2011-07-04, 16:39
Medlem
Revileds avatar
Med tanke på att de höjer priset på resorna så kanske de skulle ha lagt pengar på dörrar på perrongerna istället för de nya värdelösa buss-skyltarna, De hade sådana både i Beijing och Shanghai och det funkade oerhört smidigt att komma på tåget.
Citera
2011-07-04, 16:45
Medlem
Eliza CTs avatar
Trådar sammanfogade till samlingstråden för mindre tågolyckor och självmord.
Mvh
Eliza CT/moderator
Citera
2011-07-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OBSklass
Anser du att du gör det då du fördömer någon som inte orka leva?
Nu syftade jag ju på att idioter inte behöver slänga sig framför ett tåg om man nu vill dö.... Idiotjävlarna kan la för i helvete avsluta sitt meningslösa liv med en pistol i sin egen lägenhet isåfall? Så slipper vi friska människor oroa oss.
Citera
2011-07-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OBSklass
Anser du att du gör det då du fördömer någon som inte orka leva?

Och anser du vad du säger nu pajas pallar inte leva ok men ge fan och psykisk skada halva jävla tunnelbanan och människor som jobbar där. vill du inte leva fine gå och dränk dig men ge fan och göra det framför människor, tänk om det vart barn som fick se det här.
Citera
2011-07-04, 17:34
Medlem
Personen som hoppade idag är ett äldre man som var schizofreni sjuk. har inte något ålder eller andra uppgifter vet att denna dog.
Citera
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baaam
Jag gick förbi just som han hoppade. Ingen vidare rolig bild att ha i huvudet.

På t-centralen? Så vid halv 4 har de alltså låtit honom ligga sen 11 imorse?
Citera
Medlem
Stressoraklets avatar
Jag kan ha full förståelse för dem som väljer att avsluta sina liv framför så många människor som möjligt. Förmodligen en väldigt ensam och arg person.
Citera
2011-07-04, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Jag kan ha full förståelse för dem som väljer att avsluta sina liv framför så många människor som möjligt. Förmodligen en väldigt ensam och arg person.

ok kommer du kunna acceptera detta förr resten av ditt liv att det var du som fick göra det och sen ha förståelse.
Citera
2011-07-04, 17:42
Medlem
Denna tråd ligger på heta listan: Olycka på T-centralen (tunnelbana). 04-07-11

Men går inte att öppna för mig?
Citera
2011-07-04, 17:44
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Denna tråd ligger på heta listan: Olycka på T-centralen (tunnelbana). 04-07-11

Men går inte att öppna för mig?

Sammanfogad med denna

Och den börjar här
Citera
2011-07-04, 17:53
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iphone32
ok kommer du kunna acceptera detta förr resten av ditt liv att det var du som fick göra det och sen ha förståelse.
Ursäkta men förstår inte riktigt. Menar du om att jag skulle kunna acceptera om någon tog livet av sig när jag satt i förarhytten? Ifall jag var tågförare så skulle jag förmodligen som det ser ut nu vara tvungen att acceptera det ja, finns inte så mycket som jag kan göra i den situationen. Förståelse kan jag också ha då jag bara försöker sätta mig in i personen som begick självmords situation.
Citera
2011-07-04, 17:55
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
På t-centralen? Så vid halv 4 har de alltså låtit honom ligga sen 11 imorse?
Haha! Bara för att han postade halv 4 betyder det väl inte att han bevittnade det exakt samtidigt
Han skrev ju att han gick förbi när personen i fråga hoppade, alltså vid 11-tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in