Jag bara tänkte en sak när jag läste tråden. Jag har alltid tänkt och trott att de som blir mobbade är det som dels har för dåligt självförtroende och inte vågar ryta tillbaka. Samt att när någon väl börjat bli mobbad så hakar många på (man vill ju inte sticka ut från gruppen

)
Skulle det kanske funka att försöka vända opinionen?, tänk er till exempel att alla som följt och skrivit i denna tråd börjar skriva på dennas lillasysters "bilddagbok?" och försvarar henne? tänk er när alla andra flickor på hennes skola får reda på hur cool hon är som har massor häftiga FB killar på sin sida

Om det inte hjälper lär hans syster i allafall bli glad och kanske stärker sig lite.
Fast jag föredrar nog att att Ts tar till näven, jag har själv klippt till mobbare i mina dagar och hoppas på att fler vågar göra det!
(fick nog en dag på ett gäng killar som trackat min polare i flera veckor, motade ett slag mot ansiktet och jag kan säga att det var tur för grabben att jag precis innan träffen lyckades hämma mig och öppna handen så han fick en örfil istället för det slaget jag började med)