Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2009-07-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jo, det här är egentligen förbannat pinsamt och inget man erkänner så lätt direkt. Jag har en ovanligt stor kuk det kan verka positivt. Men nu till problemet jag får stånd för minsta lilla det räcker i princip att en tjej ge ren en het blick och peter nicklas vaknar till liv. Med tanke på att peter nicklas i detta fall inte är en liten datornörd utan en riktig hulk kan det lätt bli ordentligt pinsamt. han står nämligen 40 cm ur brallan. Hur ska jag dölja detta monster.? Ja, jag är helt seriös faktiskt.

Ja? Väl bara bra att tjejen får veta att du är medlem på Flashback innan du tar henne i 2an så att hon inte blir allt förmycket förvånad.
2009-07-23, 01:19
Medlem
Det löser sig med åldern.
2009-07-23, 01:22
Medlem
Vet inte om någon redan informerat om denna länk?

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon

Världens största penis innehas av honom, 34 centimeter med stånd.
Och du har 40? Har du mätt din arm från armveck till handled någon gång? Titta sedan på din underarm och säg ärligt om du har större kuk.
2009-07-23, 01:23
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Det löser sig med åldern.

Nej, inte i mitt fall. Lika viril nu som då. Fast antidepressiva när jag gick på det gjorde mig impotent ett tag. Så kanske får fixa såna då. Ja, jag ljög om at den är 40 cm ok, men jag ljuger däremot inte om att de tär ett problem i sociala sammanhang. Jag som trodde jag var bland bröder här.
2009-07-23, 01:35
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Fast antidepressiva när jag gick på det gjorde mig impotent ett tag.

Det finns många olika! Testa dig fram, så kommer du hitta någon som gör problemet mindre. Dock inte obefintligt, när den väl ska ställa sig!
2009-07-23, 01:42
Medlem
Wizziws avatar
Jag gissar att du är runt 15 eller så. I den åldern brukar det vara svårt att kontrollera. När du blir äldre blir det bättre. Sen blir det sämre. Men det är det långt kvar till.
2009-07-23, 01:43
Medlem
Det här låter inte bra.

1. Du går/gick på lyckopiller. Du är en ledsen människa, möjligen en sociopat av något slag. Lögnerna antyder detta.
2. Du har en kuk som mäter sig med porrkungarna, ett problem för en vanlig knegare snarare än en välsignelse. Lägg då även till att du får stånd så fort en tjej råkar hosta dig örat.

Slutsats (haha, kolla ordvitsen)

Du har erektionsproblem åt andra hållet, du mår skit och får stånd som fan så fort en tjej råkar gå förbi.
Sök hjälp, vi vill inte ha dig bland oss. Någon gång kommer ju pillerna ta ut sin rätt, du gör en hagamannen liksom. Men hey, vem sa att datingen idag var lätt?
2009-07-23, 01:44
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizziw
Jag gissar att du är runt 15 eller så. I den åldern brukar det vara svårt att kontrollera. När du blir äldre blir det bättre. Sen blir det sämre. Men det är det långt kvar till.

Nej, jag är betydligt äldre än så. Anledningen til att jag skrev 40 cm till en början var för att jag trodde det var FB-standard.
2009-07-23, 01:48
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogild
Det här låter inte bra.

1. Du går/gick på lyckopiller. Du är en ledsen människa, möjligen en sociopat av något slag. Lögnerna antyder detta.
2. Du har en kuk som mäter sig med porrkungarna, ett problem för en vanlig knegare snarare än en välsignelse. Lägg då även till att du får stånd så fort en tjej råkar hosta dig örat.

Slutsats (haha, kolla ordvitsen)

Du har erektionsproblem åt andra hållet, du mår skit och får stånd som fan så fort en tjej råkar gå förbi.
Sök hjälp, vi vill inte ha dig bland oss. Någon gång kommer ju pillerna ta ut sin rätt, du gör en hagamannen liksom. Men hey, vem sa att datingen idag var lätt?

Det var 12 år sen jag gick på lyckopiller. Jag tror jag är relativt normal och icke-kriminell.
2009-07-23, 01:49
Medlem
Tantaloras avatar
Så så, TS skrev fel 40mm skulle det vara.
Slut på tramset nu.

*Klick*

/Mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här