• 1
  • 2
2009-07-22, 22:55
Medlem
Mad monks avatar
Jo, det här är egentligen förbannat pinsamt och inget man erkänner så lätt direkt. Jag har en ovanligt stor kuk det kan verka positivt. Men nu till problemet jag får stånd för minsta lilla det räcker i princip att en tjej ge ren en het blick och peter nicklas vaknar till liv. Med tanke på att peter nicklas i detta fall inte är en liten datornörd utan en riktig hulk kan det lätt bli ordentligt pinsamt. han står nämligen 40 cm ur brallan. Hur ska jag dölja detta monster.? Ja, jag är helt seriös faktiskt.
2009-07-22, 22:57
Medlem
Pic or it didnt happen.
2009-07-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jo, det här är egentligen förbannat pinsamt och inget man erkänner så lätt direkt. Jag har en ovanligt stor kuk det kan verka positivt. Men nu till problemet jag får stånd för minsta lilla det räcker i princip att en tjej ge ren en het blick och peter nicklas vaknar till liv. Med tanke på att peter nicklas i detta fall inte är en liten datornörd utan en riktig hulk kan det lätt bli ordentligt pinsamt. han står nämligen 40 cm ur brallan. Hur ska jag dölja detta monster.? Ja, jag är helt seriös faktiskt.

En väldigt tight kalsong kombinerat med aningen pösiga byxor i mörk färg brukar fungera för mig.
2009-07-22, 22:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M41K
Pic or it didnt happen.

Nej, jag är blyg. Du får helt enkelt tro på mig.
2009-07-22, 22:59
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Fail. Om du nu har stor kuk så hade problemet varit tvärtom för dig. Du hade haft väldigt svårt att bli hård. Då det ska till för i helvetes mycket blodflöde till en stor kuk. Trust me I know då jag själv är rätt stor och har efterforskat i ämnet.
2009-07-22, 22:59
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
En väldigt tight kalsong kombinerat med aningen pösiga byxor i mörk färg brukar fungera för mig.

Exakt så har jag tänkt men var hittar man dessa?
2009-07-22, 23:00
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillNotAPlayer
Fail. Om du nu har stor kuk så hade problemet varit tvärtom för dig. Du hade haft väldigt svårt att bli hård. Då det ska till för i helvetes mycket blodflöde till en stor kuk. Trust me I know då jag själv är rätt stor och har efterforskat i ämnet.

Nej, den är stor och den står lätt. Jag är inte så glad över detta helt ärligt vad ska folk tro.
2009-07-22, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M41K
Pic or it didnt happen.

+1

..Annars kommer inte många att tro på dig, mig inkluderat..
2009-07-22, 23:01
Medlem
Den berömda flashback kuken, alltså?
2009-07-22, 23:02
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej, den är stor och den står lätt. Jag är inte så glad över detta helt ärligt vad ska folk tro.
JAja men sug av dig själv då så blir den slak av proteinet du får i dig när du sväljer satsen.
Medlem
Cripss avatar
Här har vi han. Mr Flashback i egen hög person. Jag undrade när självaste FB kuken skulle träda fram. Släng upp en bild FB
Medlem
Nubolics avatar
Upp med bild förihelvete!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in