Citat:
Ursprungligen postat av
Tony.Alfredsson
Nu leker du verkligen dum på en hög nivå. Dessutom har jag redan förklarat för dig flera gånger vad de olika materialen är och vilken funktion dem har.
Men du har alltså inget att komma med. Jag har satt dig på plats flera gånger nu.. Och jag tror tillochmed jag har fått dig att tveka också

Godnatt .
Ser det ut som folie eller mylar enligt dig? Ett tips är att jämföra med den högra sidan så ser du att det kanske inte är samma material där.
Men åter, vad är det du ser, vad har det för funktion, vad har tejpen för funktion OCH hur skulle en vältejpad (vad det nu är du tror du ser) se ut?
Tvekar inte det minsta, börjar bli säker på att ni tramsar ordentligt för ni vet garanterat vad ni ser men i bästa konspiratörsanda så fjantar ni runt.
Så frågan kvarstår, vad har den delen för funktion som du ser, ska den ha funktion om man lämnar månen eller lämnades allt detta kvar? Det vill säga behövde den tåla att flyga runt med eller räckte det att den hade sin nuvarande funktion?
En annan fråga som också kvarstår, vad är det för problem med tejp över huvud taget?