2011-03-05, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toca71
Jag har detaljer....
Denna underbara lilla tjej har jag hållt i min famn.... har sett henne växa upp från hon va 9-10 tills nu... en sån oerhörd tragisk sak.... sån j-la waste... att hennes liv slutade nu vid 18....
Jag har känt till hur hon har haft det.... hemmavid... hon har en blogg.. nu när jag lusläst den så behöver man inte vara nån legitimerad psykolog för att fatta att denna tjejen skrek efter hjälp... ja grämer mig så oerhört för att jag vet att hade ja läste hennes inlägg den senaste tiden hade jag fattat att hon behöver någon som tar tag ordenligt i henne... typ liknande tvångsvård man gör för en narkoman... men hon behövde tvångsvård för sin själ.... usch... har inte kunnat skriva förrän nu... har läst f-back i 15 år utan att känt att man behöver bli medlem.. förrän nu... kunde inte med att hennes öde bara blev ett litet inlägg här "olycka vis Strångsjö......"
/T

Oerhört tragiskt att läsa någon närstående skriva här.

Blev nyfiken på vad hon skrivit i bloggen, vad för signaler man bör hålla ett öga öppet för... Skicka gärna bloggens länk i ett PM till mig om du inte vill skriva den här.

Jag lider med dig.

Mvh
Citera
2011-03-06, 05:00
Medlem
Disponentens avatar
Usch... Ingen vacker syn!

"GÖTEBORG. En 28-årig kvinna avled natten till söndagen då hon blev överkörd av en buss i linjetrafik vid Älvängen i Ale.
Enligt polisen hade kvinnan stått utanför bussen och talat med busschauffören som satt inne i bussen.
När chauffören sedan körde iväg hamnade kvinnan av ännu okänd anledning under bussen och blev överkörd av det bakre hjulparet."

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...icle8668414.ab
Citera
2011-03-06, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten

"GÖTEBORG. En 28-årig kvinna avled natten till söndagen då hon blev överkörd av en buss i linjetrafik vid Älvängen i Ale.
Enligt polisen hade kvinnan stått utanför bussen och talat med busschauffören som satt inne i bussen.
När chauffören sedan körde iväg hamnade kvinnan av ännu okänd anledning under bussen och blev överkörd av det bakre hjulparet."

tågrelaterat eller självmord..... en buss är inget tåg... så då måste det varit självmord!
Citera
2011-03-06, 13:38
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
tågrelaterat eller självmord..... en buss är inget tåg... så då måste det varit självmord!

Såg det nu också. Missade det.
Citera
2011-03-08, 14:15
Medlem
Databasnörds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten

https://www.flashback.org/t1477301
Citera
2011-03-09, 23:51
Medlem
Satt på blåa tunnelbanan idag (9 mars) mot kungsträdgården.
Klocka ca 17.20 stannar tåget i Rådhuset och tågföraren
talar om att någon hoppat framför tåget innan vid T-centralen
och att vi kommer få vänta en stund.
Någon som hittat mer information om detta? Brukar man verkligen
berätta dessa händelser till passagerarna?
Citera
2011-03-10, 06:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyndicate
Satt på blåa tunnelbanan idag (9 mars) mot kungsträdgården.
Klocka ca 17.20 stannar tåget i Rådhuset och tågföraren
talar om att någon hoppat framför tåget innan vid T-centralen
och att vi kommer få vänta en stund.
Någon som hittat mer information om detta? Brukar man verkligen
berätta dessa händelser till passagerarna?
Nej, det brukar heta olycka. Det står inget om trafikstörning på SL:s webbplats. Hur länge fick du vänta?
Citera
2011-03-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Oerhört tragiskt att läsa någon närstående skriva här.

Blev nyfiken på vad hon skrivit i bloggen, vad för signaler man bör hålla ett öga öppet för... Skicka gärna bloggens länk i ett PM till mig om du inte vill skriva den här.

Jag lider med dig.

Mvh
nä, tycker det bara är bra ju fler som läser... förhoppningsvis kanske det kan rädda nån stackars tjej nångång....
googla på: andersson millan blogg...
Citera
2011-03-13, 16:45
Medlem
MissSoFos avatar
Person påkörd av tåget i Solna- avliden

http://www.polisen.se/Stockholms_lan...nfordon-Solna/

Nån som vet nåt mer?
Blod upptäcktes på tåget..en avliden person hittad i en tunnel.
Citera
2011-03-13, 17:16
Medlem
Hemskt =/
Citera
2011-03-13, 17:46
Medlem
Vet inte så mkt mer än att det var i det södergående tunnelröret, det som är längst åt öster.. (Vänstertrafik för pendeln och Arlanda Express).

Räddningspersonal jobbade inne i mynningen av tunneln.

/D
Citera
2011-03-13, 17:50
Medlem
Toalettdykarens avatar
Alla tåg kör med vänstertrafik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem