2009-07-22, 23:02
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej, den är stor och den står lätt. Jag är inte så glad över detta helt ärligt vad ska folk tro.
Jag tror dig Är den 40 slak?
2009-07-22, 23:04
Medlem
Citat:
Exakt så har jag tänkt men var hittar man dessa?

Jag brukar köpa tighta boxershorts med ganska långa ben, till typ 3-5 cm ovanför knäna. Björn borg har en utmärkt modell för våra problem.

Glöm inte att de måste vara riktigt tighta annars kan det gå snett.
2009-07-22, 23:05
Medlem
pokerpavels avatar
40 cm? Du kan alltså mer eller mindre knulla dina egna bröstvårtor? Om det är sant och den blir så jävla hård, ja då jävlar......

(Tänk dig att världens snyggaste brud suger av dig nu)

TS borde inte svara på 30 minuter då denne med största sannolikhet har svimmat
Medlem
yeahgrrs avatar
vik den inte dubbel så kanske du undviker stånd lättare.....
Medlem
Jimmysws avatar
I mitt förra liv hade jag en riktig bamse kuk! Hela 41cm och de krävdes en hel del blod måste jag säga så varje gång jag fick bånge så svimmade jag
2009-07-22, 23:06
Medlem
bob-marerlys avatar
Jag tror vi kom fram till att spännband var lösningen i en liknande tråd.
2009-07-22, 23:08
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillNotAPlayer
JAja men sug av dig själv då så blir den slak av proteinet du får i dig när du sväljer satsen.

Tro mig jag önskar detta var ett skämt, men om du själv har en sån här och den står en halvmeter ur brallan för minsta lilla det är inte så kul faktiskt.
Medlem
KurKs avatar
Klipp av den och limma fast den på näsan, Pinocchio!
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly
5tons om jag inte missfinner mig!
2009-07-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly

Spännband fungerar inte bra överhuvudtaget, det enda som fungerar är en tight innerbyxa och en rymlig ytterbyxa , gärna en ytterbyxa i styvt material.
2009-07-22, 23:10
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Jo, det här är egentligen förbannat pinsamt och inget man erkänner så lätt direkt. Jag har en ovanligt stor kuk det kan verka positivt. Men nu till problemet jag får stånd för minsta lilla det räcker i princip att en tjej ge ren en het blick och peter nicklas vaknar till liv. Med tanke på att peter nicklas i detta fall inte är en liten datornörd utan en riktig hulk kan det lätt bli ordentligt pinsamt. han står nämligen 40 cm ur brallan. Hur ska jag dölja detta monster.? Ja, jag är helt seriös faktiskt.

Stoppa den i röven när du går ut...

På så sätt så kommer damernas heta blicker att kåta upp dig men när du känner hur du penetrerar dig själv i analen så kommer du förhoppningsvis att slakna...

Det blir i stort sett en kamp mellan den kåtande delen och den avtändande delen...

Och hårdnar den hela vägen in i arslet så tror jag inte det är en tjej som ger sig "heta" blickar...
2009-07-22, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crips
Här har vi han. Mr Flashback i egen hög person. Jag undrade när självaste FB kuken skulle träda fram. Släng upp en bild FB

Trodde aldrig jag skulle få uppleva Mr Flashback

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in