2024-08-19, 04:32
Medlem
Var en människa .ve tinre hur länge det stod still .verkar vara locket på och ingen vet vem det var
Citera
2024-08-19, 10:26
Medlem
Roslagsbanan 2024-08-19 morgontrafiken påverkad olycka

Någon som vet vad som hänt 19/8 -24 eftersom Roslagbanan ställde in flera avgångar och man tvingades gå av i Mörby för att gå till T-banan istället. Verkar varit stort pådrag vid Universitetet ca. stämmer det?
Citera
2024-08-19, 11:01
Medlem
Någon som blev påkörd av tåget gissar jag. Var massa utryckningsfordon som polis där imorse när jag åkte förbi. låg även en filt över något på spåret så jag gissar att någon blivit påkörd. Var alldeles för många på plats för att det bara skulle varit ett djur så måste varit en person. stämmer att det var vid universitetet
Citera
2024-08-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva3456
Någon som blev påkörd av tåget gissar jag. Var massa utryckningsfordon som polis där imorse när jag åkte förbi. låg även en filt över något på spåret så jag gissar att någon blivit påkörd. Var alldeles för många på plats för att det bara skulle varit ett djur så måste varit en person. stämmer att det var vid universitetet
Sorgligt
Citera
2024-08-19, 14:16
Moderator
Jultrollets avatar
Då det verkar vara en mindre tågrelaterad olycka är nu tråden Roslagsbanan 2024-08-19 morgontrafiken påverkad olycka infogad med startinlägg här: (FB) °·° Samlingstråden för mindre tågrelaterade olyckor och självmord °·°

/Moderator
Citera
2024-08-23, 08:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Strax före klockan åtta på fredagsmorgonen inträffade en olycka i Gnesta som lett till ett stopp i tågtrafiken mellan Stockholm och Göteborg.

Nån som vet vad som hänt då?
Citera
2024-08-27, 17:43
Medlem
Stopp i pendeltågstrafiken Älvsjö <-> Farsta strand, obehöriga på spåret. Någon info?
Citera
2024-08-29, 12:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
En man har skadats allvarligt efter att ha blivit påkörd av ett tåg vid Heby station. Mannen har förts till sjukhus med ambulanshelikopter och tågspåren är för tillfället avstängda.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...pas-forbi-heby
Citera
2024-09-02, 08:26
Medlem
saxat ur UNT:

" Stopp i tågtrafiken efter olycka
En olycka i Uppland har orsakat ett trafikstopp i tågtrafiken. Flera stationer påverkas av stoppet under kvällen och natten.

23.20 på söndagskvällen inträffade en olycka i Knivsta som medfört ett stopp i tågtrafiken mellan Uppsala och Märsta. Det finns ingen information när tågstoppet kan upphöra men Trafikverket skriver att besked om eventuell ersättningstrafik inväntas..

Uppdatering

Vid 02.30 under natten mot måndag hade meddelandet om tågstoppet tagits bort av Trafikverket. "

Någon som vet vad som hänt? påkörd människa, självmord?
Citera
2024-09-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
saxat ur UNT:

" Stopp i tågtrafiken efter olycka
En olycka i Uppland har orsakat ett trafikstopp i tågtrafiken. Flera stationer påverkas av stoppet under kvällen och natten.

23.20 på söndagskvällen inträffade en olycka i Knivsta som medfört ett stopp i tågtrafiken mellan Uppsala och Märsta. Det finns ingen information när tågstoppet kan upphöra men Trafikverket skriver att besked om eventuell ersättningstrafik inväntas..

Uppdatering

Vid 02.30 under natten mot måndag hade meddelandet om tågstoppet tagits bort av Trafikverket. "

Någon som vet vad som hänt? påkörd människa, självmord?

ingen som vet?
Citera
2024-09-08, 21:07
Medlem
Hej,

Någon som vet vad som hände på Hyllie station i Malmö den 31/8 alternativt 1/9. Car någon form av olycka / ev självmord vid eller på spåret då någon sett spår av blod och det har samlats blommor på platsen där det står vila i frid L**a.
Citera
2024-09-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten237
Hej,

Någon som vet vad som hände på Hyllie station i Malmö den 31/8 alternativt 1/9. Car någon form av olycka / ev självmord vid eller på spåret då någon sett spår av blod och det har samlats blommor på platsen där det står vila i frid L**a.

vad står L**a för? man eller kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in