Citat:
Ursprungligen postat av Lacquer-head
Stmmer det att Vlad startade MLO och/eller att han r/var hgt uppsatt inom ordern? r han satanist? Gick han med i Werewolf Legion sen? Mnga undringar har man om dessa personer...
Jag har inga kllor kring fljande, men likvl:
Jag har svrt att tro att han startade MLO, tror att organisationen har sina rtter utanfr Sverige. Han skulle dock kunnat startat ngon form av "Sverige-chapter".
Han kan skert vara/ha varit hgt uppsatt i MLO. "Satanister" brukar ju stiga i rang om de kan pvisa vldsamt beteende och vldsbrott, och Keillers var ju mord.
Om han fortfarande r satanist vet jag inte, men han var det vid tidpunkten han greps fr Keillers. Tror att det i frunderskningen beskrivs ett "satanisttempel" i hans lgenhet. Det ptrffades d polisen tog honom.
Blandar du ihop Vlad med Jon? WL betyder lite olika saker beroende p vem du pratar med. Det gick dock flitiga rykten om att Jon fanns i kretsarna kring en konstellation under namnet WL. Vill minnas att det ven finns bilder som visar hur WL-vstar r skerhetsvakter p en Dissection-spelning (samma stil som HA p Stones).