Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur pass snabbt går toleransen ner nu kanske jag inte direkt byggt upp någon tolerans tagit några gåner 4 kanske totalt. 1 vecka sedan sist jag tog 100mg som blev för mkt, vill helst ta en liten dos undra vilken dos man ska välja bara? :P

50 mg?
Citera
2014-09-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
50 mg?

Aa blev 50*2 mår lite illa idag och är lite risig i magen...som vanligt
Citera
2014-09-22, 15:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Aa, men att bruka det som mig en gång i veckan borde inte medföra risker va?

Nej.

Som sagt 2 ggr i veckan o du får inga problem.

Citat:
Tyvärr har jag inget amfetaminpreparat och kaffe verkar tyvärr inte funka mot tröttheten som jag får av baclofen/phenibut. Känns inte som jag kan ta detta dagtid mer då jag bara somnar och inte kan göra något. Tråkig biverkning men mot ångest funkar den ju skitbra. Finns det nån RC drog som man kan ta för att kunna hålla sig vaken??

Efedrin kan du ju annars ta?

Eller denna RC: (FB) 3,4-CTMP / 3,4-Dichloromethylphenidate

Annars be att få Voxra utskrivet: https://www.fass.se/LIF/product?user...20060308000076

Gör så att du blir piggare, påverkar dopamin o noradrenalin, ett bra antidepressivum dessutom.
Senast redigerad av Slingshot 2014-09-22 kl. 15:46.
Citera
2014-09-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej.

Som sagt 2 ggr i veckan o du får inga problem.

Efedrin kan du ju annars ta?

Eller denna RC: (FB) 3,4-CTMP / 3,4-Dichloromethylphenidate

Annars be att få Voxra utskrivet: https://www.fass.se/LIF/product?user...20060308000076

Gör så att du blir piggare, påverkar dopamin o noradrenalin, ett bra antidepressivum dessutom.

Tog 50 igår är det idiotiskt att ta 50 idag med bör jag vänta tänkte isf hålla mig nån vecka sen?
Citera
2014-09-22, 17:05
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Tog 50 igår är det idiotiskt att ta 50 idag med bör jag vänta tänkte isf hålla mig nån vecka sen?

köp några öl istället då. baclofen dagligen så i festyfte funkar fan inte...

helvete ska jag säga.

började så jävla bra imorse med ½ tablett, nu e jag uppe i 100 mg och väntar på effekt. har så jävla tråkigt och har inte haft nån aptit eller energi alls. och det vill jag ha!

(varit utan i tre dar då förra asken tog slut)
Citera
2014-09-22, 18:43
Bannlyst
Har beställt ett 100 pack av de här nu.

Hoppas de hjälper =)
Senast redigerad av d-boll 2014-09-22 kl. 19:28.
Citera
2014-09-22, 19:59
Medlem
Har tagit 25mg nu för 1,5 timmar sen och börjar känna av det. Blir lugnare, funkar bra mot stress, minskad ångest/oro. Förhoppningsvis får jag en god natts sömn på dessa. Ska hålla mig till låga doser i fortsättning, baclofen är fullkomligt livsfarlig att överdosera.
Citera
2014-09-23, 14:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har beställt ett 100 pack av de här nu.

Hoppas de hjälper =)

Det gör dom.

Citat:
Har tagit 25mg nu för 1,5 timmar sen och börjar känna av det. Blir lugnare, funkar bra mot stress, minskad ångest/oro. Förhoppningsvis får jag en god natts sömn på dessa. Ska hålla mig till låga doser i fortsättning, baclofen är fullkomligt livsfarlig att överdosera.

Mjo mkt farligare än benso att överdosera faktiskt.
Citera
2014-09-24, 18:23
Medlem
Är det farligt att dricka alkohol? Har precis tagit 50mg baclofen och ca 1g lyrica.
Citera
2014-09-24, 20:31
Medlem
Citat:
Är det farligt att dricka alkohol? Har precis tagit 50mg baclofen och ca 1g lyrica.

Det är nog inte det smartaste! Tar du baclo varje dag eller?
Citera
2014-09-24, 21:07
Medlem
Citat:
Det är nog inte det smartaste! Tar du baclo varje dag eller?

Nej försöker göra uppehåll ibland men nu har det blivit 3 dagar i rad, hoppas inte AT:n blir för hemsk om jag skippar baclo imorgon. Lyrica tar jag dagligen så förhoppningsvis lindrar det AT:n. Skippar nog alkoholen iaf.
Citera
2014-09-24, 22:15
Medlem
Citat:
Nej försöker göra uppehåll ibland men nu har det blivit 3 dagar i rad, hoppas inte AT:n blir för hemsk om jag skippar baclo imorgon. Lyrica tar jag dagligen så förhoppningsvis lindrar det AT:n. Skippar nog alkoholen iaf.

Ok det kan vara smart jag kör 1 gång i veckan ibland 2 med minst 4 dagars mellanrum har aldrig upplevt AT på baclo hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in