2026-08-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
kan du lägga upp denna?
Det finns ett dokument man kan köpa som heter FUD och som innehåller alla bilder från evenemanget, inklusive ocensurerade foton på Vlad och Jon. Jag försöker köpa det; jag har bara foton på Vlad från 2002-2004. Jag tror att den fanns tillgänglig online ett tag tidigare, men alla länkar är trasiga och ingen verkar vilja dela filen.
Citera
2026-08-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Skådespelare? Nej så fungerar det knappast. Visst att man kan ha andra som spelar upp händelsen i rekonstruktioner men inte så att man castar någon hårdrockare med svart hår bara för att GM är det
Det är sant, och de säger att de ocensurerade bilderna finns någonstans; jag försöker hitta dem. Jag har bara en del av samma scen, men censurerade.
Citera
2026-08-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis69
Det finns ett dokument man kan köpa som heter FUD och som innehåller alla bilder från evenemanget, inklusive ocensurerade foton på Vlad och Jon. Jag försöker köpa det; jag har bara foton på Vlad från 2002-2004. Jag tror att den fanns tillgänglig online ett tag tidigare, men alla länkar är trasiga och ingen verkar vilja dela filen.

Kan du inte lägga upp dom bilder du har då?
Citera
2026-08-29, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Fast det är inte samma Victor Draconi.
Personen som utförde mordet har en stor halstatuering och ett pentagram i pannan.
Har du några bilder på Vlad som vi kan se?
Citera
2026-08-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Skådespelare? Nej så fungerar det knappast. Visst att man kan ha andra som spelar upp händelsen i rekonstruktioner men inte så att man castar någon hårdrockare med svart hår bara för att GM är det
Det där är inte en rekonstruktion utan vid grövre brott åker domstolen till brottsplatsen för att med egna ögon se den för att få en bättre uppfattning.

Åklagaren G.S (välkänd här i Göteborg) är med också t ex så det bevisar att det är den tilltalade på platsen.
Citera
2026-09-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis69
Alla påstår sig känna honom personligen, men... tja...Den verklige Vlad syns bara i en video där Jon hälsar på sina följare; två män i väst syns i videon, och den som ser iransk ut är Vlad. Jag har högupplösta bilder och kan bekräfta att det är han, och jag är inte den ende som säger det.
Tvärtom skriver nästan alla att Vlad är som ett spöke och syns ingenstans medan Jon var mer offentlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in