I tjänsten har man sett mycket. Spec på S:t Görans. Men det har man ju tystnadsplikt om.
Privat har man sett
Linda i supernatural helt som gud skapat henne... fast innan hon blev känd.
Ochså har Sussie Persson i De Lyckliga Kompisarna visat sina bröst backstage efter en konsert, hon sa, "tjena smågrabbar, har ni sett sånna här nångång" jag och min kompis vart rätt stumma, vi var ju typ 15 bast då.
Sen har jag sett foton på Nina i Friends när hon satt krokimodell.
Bilden på Nina är jag inte ensam om att vilja se, hon är mycket het
Har stått i duschen på samma gym som Atlas ifrån tv4's "Gladiatorerna", vetefan vad han heter egentligen. Men jag skådade penis...
Den måste ha då varit oerhört liten. Man har sett han i tajta kalsonger, och han hade ingen bula. Förutom en liten kula. Bakom de av guld kalsongerna fula.
kändisar har en tendens att se ut ungefär som vem som helst utan kläder, mig veterligen förändras inte kroppen bara för man släpper en singel, eller är med i ett debattprogram i tv
så det är ju rätt ointressant med andra ord.
men vissa verkar ju inte ha nåt bättre för sig att spana in nakna killar i duschen när dom är i badhuset, väldigt suspekt måste jag säga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!