2005-12-31, 09:53
Medlem
[quote=Jack Meoff]Har skådat Petra Nielsen lillasyrra (paula??) helt näck,Karin Wistrand (Lolita Pop) har jag varit intim med efter en konsert -89 har tyvärr sett Sven Wollter och Ernst-Hugo nakna (i en bastu och ett par år mellan gångerna).

Har även sett Lill-Babs näck och hon har riktigt fina bröst trots att han var 64år när jag såg henne. [/QUOT Paula Nielsen kunde alla se naken då hon jobbade som strippa på flera klubbar, en toppen tjej
Citera
2005-12-31, 10:28
Medlem
RaydeCacas avatar
Jag har sett alla i Alcazar nakna utom tarm-Magnus.
Andreas var normalutrustad fast fläskigare än man kan tro.
Tess sag bra ut fast bara rakad på undre halvan och resten trimmat.
Annika hade en otroligt osexig kropp mer liknande en tunna fast den nedre regionen var välansad.
Detta var sisådär 10 år sedan.
Citera
2006-01-01, 02:51
Medlem
Bloodstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasaren
Sett Peter Siepen sätta på en lokalbög på Cleo (köket) i Luleå

Nej du har ju inte det, Peter är straight!
Citera
2006-01-01, 03:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Bi

Citat:
Ursprungligen postat av Bloodstone
Nej du har ju inte det, Peter är straight!

Han kanske är bi

På sin hemsida besvarar han frågan med att säga att han blir kär i personligheter och inte i kön. http://www.siepen.se/ (FAQ fråga 1)

Hittade ett annat forum med funderingar kring Peter S sexualitet:
http://vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp?tid=1848934

Här står också att han haft ett förhållande med någon från Luleå.
Citera
2006-01-01, 05:19
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Han kanske är bi

På sin hemsida besvarar han frågan med att säga att han blir kär i personligheter och inte i kön. http://www.siepen.se/ (FAQ fråga 1)

Gubben är 43bast och han svarar som en liten fjortis brud "jag blir kär i personen inte könet"..Sån jävla tönt!!
Citera
2006-01-01, 08:18
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Gubben är 43bast och han svarar som en liten fjortis brud "jag blir kär i personen inte könet"..Sån jävla tönt!!

Å andra sidan så hade han svarat att han blir kär i just könet så hade han svarat som en fjortiskille och det vore inte bättre...
Citera
2006-01-01, 21:27
Medlem
JackassTREs avatar
,

Theres Alshamar snygg kropp
Citera
2006-01-01, 22:17
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Å andra sidan så hade han svarat att han blir kär i just könet så hade han svarat som en fjortiskille och det vore inte bättre...

Har du hört många som säger det i lika stor utsträckning??
Citera
2006-01-02, 09:58
Medlem
JackassTREs avatar
Stort

Har en kompis som datade Kylie Minogue under 3 veckor i Australien, Det här var 1988 vilket gör det tråkigt för att hon bara var känd i Australien då för tv serien grannar, Men bilderna min kompis har är unika och porrigt bra, De träffades i surfers och har träffats här när Kylie har hafft konserter i Stockholm, Jag har kramat Kylie tack vare min snälla kompis
Citera
2006-01-02, 10:08
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Har du hört många som säger det i lika stor utsträckning??

Ja fast det var när jag var fjortis själv och umgänget till största delen bestod av fjortiskillar
Citera
2006-01-02, 12:10
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasklapp
Såg Richard Anderson i bara mässingen under en filminspelning i mitten på 90talet, syrran gjorde vid tiden mindre lyckad skådespelarkarriär och hade nån miniroll i nån b-produktion tillsammans med honom. I varje fall så dushade jag och farsan av nån anledning samtidigt som honom och den var REJÄLT välhängd vill jag lova. Mina referenser som 15åring må ha varit fattiga men den är nog den kraftigaste jag sett än idag .. inklkusive min egen :mad:

Vem karln är? McGuyver såklart!!!

Jag har läst den här tråden ett bra tag nu, och någonstans har jag haft en inre önskan om att kanske... bara kanske... har någon upplevt vad du upplevt.

Jag tänkte att om någon har sett Richard Dean Anderson naken så går det fan en propp för mig...

Helt fantastiskt! Det är nästan för mycket.

Du borde hamna i Guiness Rekordbok för mest gudomliga nakenskådning.

Att han var välhängd också det kunde man ju gissat! Karln är ju kung!

Förmodligen hade han gjort en snoppförstoring med hjälp av typ en bit gladpack och en tändsticksask. Han kan sånt.
Citera
2006-01-02, 12:20
Medlem
Truxas avatar
Eventuellt så har jag postat i den här tråden tidigare, men jag har sett Arne Weise näcka i Varberg.

På deras kallbadhus. Så man kan väl inte klandra karln, direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in