Citat:
Ursprungligen postat av
flashback-tomten
Men då borde du hålla käften också då. Man kan då inte heller försvara konstruktionen om man inte arbetar inom rymdindustrin.
Jag skriver mer om mina tveksamheter då det är de jag vill diskutera och ha svar på. Om nån kommer med ett påstående som jag kan ge förklaring på så kommer jag göra det oavsett vad den personen tror.
Men om du har behov av att sätta mig i en foljehatts fack, så varsågod.
Nej, jag litar på att konstruktionen var lämplig. (Dessutom har jag en utbildning inom konstruktion, men det är egalt.)
Jag har nämligen hört vittnesmål från astronauterna, sett foto- och filmmaterial från besöken på månen. Jag har även sett bilder från 2000-talet med spår från månlandningarna.
Jag har läst om radioamatörer som kunde lyssna på kommunikationen mellan astronauter och markkontroll.
Jag väger även in orimligheten att hålla ett projekt av den här storleksordningen hemligt.
Jag gör - till skillnad mot er - en helhetsbedömning istället för att fokusera på enstaka detaljer som inte säger något. Typ vilken min Armstrong hade på en presskonferens, väggprydnader i Kubrickfilmer, en kollision mellan tåg och bil, en (1) månsten som visade sig vara felaktig. Bart Sibrels frustande med biblar. Etc