2006-12-15, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr mankut
Var med och utbildade Christian Olsson till OW dykare. Duscha och byte om samtidigt.

lyllo dig! skulle gärna ha vela se de ja me :P
Citera
2006-12-15, 13:56
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Har sett Carola endast iförd trosor när hon böt om backstage på någon gala för en 10 år sedan.

Du är min gud.
Citera
2006-12-15, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
För två år sedan jobbade för en av de stora distrubutionsbolagen som projektledare. fick gå på en hel del fester och events runt om i europa och oftast med någon kändis / b-kändis (alltid kvinnor som skulle hjälpa oss med lanseringen)...
Hände ganska ofta att jag hamnade i samma säng då jag var "duktig på massage".

Kan bara tillägga att när man kommer utanför sveriges gränser (t.o.m danmark) så är det inte minsta problem att få en kändistjej att ta av trosorna.

Hetaste minnet är dock från Sverige, hotellrum i sthlm med en danska som medverkade i filmen "Idioterna".... Har en hel hög med bilder från tillfället med

Citat:
Ja men självklart, och riskera en fet jävla anmälning för kontraktbrott?
Dock kan jag säga att nästa år så har jag inga skyldigheter kvar mot mitt gamla arbetsplats och behöver inte längre följa sekretespappret jag skrivit på....
Så om du påminner mig december 06 eller januari 07 så lovar jag dig lite fin fina bilder.

Nu är det december 06!
Citera
2006-12-15, 23:19
Medlem
MrFiremans avatar
Citat:
För två år sedan jobbade för en av de stora distrubutionsbolagen som projektledare. fick gå på en hel del fester och events runt om i europa och oftast med någon kändis / b-kändis (alltid kvinnor som skulle hjälpa oss med lanseringen)...
Hände ganska ofta att jag hamnade i samma säng då jag var "duktig på massage".

Kan bara tillägga att när man kommer utanför sveriges gränser (t.o.m danmark) så är det inte minsta problem att få en kändistjej att ta av trosorna.

Hetaste minnet är dock från Sverige, hotellrum i sthlm med en danska som medverkade i filmen "Idioterna".... Har en hel hög med bilder från tillfället med

Jaha, Anne Louise Hassing eller Bodil Jorgensen ?
Citera
2006-12-16, 00:05
Medlem
davidoffs avatar
Carola om det nu ar en merit. Pa Eriksdalsbadet...
Citera
2006-12-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ja men självklart, och riskera en fet jävla anmälning för kontraktbrott?
Dock kan jag säga att nästa år så har jag inga skyldigheter kvar mot mitt gamla arbetsplats och behöver inte längre följa sekretespappret jag skrivit på....
Så om du påminner mig december 06 eller januari 07 så lovar jag dig lite fin fina bilder.

Sådärja, fram med dom!
Citera
2006-12-16, 15:07
Medlem
Andrees avatar
Fan, hade glömt av detta helt... är inte hemma förän efter jul, skickar upp en bild då.
Tills dess, kan någon rekomendera en bra sida att ladda upp bilder på?
Gärna en som inte går att spåra....
Citera
2006-12-16, 17:19
Medlem
George Wittigs avatar
http://www.rapidshare.com/
http://www.megaupload.com/
Citera
2006-12-16, 21:45
Medlem
Jag har sett M*cke D*bois runka på en webcamsajt för en 5-6 år sen. Han hade en jävligt liten penis.

*har inte jag skrivit detta förut?*
Citera
2006-12-17, 00:32
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag har sett M*cke D*bois runka på en webcamsajt för en 5-6 år sen. Han hade en jävligt liten penis.

Är det exklusivt för honom tro eller generellt för tjockisar? Att de har små organ alltså.
Citera
2006-12-17, 01:25
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Carola om det nu ar en merit. Pa Eriksdalsbadet...

Ditt liv är fulländat .
Citera
2006-12-17, 02:50
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey

Med dina totalt 14 st inlägg så borde du väl ganska lätt kunna ta reda på den frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in