Ska testa baclofen snart för att sänka benso och lyrica tolerans samt bli av med alkoholproblem (druckit tillsammans med imovan, xanor för att somna, kanske 2-4 arboga, 2mg xanor och några imovan senaste 3 veckorna, besviken på mig själv då jag lyckades sluta dricka för ett tag sedan och allt verkade ordna sig med lyrican men nu pluggar vilket gör att jag går med konstant ångest inför sociala situationer i skolan m.m).
Förväntar mig inga underverk med baclon. Har hög tolerans på lyrican nu, inte så höga doser, ofta 600mg, kanske 900mg två gånger i veckan.
Har senaste 7 dagarna lyckats hålla mig ifrån lyrican 3 dagar, varav 2 i sträck med hjälp av flubromazolam, men idag var jag svag och intog 600mg ändå. För att sänka lyrica toleransen, skall jag fortsätta äta benson och bara trappa ned det, eller gå CT? (Xanor, ikto, flubromazolam, zopiklon, vart mycket av de på sistone, nästan varje dag i 2-3 månader). Lyrican har jag vart på i 7 år, benson i 2 år, men började sporadiskt, åt kanske 1-2 gånger veckan första året, sedan 2-4 gånger (xanor ibland, men framförallt ikto) tills nu.
Kan inte få tag i 150mg kapslar eller något, så kan bara trappa 300 i taget om jag inte delar upp i pulver. Hur tycker ni att jag skall gå tillväga? Lider av väldigt mycket ångest, stress, depression och en drös diagnoser. Ska jag trappa både benson och flubron och använda baclofen som ersättare?
Har också L-tyrosin och 5-htp, ifall det skulle hjälpa. Hade verkligen uppskattat ett svar!

Har aldrig trappat/ct benso förut förutom någon dag eller två så vet inte riktigt vad som väntar, och dessa 3 dagar var det längsta lyrica uppehållet jag haft på säkert 1-1½ år. Annars har det varit någon dag i veckan, max 2.