Citat:
Ursprungligen postat av toca71
Jag har detaljer....
Denna underbara lilla tjej har jag hållt i min famn.... har sett henne växa upp från hon va 9-10 tills nu... en sån oerhörd tragisk sak.... sån j-la waste... att hennes liv slutade nu vid 18....
Jag har känt till hur hon har haft det.... hemmavid... hon har en blogg.. nu när jag lusläst den så behöver man inte vara nån legitimerad psykolog för att fatta att denna tjejen skrek efter hjälp... ja grämer mig så oerhört för att jag vet att hade ja läste hennes inlägg den senaste tiden hade jag fattat att hon behöver någon som tar tag ordenligt i henne... typ liknande tvångsvård man gör för en narkoman... men hon behövde tvångsvård för sin själ.... usch... har inte kunnat skriva förrän nu... har läst f-back i 15 år utan att känt att man behöver bli medlem.. förrän nu... kunde inte med att hennes öde bara blev ett litet inlägg här "olycka vis Strångsjö......"
/T
Oerhört tragiskt att läsa någon närstående skriva här.
Blev nyfiken på vad hon skrivit i bloggen, vad för signaler man bör hålla ett öga öppet för... Skicka gärna bloggens länk i ett PM till mig om du inte vill skriva den här.
Jag lider med dig.
Mvh