2010-03-31, 16:16
Medlem
Creaturizes avatar
Enligt en vän till mig så stod det en snabbis i BT att det hänt något men raderades plötsligt, antar att det är som du säger, En självmordskandidat
Citera
2010-03-31, 16:33
Medlem
Varför är det intressant att få veta den omkomnes identitet?
Om Du hade varit anhörig hade Du vetat vid det här laget
Hyenementalitet luktar det som

Citat:
Ursprungligen postat av Skene-Majoren
Finns det några uppgifter tillgängliga angående förmodad identitet på den omkomne?

Det förträffliga lokalorganet Borås Tidning nämner inte ett knyst om incidenten, vilket jag tolkar som ett tecken på att offret var självmordskandidat.

Vore intressant att få tal del av mer ingående uppgifter rörande händelseförloppet, samt upplysande om den omkomnes personuppgifter.

Skene-Majoren

EDIT: Formulering.
Citera
2010-03-31, 18:03
Medlem
Det låter som om det kan vara den övergången där ett ungt par dog våren/sommaren -02 (tror jag att det var), när de skulle passera över med bilen. Då fanns det inga bommar där, men jag har för mig att de kom på plats efter den olyckan. Killen var f.ö. en parallellklasskompis till mig på gymnasiet.
Citera
2010-03-31, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farulven
Det låter som om det kan vara den övergången där ett ungt par dog våren/sommaren -02 (tror jag att det var), när de skulle passera över med bilen. Då fanns det inga bommar där, men jag har för mig att de kom på plats efter den olyckan. Killen var f.ö. en parallellklasskompis till mig på gymnasiet.

Denna övergång grävdes bort efter olyckan! och vägen drogs om till asklandavägen!
Gårdagens händelse ligger ca 300m längre bort mot borås.
Citera
2010-03-31, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfkt
Denna övergång grävdes bort efter olyckan! och vägen drogs om till asklandavägen!
Gårdagens händelse ligger ca 300m längre bort mot borås.

My bad! Bra att det gjordes något åt saken iaf.
Citera
2010-03-31, 23:15
Medlem
Skene-Majorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonjaelvira
Varför är det intressant att få veta den omkomnes identitet?
Om Du hade varit anhörig hade Du vetat vid det här laget
Hyenementalitet luktar det som

Du får slå dig för pannan så mycket du orkar, sonjaelvira.

Visst är det hyenementalitet det handlar om, inte tu tal om annat, men det står jag för. Jag är precis hur nyfiken jag vill.

Skene-Majoren
Citera
2010-04-01, 12:14
Medlem
snälla ni, jag var bellas bästa vän.. kan ni inte vara snälla och sluta diskutera detta.
jag blev så arg och ledsen när jag såg att det hade startats en tråd om det på FB.
Citera
2010-04-01, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CONCEIVEDSORROW
snälla ni, jag var bellas bästa vän.. kan ni inte vara snälla och sluta diskutera detta.
jag blev så arg och ledsen när jag såg att det hade startats en tråd om det på FB.

Det är ju valfritt att gå in och läsa vad som skrivs, undvik tråden om du inte vill se. Tror inte det var en slump att du hittade hit.
Citera
2010-04-01, 13:11
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:

Du är inte tvingad att vara här somsagt. :>
Undrar också om det verkligen var en olycka, ligger inte järnvägen i falkenberg ganska långt utanför själva staden? Och vafan gör hon där isf.
Citera
2010-04-01, 13:12
Bannlyst
Citat:

welcome to flashback

, men måste ju förhelvete vara självmord? vad gör man vid spåret utanför falkenberg? jag har iofs bara varit i staden och då går spåret kilometervis utanför bebyggelsen ?
kanske är det nya? tågflickor istället för balkongflickor
Citera
2010-04-02, 18:27
Medlem
JohnMiltons avatar
T-baneolycka, aspudden?

Polisbilar och brandbilar vid aspuddens t-banestation sen en kvart eller nåt och driftstörning "pga olycka", någon som vet nåt mer?
Citera
2010-04-02, 18:31
Medlem
Ca 3-4 polisbilar, 3 brandbilar och ett par ambulanser, samt några fordon från tunnelbanebolaget. Någon har väl hoppat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in