Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-17, 12:41
  #1
Medlem
Svejsares avatar
Tjena!

Jag vaknade upp i morse och var bakis som aldrig förr. hade ont i hela kroppen dessutom. Grejen är att jag bara drack 2 öl och 4 cl vodka dagen innan, vilken inte ska orsaka sådana här problem =S

Någon som vet vad som har hänt?


Kan tillägga att jag var i berlin för en vecka sedan och var redigt alkoliserad!

MVH
Citera
2009-07-17, 12:44
  #2
Medlem
HC47s avatar
Vad har du ätit?
Citera
2009-07-17, 12:44
  #3
Medlem
Abzints avatar
vätskebrist?
Citera
2009-07-17, 12:47
  #4
Medlem
blåljuss avatar
Om du var tom i magen kan det vara problemet.

I bland när jag inte ätit efter jobbet. Så kan det räcka med 2 starköl så känns det rejält. Billigt.
Citera
2009-07-17, 12:49
  #5
Medlem
Svejsares avatar
Jag hade ätit normalt, till middag Fläskkarré och ris med gräddsås ^^
Citera
2009-07-17, 13:16
  #6
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Jag hade ätit normalt, till middag Fläskkarré och ris med gräddsås ^^

Fläskkarrén kanske hade blivit gammal? Det är ju snart rötmånad.
Citera
2009-07-17, 13:21
  #7
Medlem
Sovit dåligt? Ätit någon olämplig medicin i samband med alkoholintaget?
Citera
2009-07-17, 14:08
  #8
Medlem
Svejsares avatar
Jag hade ätit normalt, till middag Fläskkarré och ris med gräddsås ^^
Citera
2009-07-17, 14:17
  #9
Awaiting Email Confirmation
Detta hände mig i förra väckan också, jag hade bara tagit lite vodka men det kändes som om att jag hade supit mig full när jag vaknade vid 10.
Citera
2009-07-18, 02:53
  #10
Medlem
soundsystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Tjena!

Jag vaknade upp i morse och var bakis som aldrig förr. hade ont i hela kroppen dessutom. Grejen är att jag bara drack 2 öl och 4 cl vodka dagen innan, vilken inte ska orsaka sådana här problem =S

Någon som vet vad som har hänt?


Kan tillägga att jag var i berlin för en vecka sedan och var redigt alkoliserad!

MVH
Jag skulle nästan vilja säga att det kan bero på fläskfilen som du nämnde. Om den var dålig tillagad (dvs inte genomstekt) så kan du åkt på något från det, ev om det är så som någon annan sa att det var en dålig köttbit.
Citera
2009-07-18, 03:09
  #11
Medlem
Krafses avatar
Jag tror att din kropp har hamnat ur balans, kanske är det sömnrelaterat? för lite sömn, för mycket alkohol och stress - och nu säger kroppen ifrån?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback