Citat:
Ursprungligen postat av Endless.x89
Hade detta varit i mitt hemland hade mobbarna blivit lynchade av offrets familjen.
Tand för tand,öga för öga. Guds & Naturens sätt att lösa problem.
Familjen/stammen är helig. Håll käft om annat.
Ja, detsamma gäller för mitt hemland men detta är Sverige, Flashback, Anonymitet. Medlemmar som Squalo har en hysterisk rädsla för 14-åriga pojkar med invandramustach. Därför tyckte jag det var lite komiskt av honom att skriva så när han i själva verket skulle knyta näven i fickan om den pojkens storebröder skulle komma och knacka på hemma hos Squalo.
En gång när en ung nära släkting till mig höll på att bli retat på lekgården av några araber gick jag ut och tog den äldsta runt halsen och slängde ner han på marken. Efter det hälsar han nu och frågar alltid hur jag mår.
Jag vet vad ni tänker, wow kolla han, leker tuff på internet, det enda jag vill få fram är att det hjälper inte att sitta och tänka på vad man ska göra utan bara göra det första som man kan göra, även om det blir fysiskt. Ta konsekvenserna, något som många FB-rassar inte vågar men propagerar för det här. Flashback är bättre än en bra komedifilm ibland.