2011-03-04, 02:29
Medlem
n1gh7crawl3rs avatar
Hänt mig också, extremt jävla störigt.
Citera
2011-03-04, 02:41
Medlem
Ta med din pojkvän, obs han måste vara krall. Om inte så ta med någon av hans krallkompisar ellr dina biffkompisar. Gärna invandrare för att sätta skräck i den ev. ariska förövaren. Knacka på och be henne om pengarna. På så sätt visar du att du inte tänker låta detta ligga och att du dessutom har stöd från krallgubbar. Hon vet att du vet var hon bor, du behöver inte hota henne för hon kommer genast att känna sig hotad när du känner till hennes kryp in, blattar förbättrar effekten. Säg att du vill ha tillbaka pengarna genast och att hon inte ska tro att du tänker låta detta vara.

Just nu kommer tankarna i hennes huvud kretsa kring att du kommer att skicka ett gäng för att misshandla henne eller trakassera henne och hon kommer onekligen bli rädd.

Dock så är det nog stor risk att hon inte har pengar eller möjlighet att låna. Om hon blivit skrämd eller tar dig på allvar så kommer hon förklara detta. Då är det inget du kan göra åt saken. Men iallfall så är ovanstående din enda chans till att få pengar. Du begår inte något brott heller.
Citera
2011-03-04, 03:19
Medlem
watashi-was avatar
Ju fler ni är som står utanför hennes dörr och ber om pengarna tillbaka - ju snabbare kommer hon att hosta fram dem! Visst det låter simpelt och det är det också.
Citera
2011-03-04, 03:49
Medlem
closecuts avatar
Jag hoppar in här och undrar om I.B. med familj kan anmäla även mig med familj? Jag har nämligen glömt bort vem jag är, och polisen känner säkert till det. Det är allmänt känt här flashback att polisen lätt får fram namn och adress genom att under vattentortyr tvinga fram sanningen ur modsen.

Jag vill verkligen veta vem jag är. Tack på förhud.
Citera
2011-03-04, 06:55
Medlem
count4rights avatar
Läste hela tråden och det verkade minst sagt skumt från början. Gillar dock hur TS ville distansera sig från trådstarten genom att skriva ånger-inlägget med versal i varje ord
Citera
2011-03-04, 08:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Låter det för bra för att va sant är det förmodligen inte sant...inte en chans att man kan köpa en "vit" segway för 27.000kr när basmodellen kostar 77.000kr i butik i sverige.
Citera
2011-03-04, 08:22
Medlem
Det är tydligt att dom här tjejerna inte har dom skarpaste knivarna i lådan... Inte alla hästar i stallet... Etc...etc.. Tur att Ts inte fick sin hund trotts allt då det gäller att ha lite pondus för att ta hand om den... vad det gäller I.B. så hoppas jag att det manliga släktet låter bli henne så att hennes gener inte fortskrider för hon var ugly as hell!
Citera
2011-03-04, 09:00
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2011-03-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bastard.
Bara jag som upplever Ts som korkad?

Hade jag varit Ts så hade jag spelat cool lugn och låtsas som att Vadå jag har ingen aning om vad du menar, vad är Flashback?

OT: Hur har det svenska uttrycket ko-lugn (lugn som en ko) lyckats bli "cool-lugn" (dessutom särskrivet här)? Har sett det flera gånger nu, ser så sjukt fult ut.

OnT: Herregud vilken dålig ursäkt, "nån använde mitt konto". Stå för vad du gjort, ett uselt försök att få FB att hjälpa dig att trakassera en oskyldig människa.
Citera
2011-03-04, 11:18
Medlem
Han heter Tony Granqvist, mantalskriven på Tunastigen i Luleå. Den här killen är mytomanen personifierad. Jag köpte en bil av honom 20100925, vi skrev köpekontrakt gjorde ägarbytet vilket jag erbjöd mig att posta, men han ville göra det själv. När jag konfronterade honom om ägarbytet så påstod han att han skickat in det, sen beställde han ett nytt som han aldrig hämtade ut.
Läget idag är detta, jag äger en bil som jag inte kan använda på grund av obetald vägskatt skulle varit betald i Januari, oförsäkrad, försäkringen jag tagit på bilen kanske inte gäller eftersom jag inte står som ägare. Tyvärr så kan varken polisen eller transportstyrelsen göra så mkt en sån här gång,så man blir tvingad att ta till andra metoder. Kan inte förstå vad det är för fel på denna pojk, han har inte haft något att vinna på att skita i ägarbytet.
Citera
2011-03-04, 12:35
Medlem
troubleices avatar
Jag känner han.... :P

Och ja, han har problem. Jag fattar inte heller varför han håller på som han gör. Ingenting man kan göra någonting åt som anhörig. Tyvärr. Många av oss har försökt prata vett i honom 1000 gånger men.... Jag kan inte annat än tycka synd om han. Har liksom övergått i ett sjukligt beteende...
Senast redigerad av troubleice 2011-03-04 kl. 12:37.
Citera
2011-03-04, 12:36
Moderator
blomvattnares avatar
AB o K -► B o B

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem