knappt stå upp efter ett par 4.5%er.
Dock så hade jag tolerans mot benzon.

Man blir riktigt skev på baclo och alkohol. Körde liknande som dig fast ingen xanor det blev väldigt vingligt inte så trevligt. Jag ska köra 50-75 mg utan alkohol i framtiden
Citera
2014-09-27, 17:28
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Man blir riktigt skev på baclo och alkohol. Körde liknande som dig fast ingen xanor det blev väldigt vingligt inte så trevligt. Jag ska köra 50-75 mg utan alkohol i framtiden
Jag tycker man blir för skev, det är ingen kombo jag rekommenderar eller kommer att ta själv i fortsättningen.

Sen så tror jag att mitt baklofen pulver inte är rent. Jag behöver olika mängd varje gång. Tog igen idag efter ett par dagars uppehål och tog då lika mycket som sist. Vilket var i måndags och gav mig ångestlindring ocg svag eufori samt en muskelavslappnande effekt (den muskelavslappnande effekten tar bort symptomen av min kroniska prostatit)

Men idag tog jag samma mängd och blev snarare melankolisk, och kände inte av någon muskelavslappnande effekt utan hade lika jävla ont. Inga bieffekter heller.

Så jag tog 3 gånger så mycket, och nu känns det som i måndags igen.

Det är jävligt lurigt det här. Har dock beställt 1 gram till då snubben som säljer detta på SR2 tar drygt 100 spänn för ett gram.
Citera
2014-09-27, 19:59
Medlem
Citat:
Jag tycker man blir för skev, det är ingen kombo jag rekommenderar eller kommer att ta själv i fortsättningen.

Sen så tror jag att mitt baklofen pulver inte är rent. Jag behöver olika mängd varje gång. Tog igen idag efter ett par dagars uppehål och tog då lika mycket som sist. Vilket var i måndags och gav mig ångestlindring ocg svag eufori samt en muskelavslappnande effekt (den muskelavslappnande effekten tar bort symptomen av min kroniska prostatit)

Men idag tog jag samma mängd och blev snarare melankolisk, och kände inte av någon muskelavslappnande effekt utan hade lika jävla ont. Inga bieffekter heller.

Det är jävligt lurigt det här. Har dock beställt 1 gram till då snubben som säljer detta på SR2 tar drygt 100 spänn för ett gram.

OK , låter drygt. Men varför köper du inte i tab form då vet du vad du får. Äter du ofta baclo och därför blir det billigare med pulver?
Citera
2014-09-27, 21:25
Medlem
Tog precis 37,5 blir 37,5 sen igen om 4 timmar så 75mg totalt det borde vara en perfekt dos mår skit efter gårdagens lilla gabapentin race så detta borde hjälpa till med humöret.
Citera
2014-09-30, 13:14
Medlem
PonPows avatar
Citat:
OK , låter drygt. Men varför köper du inte i tab form då vet du vad du får. Äter du ofta baclo och därför blir det billigare med pulver?

Dålig ekonomi, äter bara baklo nu tillfälligt till och från då jag har kraftiga psykiska problem. Ska sluta helt med baklofenet så snart jag fått hjälp från psykiatrin vilket nog är ganska omgående.
Citera
2014-09-30, 13:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Några öl är ok men inte mer, man blir lite skev som på gobbe då.
Citera
2014-09-30, 18:20
Medlem
Risplockarns avatar
Ska testa baclofen snart för att sänka benso och lyrica tolerans samt bli av med alkoholproblem (druckit tillsammans med imovan, xanor för att somna, kanske 2-4 arboga, 2mg xanor och några imovan senaste 3 veckorna, besviken på mig själv då jag lyckades sluta dricka för ett tag sedan och allt verkade ordna sig med lyrican men nu pluggar vilket gör att jag går med konstant ångest inför sociala situationer i skolan m.m).

Förväntar mig inga underverk med baclon. Har hög tolerans på lyrican nu, inte så höga doser, ofta 600mg, kanske 900mg två gånger i veckan.

Har senaste 7 dagarna lyckats hålla mig ifrån lyrican 3 dagar, varav 2 i sträck med hjälp av flubromazolam, men idag var jag svag och intog 600mg ändå. För att sänka lyrica toleransen, skall jag fortsätta äta benson och bara trappa ned det, eller gå CT? (Xanor, ikto, flubromazolam, zopiklon, vart mycket av de på sistone, nästan varje dag i 2-3 månader). Lyrican har jag vart på i 7 år, benson i 2 år, men började sporadiskt, åt kanske 1-2 gånger veckan första året, sedan 2-4 gånger (xanor ibland, men framförallt ikto) tills nu.

Kan inte få tag i 150mg kapslar eller något, så kan bara trappa 300 i taget om jag inte delar upp i pulver. Hur tycker ni att jag skall gå tillväga? Lider av väldigt mycket ångest, stress, depression och en drös diagnoser. Ska jag trappa både benson och flubron och använda baclofen som ersättare?

Har också L-tyrosin och 5-htp, ifall det skulle hjälpa. Hade verkligen uppskattat ett svar! Har aldrig trappat/ct benso förut förutom någon dag eller två så vet inte riktigt vad som väntar, och dessa 3 dagar var det längsta lyrica uppehållet jag haft på säkert 1-1½ år. Annars har det varit någon dag i veckan, max 2.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-09-30 kl. 18:23.
Citera
2014-09-30, 20:17
Medlem
Jag kan bli väldigt skev dagen efter har jag märkt allt går lite i slowmotion, det är lite obehagligt. Men jag har lärt mig att uppskatta dess effekter på senare tid, har bara märkt den här slowmotionen på 50mg+
Citera
2014-10-05, 01:34
Medlem
bdbdbdbds avatar
Nog tagit 200mg idag + alkohol och benso, alla biverkningar är borta nästan fast tagit det alldeles för ofta nu så byggt upp tolerans, får nog gå och ta 75 mg till så kanske man kan sova...

Ibland hemska bieffekter av detta och ta inte mer än 50mg om ni inte testat detta innan... Kan va hur pigg som helst för att plötsligt däcka 5min efter liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in