Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
21 cm som står rätt ut ur brallan är rätt pinnigt eller har jag fel. Och nej jag reagerar bara så på det motsatta könet så lägg ner bögsnacket tack.

21 cm är inte mycket att komma med, jag känner mig förd bakom ljuset.
2009-07-23, 00:24
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Men jag har ju erkännt att jag överdrev, jag tror den är ungefär 20 cm. Ja nu har jag mätt den den är ungefär 21 cm. Tro mig det är tillräckligt. Ber om ursäkt för mina överdrifter innan men ni vet det är ju FB.

Fniss, du har ju inte ens FB-kuk...
2009-07-23, 00:27
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Fniss, du har ju inte ens FB-kuk...

Nej, det är ju just därför jag frågar er som har det. Hur hanterar ni situationer när mosntret får liv jag med mina ynka 21 cm får problem vågar knappt stå upp osv. jag kan bara tänka mig hur det är för någon med äkta FB-dolme.
2009-07-23, 00:30
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:
han står nämligen 40 cm ur brallan.

Citat:
Nej slak är den ungefär 15 cm.

Detta är alltså en ökning på smått fantastiska 166%... En fantastisk teleskopförmåga på detta organ...

edit: såg nu att du halverat storleken... Det var ju inte lika imponerande för att vara en FB-kuk
2009-07-23, 00:32
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Nej, det är ju just därför jag frågar er som har det. Hur hanterar ni situationer när mosntret får liv jag med mina ynka 21 cm får problem vågar knappt stå upp osv. jag kan bara tänka mig hur det är för någon med äkta FB-dolme.

Jag har absolut inga problem med den. Jag har fått tips att snurra kuken tre varv och på det sättet blir kuken inte lika lång.

Testa du också.
2009-07-23, 00:37
Medlem
Mad monks avatar
Ok, så det är inga probem att man har en bula i byxan då och då, det var ju för väl.
2009-07-23, 00:43
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ok, så det är inga probem att man har en bula i byxan då och då, det var ju för väl.

Nej, klart inte. Men hur har du gjort innan då? Hade du ingen "bula" då?
2009-07-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ja, det är vad jag försöker men, jag har extremt livlig fantasi. Egentligen är det jag undrar är vad tjejer tänker när de ser en påle stå ut ur brallan?

Det menar du inte?
2009-07-23, 00:54
Medlem
multimegas avatar
bli crossdresser, och skaffa en zigenarkjol som döljer det mesta.
2009-07-23, 00:57
Medlem
Buntband runt ollonet som är fastkedjat i en piercing någonstans som gör att hela skiten spänner åt när du får stånd. Jag lovar, din självbevarelsedrift kommer att segra.
2009-07-23, 00:59
Medlem
Droofs avatar
Vem överdriver från 21cm till 40cm?
Något är fel på killen.
Sedan har jag en polare som har närmare 30cm (har sett den, han visar gärna upp den) och det ända han använder är ett par..wait for it..

Kalsonger.
2009-07-23, 01:06
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Tipset jag kan ge är, att gå till psykiatern och be om SSRI-tabletter! Det kommer garanterat göra dig mindre upphetsad. Då kan du ju även ta i tu med din mytomani

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in