Citat:
Ursprungligen postat av
ConnyKlasson
Jag skulle bli förvånad om inte ryssarna gjorde detta för att kunna gå ut med århundradets nyhet, som skulle förnedra deras ärkefiende mitt i det kalla kriget.
Tja, nu är vi tillbaka på den rutan som vi alltid hamnar på. "Den stora konspirationen".
Dels så finns det massor av saker som talar emot att ryssarna skulle kunna avslöja det. Men Ja, den stora konspirationen finns. Den som ni vägrar att tro på.
Och då kan jag berätta att det egentligen aldrig har funnits något kallt krig. Det har samarbetats kring rymden med ryssarna från början. Samma sak med atombomberna. Men ni tror väl på teorin om att någon stal ritningarna till atombomben också.
Citat:
Det går ganska lätt att kontrollera, månstenarnas yta är täckta av mikroskopiska kratrar.
Detta beror dels på mikrometeoriter och strålning från solen.
Mal man sönder dem kommer kratrarna att saknas på brottsytorna.
Tänk på att dina förklaringar kommer från vad tex Nasa har berätta för dig om hur saker är.
Då stämmer bevisningar också ganska bra. Lite som att inbrottstjuven berättar vad som hände den där kvällen. Oj, bevisningen ställer ju faktiskt. Han var aldrig inne i huset.
Då ingen kan åka och kontrollera allt vad NASA hävdar så kan de hävda vad som helst. Allt låter normalt, då ingen vet vad som är normalt eller kan kolla själv.